مطالب و نکته های مدیریتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شرکت اپل به عنوان یکی از چالش‌برانگیزترین و هیجان انگیزترین محل‌های کاری شناخته شده است. بنابراین تعجبی ندارد اگر بفهمیدکه به دست آوردن یک شغل در آنجا کار راحتی نیست. اپل، مثل گوگل و دیگر شرکت‌های بزرگ، سوالاتی تکنیکی بر پایه تجربه کاری پیشین شما و چند معمای دشوار می‌پرسد. ما نوشته‌های اخیر سایت کاریابی گلس‌در را بررسی کردیم و از آن بعضی از سخت‌ترین سوالات مصاحبه‌ای را که از کاندیداها پرسیده شده، پیدا کردیم.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهه دوم زندگی عموما در ذهن مردم بعنوان سال‌های پرسه‌زنی‌های بی‌هدف و خوش گذرانی و بی فکری نشان تلقی میشود، اما در اصل حقیقت خلاف این است. این سالها بسیار مهم، تعیین‌کننده و سرنوشت‌سازند، عموما در این دهه تحصیلات دانشگاهی به اتمام رسیده و تلاشها برای یافتن شغلی درخور، جدی‌تر می‌شود. لذا دهه دوم به نوعی آغاز به حرکت در مسیر فعالیتهای صحیح اجتماعی، کاری و... است.

مدیریت به شیوه سامسونگ جمعه, 07 خرداد 1395 ساعت 09:19

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گسترش فن آوری اطلاعات، مهم‌ترین ویژگی عصر حاضر است و زندگی در این دوران ایجاب می‌کند تا فقط مصرف کننده محصولات دیگران نباشیم. بلکه در فرایند تولید نیز مشارکت داشته باشیم و همچنین در ایجاد و گسترش دانش این حوزه و مدیریت سازمان‌های بزرگ نیز سهمی داشته باشیم.

بازاریابی شبکه‌ ای؛ وعده یا واقعیت؟ پنج شنبه, 06 خرداد 1395 ساعت 14:00

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها افراد زیادی جذب پدیده‌ای به نام "بازاریابی شبکه‌ای" شده‌اند. کسب و کاری که به افراد وعده‌ی کسب درآمد بسیار بالا را می‌دهد و ظاهرا نیاز به هیچ تخصص و سرمایه‌ای هم ندارد. چنانچه قصد ورود به این شبکه‌ها را دارید و همچنان مردد هستید، این پرسش‌ها می‌تواند تا حدودی راه‌گشای شما باشد.

رشد کسب‌و‌کار با مدیریت مشارکتی پنج شنبه, 06 خرداد 1395 ساعت 09:01

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیریت مشارکتی ابزاری نیرومند برای ایجاد مشارکت،‌ تعهد، وفاداری و مالکیت کار است. تعهد کارمندان به انجام کار باکیفیت‌، نسبت مستقیمی با میزان مشارکت آن‌ها در تعیین اهداف و معیارها دارد.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
همانطور که همه ما می دانیم مدیریت فرایندی است که در طی آن و جهت دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول تلاش می شود تا منابع مادی و انسانی به طور موثر و کارآمد برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل شوند. مدیریت هنری است که به واسطه آن یک مدیر امور را با ایجاد هماهنگی بین اعضای گروه و سازمان و استفاده بهینه از منابع به پیش می برد. پس شما به عنوان یک مدیر وظایفی همچون برنامه ریزی، تصمیم گیری، سازماندهی، نوآوری، هماهنگی، ارتباطات، رهبری، انگیزش، کنترل و بسیاری دیگر را به عهده دارید.

چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم؟ سه شنبه, 04 خرداد 1395 ساعت 19:14

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ارزش کار خود را بالا ببرید و به همان اندازه شاهد رونق حرفه خود باشید. آدم‌های موفق در یک محیط کاری جدید به شغل خود همانند یک محصول مهم تجاری می‌نگرند، هرگز ارزش‌های آن را دست کم نمی‌گیرند و بخوبی آگاهند تا زمانی در محیط کارشان ارزشمندند که بتوانند سودآوری داشته باشند، چه برای خود و چه برای شرکت یا کارفرمایی که برای آن کار می‌کنند.