مطالب و نکته های مدیریتی

۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش سه شنبه, 02 خرداد 1396 ساعت 09:25

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بخش فروش درواقع گلوگاه استراتژیکی بنگاه است.که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی، این بخش را تقویت کرد اصولی را در این مقاله که با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی صورت گرفته برایتان بیان می کنیم که با نصب اصولی این راهبردها بتوان این گلوگاه استرتژیکی را تقویت كرد. در این مقاله که چکیده ای از تحقیق و پرس و جو از چندین بنگاه موفق بوده است توانستیم ۱۰ مورد از مهمترین استراتژی هایی که باعث شده این بنگاه ها در قسمت مدیریت بخش فروش موفق عمل کنند را برایتان آورده ایم که با تمرین…

راهکارهایی که خرده فروشان را بزرگ می کند یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 ساعت 17:06

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یکی از آرمان های بزرگ برای هر فروشگاه بزرگ و کوچک، افزایش نرخ خدمات به مشتری است. این مسئله به شکل قابل توجهی بر سود این فروشگاه ها موثر است، اما اگر قرار باشد چکیده ای از تمام مولفه های مهم فروش و بازاریابی موفق را در نظر بگیریم به 4plaim می رسیم، مساله اي كه همانند بخش ارتباط با مشتري يا مديريت كيفيت يا حتي حسابداري، نرم افزار خاصي براي آن وجود ندارد و بيشتر به هوش تجاري صاحبان كسب و كار وابسته است.

يك روش تازه براي افزایش هوش مالی چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 ساعت 09:31

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  علیرغم تصور بسیاری از افراد، آن چه که برای رسیدن به ثروت و حل مشکلات مالی مهم است نه کسب پول بیشتر بلکه مدیریت و کنترل گردش مالی است. به عبارتی کسب درآمد بیشتر نه تنها باعث افزایش ثروت نمی شود بلکه طبق قانون پارکینسون می تواند باعث فقیر شدن هم بشود. فراموش نکنیم هوش کسب درآمد بیشتر فقط یکی از هوشهای مالی پنج گانه رابرت کیوساکی بوده و با این هوش به تنهائی نمی توان ثروتمند شد. ما برای افزایش ثروت نیازمند دانش و آگاهیهای بیشتری در زمینه مدیریت گردش مالی هستیم و در این راه به چهار…

هشت دروغی که فروشنده به مدیر خود می‌گوید سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر کارشناس فروش یا فروشنده شما، تمایل به داستان بافی دارد، باید به این نکته توجه داشته باشید : این‌گونه فروشندگان نمی ‌توانند و یا نمی‌ خواهند کار خود را به ‌درستی انجام دهند اما اين وظيفه مدير فروش است كه از وقوع چنين اتفاقاتي جلوگيري و مسير فروش را به بهترين شكل هدايت كند. به هرحال آنچه در ادامه مي آيد، اگرچه شاید موجب ناراحتی و عصبیت تعداد زیادی از فروشندگان شود اما رازهای اخلاقی و رفتاری حرفه فروشندگی را برملا ميكند و دروغ فروشنده به مدیر یکی از این موارد است. دروغی که یک فروشنده به مدیر…

ویژگیهای یک فروشنده موفق یکشنبه, 24 ارديبهشت 1396 ساعت 08:41

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  از آنجاکه نحوه رفتار، تجربه، پوشش و مشتری مداری فروشندگان در موفقیت سازمان ها نقش حیاتی دارد این پرسش همواره مطرح بوده است که فروشنده موفق و کارآمد را از دیگر فروشندگان چگونه می توان تشخیص داد؟ کارشناسان علم مدیریت بر این باورند که ویژگیهای فروشندگان موفق عبارتند از: استقامت:فروش خوب به پیگیری و سرسختی فروشنده نیاز دارد. زیرا در پروسه فروش مشکلات گوناگون پدید می آیند که نحوه برخورد با این موانع سطح موفقیت فروشنده خوب را تعیین می کند. افزون بر این فروشنده موفق روش روبه رو شدن با موانع را از قبل تجربه كرده و همواره…

حرفه اي بفروشيد، هميشه! شنبه, 09 ارديبهشت 1396 ساعت 10:14

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تا به‌ حال از خود پرسیده‌ اید چه چیزی باعث متمایز شدن فروشندگان حرفه ‌ای از دیگران می‌ شود؟ چرا عده اي، مشتريان پر و پاقرص دارند و شما نه؟ از خود پرسيده ايد چرا با وجود كمك گرفتن از همه نرم افزارهاي موجود در بازار يا مشاوره گرفتن از شركت هايي مثل پگاه سيستم، باز هم يك پاي فروش فروشگاه تان مي لنگد؟

بازاریابی عصبی و تاثير آن در قیمت‌گذاری چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 ساعت 17:46

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسياري از فروشگاه ها، خاص تازه تاسيس، خواه قديمي و شناخته شده، ظاهر خوبي دارند، از نرم افزار هاي حسابداري و فروش كاملي هم برخوردارند و مديريت شان هم خوب است اما نتيجه اي را كه بايد، نمي گيرند. يكي از اين عوامل عدم موفقيت، مسائل ظاهرا ساده اما بسيار مهمي هستند كه بسياري از اما آن را ناديده مي انگاريم. يكي از آنها روانشناسي فروش و مشتري و همچنين بازاريابي عصبي و همچنين قیمت‌ گذاری و اعلام قیمت به مشتری است.
صفحه1 از95