مطالب و نکته های مدیریتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دیگر همه کسب و کارهای کوچک، فروشگاه های به ارث رسیده به ما نیستند. اکنون بسیاری از آنها اینترنت-محور شده اند؛ پدیده ای جهانی با مشتریانی در سراسر جهان.در حقیقت، 58 درصد کسب و کارهای کوچک، مشتریان بین المللی دارند و 72 درصد آنها بر گسترش پایگاه مشتریان بین المللی خود پیش از پایان سال 2016 تمرکز می کنند. اما این امر چیزی بیش از یک تعهد ساده برای رشد پتانسیل شرکت شما، برای سودآوری از توسعه جهانی است. به عنوان مثال، گرچه اکثر شرکت ها اهمیت تفاوت های زبانی را می دانند؛ اما در اکثر مواقع، دیگر موارد…

انرژی مثبت را در کار، دست کم نگیریم چهارشنبه, 10 آبان 1396 ساعت 09:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  همواره انرژی مثبت و دید خوب در زندگی و کار، به سرانجام خوشایندی می انجامد. رفتار مثبت، سیگنال های مثبت را نیز در پی دارد. در این مقاله ۵ «انرژی» برتر کسب وکار یا نگرش عالی که مردم در هر کسب وکاری به دنبال خود می کشند، ذکر شده و به این پرسش که چگونه این انرژی ها می توانند موفقیت یک کسب وکار را تحت تاثیر قرار دهند، جواب داده شده است. رقابت بیش از حد: با اینکه احساس ناشی از رقابت می تواند سالم باشد، اما رقابت بیش از حد، تلاشی برای پیروزی در همه زمینه ها…

از کارآفرینان اجتماعی پند بگيريد چهارشنبه, 03 آبان 1396 ساعت 11:03

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر از سه نفر بپرسید که کارآفرینی اجتماعی چیست به احتمال زیاد سه جواب مختلف خواهید شنید. البته این به این معنا نیست که کارآفرینی اجتماعی یک مفهوم پیچیده است. خیلی ساده می توان گفت که کارآفرینان اجتماعی ماموران ایجاد تغییر در جامعه هستند؛ تعريف بسيار ويژه اي كه به نظر من هر فروشنده اي كه به شغلش علاقه دارد و همواره خواهان موفقيت در آن است، بايد از آن درس بگيرد و تمام اين ويژگي ها را در زندگي كاري اش پياده سازد. بيشتر دانستن درباره كارآفرينان اجتماعي از اين رو اهميت دارد كه آنها شغل سخت و…

ده راهکار خلاقانه برای محصولات قدیمی دوشنبه, 01 آبان 1396 ساعت 09:17

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هر محصول یا خدمتی که باعث شده به جایگاه فعلی خود در کسب وکار یا صنعت برسید، برای پیشبرد درازمدت شما کافی نیست. ۸۰ درصد محصولات و خدماتی که مردم پنج سال پیش استفاده می کردند، امروز دیگر منقرض شده اند. یعنی به طور میانگین ۲۰ درصد محصولات و خدماتی که در بازار امروز ارائه می شود، از جمله محصولات خود شما، در مدت ۱۲ ماه منسوخ می شود و باید آن ها را با محصولات و خدمات جذاب تری جایگزین کرد. با اینکه شاید مقابله با مشکل منسوخ شدن محصولات در نگاه اول دشوار به نظر آید، اما…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  به عنوان یک کارآفرین ،هنر فروش را یاد بگیریدجوامع امروز، به ویژه اقتصادهای در حال رشد، نیاز شدیدی به كارآفرینان توانمند احساس می كنند. در بسیاری از كشورها كارآفرینان موفق به عنوان قهرمانان ملی شناخته می شوند. همه كارآفرینان موفق، چه بدانند و چه ندانند، از اصولی پیروی می كنند كه در كتاب "كارآفرینی: ۲۱ قانون طلایی برای مدیران شركت های جهانی" به خوبی تشریح شده اند. تا جایی كه به فروش ایده ها، فرآورده ها و خدمات مربوط می شود، كارآفرینان در هر سطحی كه باشند باید بر تكنیك های فروش در عالی ترین سطوح آن مسلط باشند.…

بودجه بندي فروش و تبليغات چهارشنبه, 19 مهر 1396 ساعت 12:13

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  يکى از دشوارترين تصميمات بازاريابى که شرکت ها با آن مواجه هستند تعيين بودجه اى است که بايد به تبليغات پيشبردى اختصاص داده شود. تعجبى ندارد اگر ملاحظه مى شود که صنايع و شرکت ها اين قدر از نظر مبلغى که به امر تبليغات پيشبردى اختصاص مى دهند، با هم تفاوت دارند. مبلغ تبليغات پيشبردى در صنعت لوازم آرايشى مى تواند به ۲۰ الى ۳۰ درصد فروش برسد، درحالى که در صنعت ماشين آلات صنعتى اين رقم فقط بين ۵ تا ۱۰ درصد کل فروش است. حتى در داخل يک صنعت نيز شرکت هايى يافت مى شوند که از…

سه دسته خريدار و سه شيوه فروش! دوشنبه, 17 مهر 1396 ساعت 15:54

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  حالا که سه نوع خریدار مختلف را بخوبی شناختید و درکی جامع از شخصیت و تمایلات آنها بدست آوردید، چطور محصولات و خدمات خودتان را به آنها می فروشید؟ پاسخ به این سؤال درواقع درون مایه اصلی چندین و چند مقاله دیگر است. اما برای خلاصه کردن و در اختیار قرار دادن یک دید کلی از چگونگی فروش به این افراد استراتژی های کلی را در رابطه با فروش به هر یک از گروه ها برای شما مطرح می کنم: 1- فروش به یک فرد خسیس   به عنوان درصد بزرگی از مجموع مشتریان شما، شما مطمئناً نیاز به…