فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در فضای بازاریابی اینترنتی یا آنلاین دو واژه و اصطلاح وجود که به عنوان یک بازاریاب به  کرات با آن برخورد می کنید: تعامل کاربر و تجربه کاربر. افزایش تعامل کاربر شیوه ای برای تشویق کردن وفاداری مشتری به دست آوردن حجم فروش بالاتر و همچنین بیشتر در معرض دید قرار دادن برند خودتان است. هرقدر میزان تعامل با مشتری بیشتر باشد، احتمال موفقیت شرکت شما هم افزایش پیدا می کند. افراد بسیار زیادی که در رابطه با تعامل مشتری صحبت می کنند، درواقع تعامل با کاربر را برابر باتجربه کاربر در نظر می گیرند که اغلب نتیجه ای از…

10 نکته طلایی در ایمیل مارکتینگ سه شنبه, 28 شهریور 1396 ساعت 08:35

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  ایمیل مارکتینگ امروزه به یکی از تاکتیک های کلیدی در زمینه بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین برای موفقیت و گسترش سهم خود در بازار از این روش استفاده می کنند. شرکت ها از بازاریابی ایمیلی براي نفوذ در تصمیم گیری مخاطبین و ترغیب به خرید استفاده می کند. نتایج یک تست نشان داد که این روش در رفتار مصرف کننده تاثیرگذار است و حتی آنها را متقاعد می کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید به سایت مراجعه کنند. در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که براي اطمینان…

برنامه ریزی کمپین بازاریابی دیجیتال یکشنبه, 26 شهریور 1396 ساعت 08:15

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یکی از حوزه هایی که بازاریاب ها به آموزش و مشاوره در آن نیاز دارند، فرآیند تهیه و توسعه یک برنامه ریزی کمپین بازاریابی دیجیتال است. هدف این مطلب ارائه یک ساختار امتحان شده و قابل اطمینان جهت انجام این کار برای افرادی است که وظیفه تهیه یک برنامه منسجم را بر عهده دارند. چیزی که اغلب در تعاملات خود با شرکت ها می بینیم این است که برنامه مکتوبی که بتوانند به آن اشاره کنند و بگویند «این برنامه بازاریابی دیجیتال ما است» ندارند. غرض از برنامه بازاریابی برای هر سازمانی این است که شما را در فرآیند…

انواع تبلیغات اینترنتی بر اساس هزینه سه شنبه, 21 شهریور 1396 ساعت 08:50

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در دنیای تبلیغات آنلاین، خلاف تبلیغات محیطی، چاپی و محیطی نیز مدل ها پرداختی متفاوتی درنظر گرفته شده است که در ادامه به تشریح همه آنها می پردازیم: قیمت ثابت: در این روش پرداخت برای تبلیغات آنلاین، آگهی دهنده هزینه تبلیغات خود را به صورت ماهیانه و برای یک فضای ثابت تبلیغاتی می پردازد که عموما این فضای مورد نظر آگهی دهنده، یک بنر تبلیغاتی ثابت در وب سایتی مشخص است. فاکتورهای مهم برای سنجش میزان اثربخشی کمپین: CTR، CPC، CPA و CR CPM یا همان Cost Per Mile: هنگامی که یک آگهی دهنده هزینه ای مشخص برای هر…

۲۰۱۷؛ سال سندرم استرس شبکه های اجتماعی یکشنبه, 19 شهریور 1396 ساعت 08:43

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  سال ۲۰۱۷ شروع شده است. کسانی که در عرصه بازاریابی فعالیت می کنند به خوبی می دانند که شبکه های اجتماعی به ابزار قدرتمندی برای بازاریابی تبدیل شده اند. شما به عنوان یک بازاریاب، گرایش های شبکه های اجتماعی در سال جدید را چگونه پیش بینی می کنید؟ به طور خلاصه، مهم ترین گرایش های شبکه های اجتماعی عبارتند از: ۱- محتوای ویدئویی (به صورت زنده، ضبط شده و ۳۶۰ درجه) ۲- بازاریابی از طریق افراد بانفوذ ۳- بات ها (Bots) کارهای زیادی وجود دارد که می توانید و باید انجام دهید تا در سال ۲۰۱۷ در حوزه بازاریابی…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بنابر اعلام معاون کسب‌وکار اتاق تهران، 12 استارت‌آپ اعزامی به نمایشگاه جیتکس 2017 انتخاب شدند.در راستای حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین و اعزام یک هیات به نمایشگاه جیتکس 2017 در دوبی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران 12 استارت آپ را برای حضور در این نمایشگاه طی یک پروسه انتخاب کرد.هومن حاجی‌پور، معاون کسب‌وکار اتاق تهران درباره روند انتخاب استارت‌آپ‌های صاحب صلاحیت، جهت بهره‎مندی از حمایت اتاق تهران برای حضور در نمایشگاه جیتکس 2017 دبی گفت: روند انتخاب به این به صورت بود که ابتدا طی مکاتبات گسترده‌ای با مراکز شتاب‌دهی کسب‎وکار و یا تقاضای مستقیم، تعداد 56…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فعالیت در شبکه های اجتماعی اصولا فرایندی بسیار وقت گیر است، درحالی که در عمل نباید این گونه باشد، چراکه این فرایند تنها یکی از فرایندهای لازم برای توسعه کسب وکار است و به خودی خود برای یک کسب وکار ایجاد درآمد نمی کند. راه های زیادی برای صرفه جویی در زمان موردنیاز برای فعالیت در این شبکه ها نیاز است، که در این مطلب به برخی از آنها اشاره می کنیم. نکته مهم در مورد تمام این روش ها این است، اجرا این روش ها همگی نیاز به قدری خلاقیت، سازمان دهی و ابزارهای مختلف حوزه شبکه های…
صفحه1 از96