یادداشتهای من

توصیف عصر جدید از دیدگاه مدیریت نوین دوشنبه, 06 ارديبهشت 1395 ساعت 09:35

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شرکت‌ها امروزه برای این‌که بتوانند رقابت کنند و بقا داشته باشند و به موفقیت برسند، نیازی به زمین و ثروت و مالکیت بیش‌تر ندارند. اگر در گذشته زمین و معدن و کارخانه‌ی بیش‌تر، ملاک برتر برا‌ی موفقیت بود، امروزه این الگو دیگر اثربخش و کارا نیست. ارکان موفقیت سازمان و رأس هرم ثروت‌آفرینی برای شرکت‌ها تغییر کرده است. امروزه دانش و دسترسی به اطلاعات حرف اول را می‌زند، این دست‌آورد عصر جدید اقتصاد است. وقتی سخن از اطلاعات به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن به‌سمت سرعت و تغییر می‌رود. اطلاعات ارزش لحظه‌ای دارند، اطلاعاتی که در این لحظه می‌تواند شرکت را…

تحولات بازاریابی در قرن 21 ام دوشنبه, 06 ارديبهشت 1395 ساعت 09:34

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
عصر حاضر با ویژگی‌هایی هم‌چون فراواني عرضه، گسترش رقابت، تحولات فناوري، جهاني شدن و... همراه است که بعضي ثمرات آن براي مشتريان انفجار انتخاب، افزايش قدرت چانه‌زني و دست‌یابی به ارزش بيشتر است. در ارتباط تعاملي بين صنعت به‌معناي “مجموعه‌ای از رقبا که در يک بازار هدف تعريف شده با هم رقابت می‌کنند” و بازار به‌معناي “مجموعه‌ای از مشتريان بالفعل و بالقوه بنگاه‌های اقتصادي”، آن‌چه به ظاهر داد و ستد می‌شود، کالا يا خدمتي است که بنگاه به مشتريان خود می‌دهد و در مقابل، پول يا شبه‌پول می‌گیرد، اما در حقيقت مشتريان، کالا يا خدمت نمی‌خرند، بلکه ارزش را از…
صفحه4 از4