مطالب و نکته های مدیریتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جلسه اداری محلی برای خودنمایی و نشان دادن توانایی‌ها نیست و انجام یکسری رفتارهای ناشایست می‌تواند از اعتبار شما کاسته و فرصت ترفیع شغلی را از شما بگیرد.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هر کسب‌وکاری برای آنکه جایگاه خود را در عرصه رقابت حفظ کند، باید از گرایش‏های اصلی و تحولات این حوزه باخبر باشد. آنچه می‌خوانید چکیده‌ای از دیدگاه‌ها و پیش‌بینی‌های کارشناسان از وضعیت کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۱۷است که سایت «بیزنس نیوز دیلی» آن را به صورت یک گزارش مختصر اما مفید منتشر کرده است. اگر قصد دارید از سالی که پیش روست نهایت بهره را ببرید، از این گرایش‏ها و پیش‌بینی‌ها غافل نشوید:
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
راه‌اندازی کسب‌وکار جدید یکی از هیجان‌انگیزترین و در عین حال سخت‌ترین کارها است؛ اما زمانی که با آمادگی کامل آن را انجام دهید، بدون شک طعم موفقیت را خواهید چشید.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نقش بی‌بدیل رهبری در موفقیت و ناکامی سازمان‌ها امروزه به این باور بنیادین تبدیل شده است که خصوصیات رفتاری آنها به سازمان دیکته می‌شود. در این بین وجود اعتماد به نفس در دانش کارکرد رهبری یک مولفه کلیدی است و طی زمان تکوین می‌یابد. تعبیر‏ فرانسیس بیکن با عنوان «دانش قدرت می‌آورد» بسیار بدیهی است و نیازی به اثبات ندارد. ما از مدرسه، کار و زندگی فهمیده‌ایم که تخصص، موقعیت ما را شاخص‌تر می‏کند و برای ما نفوذ، قدرت و آوازه می‌آورد. منزلت و بزرگی ما‏ از طریق ظهور دانش تحقق می‌یابد.

گرایش‌های طراحی محیط کار در سال ۲۰۱۷ دوشنبه, 09 اسفند 1395 ساعت 18:22

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هر سال پیش از شروع سال نو، من و همکارانم در تیم طراحان شرکت SBFI گرد هم می‌آییم تا پس از تحقیقات و همفکری با یکدیگر، گرایش‌های طراحی محیط کار در سال جدید را پیش‌بینی کنیم. گرایش‌های حوزه طراحی به‌تدریج شکل می‌گیرند و به‌طور مستمر در حال توسعه و تکاملند. اما ظرف پنج سال آینده این تغییرات تدریجی، جای خود را به تحولی ناگهانی خواهند داد و در نتیجه شاهد انقلابی در این عرصه خواهیم بود. می‌پرسید چرا؟ کارشناسان ما پاسخ می‌دهند.

۴ تفکری که ثروتمندان نسبت به خود دارند یکشنبه, 08 اسفند 1395 ساعت 14:00

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه تفکراتمان می‌توانند باعث بهبود عملکردمان شوند و شیوه‌ای که به خود ارزش می‌دهیم، تغییر می‌دهند.

سه اصل مهم در عملکرد کسب‏وکارهای دورکار پنج شنبه, 05 اسفند 1395 ساعت 12:42

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هر ساله شرکت‌های زیادی دفاتر کار خود را تعطیل کرده و در عوض اقدام به راه‌اندازی گروه‌های کاری و مدیریت آنها از راه دور می‌کنند. شرکت‌های مشهوری مانند Trello و Github دو نمونه از کسب‌وکارهایی هستند که دفاتر مجازی تاسیس کرده‌اند و برای تمام افراد از سراسر جهان این امکان را فراهم آورده‌اند تا جذب این شرکت‌ها شده و از راه دور شروع به فعالیت کنند.