مطالب و نکته های مدیریتی

مشتری هایتان را خوب ببینید سه شنبه, 03 مرداد 1396 ساعت 10:41

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه مدیران برای اداره سازمانی خود با لشکری از محققان و دانشمندان پشتیبانی می شوند. این محققان اگرچه مستقیما در میدانهای رقابتی حضور ندارند ولی نقش آنها طراحی و در اختیار گذاشتن ابزاری است که مدیران را برای پیروزی در این رقابتها مجهز می کند. در عصری که رویکرد «مشتری مداری» جای تولید انبوه را در ایجاد مزیتهای رقابتی گرفته است، شناخت «نیاز بازار» یک مدخل اصولی برای ورود به استراتژی رقابتی به شمار می آید. این مقاله ضمن طرح نگرشهای جدید به این موضوع، یک روش کاربردی برای تحلیل نیاز بازار ارائه می کند. نتایج این روش که…

استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار سه شنبه, 27 تیر 1396 ساعت 09:12

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار و اینکه چرا شرکت ها در تحقق اهداف و برنامه ریزی خود ناکام می مانند ناشی از این واقعیت است که نمایشگاه محیطی است کاملاً متفاوت، بنابراین نیاز به اتخاذ نوعی رویکرد ریشه ای است.

راههاي راضی نگه داشتن مشتری یکشنبه, 25 تیر 1396 ساعت 08:35

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  به این امر اعتقاد داشته باشید که همیشه حق با مشتری است. اگر مشتری مشکلی دارد، حال اگر مشکل اش واقعی باشد یا حاصل سؤتفاهم فرق نمی کند. با گوش دادن به حرف های او می توانید سؤتفاهم را درک کنید و آنها را از میان بردارید. مشتری ریئس است. او حقوق ما را می پردازد و سود نصیب مان می کند. آن هایی که این واقعیت را درک کرده اند، تلاش می کنند همه ی کارها را به بهترین شکل انجام بدهند، حتی زمانی که شرایط سخت تر و سخت تر می شود. 1 - به شغل و…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتریان همیشه می خواهند تا جایی که ممکن است پول کمتری بدهند، درست است؟ نه همیشه هم این طور نیست. مشتریان اغلب با کمال میل حاضرند برای یک محصول پول بیشتری بپردازند حتی اگر بتوانند محصولی با کارکرد مشابه (یا حتی یکسان) را از جای دیگر ارزان تر تهیه کنند. دلیل چنین کاری می تواند یکی از موارد زیر باشد:   ۱) خریدن محصول شما آسان تر است   مشتریان از سر و کله زدن با رویه های خرید و پرداخت پیچیده نفرت دارند. مشتریان معمولاً حاضرند کمی بیشتر پول بدهند اگر بتوانید فرایند خریدتان را در مقایسه با…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  خلاقیت: اگر شما از منابع مالی سرشاری بهره مند هستید دیگر برای بازاریابی مشکل چندانی نخواهید داشت و تقریبا هر کتاب بازاریابی دانشگاهی می تواند به کارتان بیاید اما اگر منابع چندانی ندارید آنگاه باید به روش های هوشمندانه تری روی بیاورید و شیوه هایی را به کار ببندید که بدون هزینه زیاد بتوانند فروش شما را به میزان قابل قبولی افزایش دهند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  از دست دادن مشتری در همه کسب و کارها می تواند تبدیل به یک فاجعه شود. همه کسب و کارها زمان و بودجه بسیار زیادی را با هدف جذب مشتریان بیشتر و فروش بیشتر محصولات یا خدمات خود به فعالیت ‌های بازاریابی اختصاص داده و همچنان می‌ دهند. اما چرا نتیجه نمی‌ گیرند؟ چرا این کار بیشتر منجر به سخت‌تر شدن فرآیند خرید برای مراجعان آنها می‌ شود؟ آیا تقصیر و مسئولیت آن بر عهده صاحبان کسب و کار است که مشتریان بالقوه آنها درنهایت از آنها خرید نمی‌ کنند؟   ۱- پیشنهاد شما مشخص و شفاف نیست  …
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به آموزه هایی داریم که به ما کمک کند مسیر کار را بهتر بشناسیم و از پس مشکلات برآییم.