مطالب و نکته های مدیریتی

چرا مشتری از شما خرید می‌کند؟ چهارشنبه, 14 تیر 1396 ساعت 13:04

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هنگامیکه مشتری تصمیم به خرید چیزی دارد، به عنوان یک فروشنده حتما دوست دارید اولین فردی باشید که به شما مراجعه می‌کند. ولیکن رقبای شما نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستند. چه عاملی موجب می ‌شود که مشتری مکان خاصی یا بهتر است بگوییم از بین رقبای مختلف یکی را برای خرید انتخاب می‌کند. این همان چیزی است که ذهن شرکت‌های مختلف را به خود مشغول ساخته است. بهتر است بدانید که حتی مشتریان نیز اغلب مواقع پاسخی برای این سوال پیدا نمی‌کنند. در نظر آنان، خرید نوعی حمایت در جهت افزایش بازدهی و بهبود سرویس‌دهی تجاری است،…

فروش به خودی خود رخ نمی‌دهد سه شنبه, 13 تیر 1396 ساعت 08:20

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  چه کسی با ما واقعا توپ بازی می‌کند؟   نمی دانم کلید موفقیت چیست، ولی کلید شکست این است که آدمی بخواهد همه را راضی کند. بیل کاسبی بعضی‌ها ادعا دارند که فروشنده‌اند ولی در واقع نیستند. از این‌جا می‌توان پی‌برد که فروشنده واقعی نیستند که هر رابطه شغلی که روی آن کار می ‌کنند برایشان به اندازه هر رابطه شغلی دیگری که روی آن کار می ‌کنند مهم است. بدیهی است که بعضی کارها مهم و بعضی دیگر مهم‌تر است. فروش مثل پرت کردن توپ به عده‌ای از اشخاص متفاوت است و ادامه دادن بازی با آن کسانی…

25 جمله مورد نظر مشتری یکشنبه, 11 تیر 1396 ساعت 08:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برای بهترین فروشنده جهان شدن باید شنیدن را به عنوان نخستین فرمان فروش بشناسید. «تا زمانیکه شما یک سفارش گیرنده هستید، نحوه برخورد و رفتار با یک مشتری بالقوه تعیین‌کننده شیوه گرفتن آن سفارش است» و فروش همیشه انجام می ‌شود، خواه در حالت «بله» و خواه در حالت «نه» به مشتری بالقوه بفروشید. در زیر فهرستی از خواسته ‌های مشتریان از فروشندگان آمده است. هر وقت محصول یا خدمت خود را عرضه می‌ کنید، چند مورد از موارد زیر را رعایت می‌ کنید؟ درخواست ‌های مشتریان اغلب کمک بیشتری به گرفتن «بله» می‌ کند. اگر به طور ترکیبی…

نگاهي به انواع ترس در فروش یکشنبه, 04 تیر 1396 ساعت 18:10

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسیاری از موقعیت ‌های فروش هم فروشنده و هم مشتری را در شرایط متقابلی قرار می ‌دهد كه باعث ایجاد ترس می ‌شود. در این مقاله چند استراتژی معرفی می ‌کنیم تا هم از ترس مشتری هنگام خرید بکاهید و هم ترس احتمالی خودتان از عدم موفقیت در فروش را از بین ببرید.  

رازهاي قانع کردن خريدار در معاملات چهارشنبه, 31 خرداد 1396 ساعت 08:28

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برایان تریسی کتابي دارد به نام «فروش موفق» كه بیشتر شبیه دستورالعمل است و نکات کاربردی فراوانی برای فروشندگان و بازاریابان دارد. او در اين كتاب مي گويد كه یکی از مهم‌ ترین اکتشافات قرن بیستم در حوزه عملکرد انسان این بود که کارکنان برتر در هر حوزه، از جمله فروش، فقط کمی بهتر از هم ‌رده‌های خود در موارد کلیدی هستند.

چند نوع خريدار داريم؟ سه شنبه, 30 خرداد 1396 ساعت 08:56

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  خریداران در برخی جنبه‌ ها با هم متفاوت هستند. شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای باید بتوانید با تمام گونه ‌های متفاوت مشتریانی که با آنان مواجه می‌ شوید به طریقی صحیح برخورد کنید. آنچه در ادامه مي آيد، نحوه تفکر احتمالی مشتریان را بيان مي كند.

چرا مشتری منصرف می‌شود؟ دوشنبه, 29 خرداد 1396 ساعت 08:23

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پشیمان شدن مشتری از خرید، یکی از درآورترین بلاهایی است که بر سر فروشندگان نازل می شود.