مطالب و نکته های مدیریتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فرهنگ سازی و برنامه ریزی برای آینده بی تردید یکی از برنامه های کلیدی در توسعه سازمانی و توسعه مدیریت محسوب می شوند. در این میان، مدیران ارشد سازمان با رویکردی توسعه مدارانه، آینده نگر، درون زا و نخبه پرور، نقشی اساسی در کشف استعدادها و پرورش مدیران فردا ایفا می کنند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
منابع مالی محدود و نداشتن سرمایه اولیه زیاد، موانعی مشترک در بین بسیاری از علاقمندان به کسب و کار است؛ اما این محدودیت بدین معنی نیست که برای شروع کارآفرینی گزینه های دیگری وجود ندارد! يا اينكه تنها با استفاده از نرم افزار هاي حسابداري شركت پگاه سيستم خواهيد توانست به موفقيت هاي مالي در شركتتان برسيد. اگر شما ترکیبی مناسب از مهارت، اخلاق و دانش بازاریابی داشته باشید، شروع کسب و کار با پول بسیار کم نیز امکان پذیر است.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آشنایی با روش‌های خاص برای شناخت هر چه بهتر یک برند به توسعه و رشد آن کمک زیادی می‌کند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ﺗﻐﯿﯿﺮات سهمگین و سریع در وﺿﻌﯿﺖ و آرایش رﻗﺒﺎ ، فناوری، و تحول در انتظارات، سلایق و ﺗﻤﺎﯾﻼت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ، موجب شده که ﺷﺮﮐﺖها نتوانند ﻫﻤﻮاره ﺑﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﻮﺟﻮد ﺧﻮد ﺗﮑﯿﻪ کنند. از دیگر سو ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن در ﺟﺴﺘﺠﻮي ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪﯾﺪﺗﺮ و ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﺗﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ ﻧﺎﭼﺎرﻧﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪﯾﺪي ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﻋﺮﺿﻪ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺟﻮاﺑﮕﻮي ﻧﯿﺎزﻫﺎ، ﺳﻠﯿﻘﻪ ﻫﺎ و اﻧﺘﻈﺎرات جدید آنها ﺑﺎﺷﺪ؛ وانگهی اغلب سازمان‌ها به‌خوبی می‌دانند که تمامی محصولات دارای یک دوره عمر محصول محدود هستند و ازاین‌رو همواره محصولات جدیدی باید برای جایگزین شدن با آن‌ها توسعه پیدا کنند و این‌گونه فرایند سودآوری یک شرکت را…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تا به حال بارها برندهای نام آشنای جهانی مانند اپل، کوکاکولا و سامسونگ را در فیلم‌ها و سریال‌ها مشاهده کرده‌ایم. آیا ظاهر شدن لوگوهای این برندها به صورت کاملا تصادفی است؟ امروزه بسیاری از تماشاچیان سینما و حتی سینمای خانگی دیگر حوصله مشاهده بسیاری از تبلیغات تلویزیونی ما بین یا ابتدای سریال‌ها و فیلم‌ها را ندارند، پس چه باید کرد؟

تنها بی پروایان پایدارند شنبه, 04 دی 1395 ساعت 22:06

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بسیاری از مدیران، پس از بحران اقتصادی که تمام دنیا را فرا گرفت با کاهش فروش و سود مواجه شدند. بسیاری از مدیران دست روی دست گذاشتند تا معجزه ‌ای اتفاق بیافتد و کسب‌ و ‌کارشان رشد کند. درحالي كه برترين مديران از شرایط اقتصادی جدید حاکم بر دنیا برای رشد و توسعه کسب ‌و ‌کارشان سود مي برند؛ بنابراين شما نيز به عنوان مدير يك شركت نوپا و جديد منتظر بهتر شدن اوضاع اقتصاد دنيا يا ايران نمانيد چراكه اين شماييد كه اقتصاد شخصي و در ابعاد بزرگتر، اقتصاد كشور را مي سازيد، تنها كافي است همت كنيد و…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آیا خدمات‌دهی به مشتری به اندازه 12 ماه گذشته تاکنون آنقدر مهم بوده است؟ در زمانی که بیشتر رهبران کسب‌وکار معتقدند تجربه مشتری در حال تبدیل شدن به مبنایی اساسی برای تمایز رقابتی است، خدمات به مشتری نقش مهمی ایفا می‌کند. در واقع، نظرسنجی از 1000 مشتری بریتانیایی در این زمینه نشان داده بیش از سه‌چهارم مصرف‌کنندگان، اگر از خرده‌فروشی مورد نظر خود خدمات کافی دریافت نکنند، به یک خرده‌فروشی دیگر روی خواهند آورد و نصف آنها اگر از طرف مقابل خود راضی نباشند، بازخوردهای منفی خود را به‌صورت اینترنتی یا از طریق رسانه‌های اجتماعی، به اشتراک خواهند گذاشت. اما…