مطالب و نکته های مدیریتی

به مدیران نیز توجه کنید! یکشنبه, 22 مرداد 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  ارائه تخفیف های وسوسه انگیز یکی از ایده های کلاسیک و در عین حال موثر در زمینه کسب درآمد است. به طور معمول این تخفیف ها براساس مناسبت های پیش رو طراحی می شوند. ارائه تخفیف بیشتر در زمینه جلب مشتریان معمولی رواج دارد. برای مثال لباسی که به طور معمول با قیمت 15 پوند عرضه می شود، به مناسبت کریسمس ممکن است 10 پوند به حراج گذاشته شود. به طور معمول این حراجی ها با استقبال مناسبی از سوی مشتریان مواجه می شوند، با این حال در مورد ارائه پیشنهادهای وسوسه انگیز برای مدیران و سایر افراد درگیر…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شناسایی نامزدهایی که در سِمَت مورد نظر شما به درستی عمل کرده و موفق شوند کار سختی است و این واقعیت دردناک که تعداد افراد شایسته برای سمت های کاری موجود از گذشته کمتر شده است نیز به چالش برانگیز بودن این مساله دامن می زند. ما می دانیم که باید تجربه، رفتار و مهارت را بررسی کرده و انتخاب کنیم. اما با وجود این نمی توانیم اهمیت تناسب فرد در فرهنگ، محیط و سبک شرکت را نادیده گرفت. آیا این شخص آنچه را برای موفقیت اش لازم است در این گروه کاری و در شرکت شما دریافت خواهد کرد؟…

نكاتي روانشناختی برای فروش یکشنبه, 15 مرداد 1396 ساعت 08:38

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسیاری از نخبه های دنیای بازاریابی ایده های ساده گرایانه ای را در مورد روانشناسی آموزش می دهند. آنها بر این نکته اصرار دارند که با استفاده از فهرستی از عوامل انگیزه بخش و هرم نیازها می توان موضوعی را به خوبی به مردم فهماند و از آنها استفاده کرد. چه مزخرفاتی! من حتی نمی توانم درک کنم چرا پسری که امروز در فروشگاه دیدم دوازده تا تن ماهی را در یک نایلکس قرار داد ولی کنسرو لوبیایش را در یک نایلکس جدا! آن وقت چطور می خواهم روانشناسی انسانی را در چند نکته مفید و مختصر خلاصه کنم؟…

روش های طراحی پیشبرد فروش سه شنبه, 10 مرداد 1396 ساعت 09:03

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فعالیت های پیشبرد فروش می توانند به شیوه های بسیار متنوعي طراحی و ارائه شوند. اين موضوع همچنين مي تواند بخشي از خدمات نرم افزار هاي مديريتي شركت پگاه سيستم هم باشد اما آنچه در ادامه مي آيد، روشهايي كاربردي است كه به فروش فروشگاه و كسب و كار شما را بهبود مي بخشد: ایجاد رقابت میان فروشندگان: ارائه پاداش به فروشندگان در صورت افزایش فروش هریک از آنان موجب می شود که کارکنان فروش باانگیزه ای بیشتر از گذشته فعالیت کنند، درحالی که مشتریان از وجود چنین رقابتی بی اطلاع هستند. ایده های خلاقانه فروش: برای مثال، فروش…

طراحی برنامه پیشبرد فروش موفق یکشنبه, 08 مرداد 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در این مطلب شما با نکته های مفید و کاربردی در طراحی برنامه پیشبرد فروش قدرتمند آشنا می شوید، مشوق های فروش را در کنار برنامه ارتباط بازاریابی (مارکام) و برنامه تبلیغات شرکتتان به کار ببرید و تاثیر آن را نظاره کنید. استفاده از مشوق های فروش در کنار تبلیغات   برای مثال، مشوق قیمت را با یک آگهی در مورد ویژگی های محصول و یا یک بنر در محل خرید ترکیب کنید، اگر شرکتتان به دیگر کسب و کارها خدمت می فروشد، در نمایشگاه ها تبلیغات پوستری را با فروش امتیاز قرعه کشی توسط نمایندگان فروش ترکیب کنید.…

مشتری هایتان را خوب ببینید سه شنبه, 03 مرداد 1396 ساعت 10:41

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه مدیران برای اداره سازمانی خود با لشکری از محققان و دانشمندان پشتیبانی می شوند. این محققان اگرچه مستقیما در میدانهای رقابتی حضور ندارند ولی نقش آنها طراحی و در اختیار گذاشتن ابزاری است که مدیران را برای پیروزی در این رقابتها مجهز می کند. در عصری که رویکرد «مشتری مداری» جای تولید انبوه را در ایجاد مزیتهای رقابتی گرفته است، شناخت «نیاز بازار» یک مدخل اصولی برای ورود به استراتژی رقابتی به شمار می آید. این مقاله ضمن طرح نگرشهای جدید به این موضوع، یک روش کاربردی برای تحلیل نیاز بازار ارائه می کند. نتایج این روش که…

استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار سه شنبه, 27 تیر 1396 ساعت 09:12

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار و اینکه چرا شرکت ها در تحقق اهداف و برنامه ریزی خود ناکام می مانند ناشی از این واقعیت است که نمایشگاه محیطی است کاملاً متفاوت، بنابراین نیاز به اتخاذ نوعی رویکرد ریشه ای است.