مطالب و نکته های مدیریتی

رویدادهای بازار را رقم بزنید دوشنبه, 13 آذر 1396 ساعت 10:17

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فضای کسب وکار پیچیده تر و رقابتی تر از قبل شده است، شما نیز باید به صورتی ماهرانه و استراتژیک وارد عمل شوید. درمجموع هیچ گونه سابقه قبلی از میزان تغییرات در دیگر بخش های تجارت و رویدادهای بازار در دست نیست. در بسیاری از بخش ها این احساس وجود دارد که در دهه گذشته بازار تقاضا بیشتر از عرضه یا به بیان دیگر، خرید بیشتر از فروش بوده است. در آن زمان به جای متمرکز شدن روی مشتری، ارزش افزوده و روابط، تکیه بر محصولات و دادوستد آن ها قرار داشت. اگر به دنبال دگرگونی در نحوه فروش…

دوپامین و رهبران فروش! چهارشنبه, 08 آذر 1396 ساعت 11:25

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  چندي پیش، در حال قدم زدن در خیابان بودم و با خودم فکر می کردم که مردم واقعاً چرا سیگار مصرف می کنند. ناگهان با خانمی روبرو شدم که در حال روشن کردن سیگار خودش بود، این سؤال را از وی پرسیدم! درحالی که سیگاری به من تعارف می کرد، با تکان دادن شانه ها و حرکت لب و سر به من عدم اطلاع خودش از این موضوع را فهماند. اين عکس العمل ساده و بی تکلف وی، همانند جرقه ای در ذهن من اثرگذار شد! چطور می شد اگر فروشندگان هم می توانستند از چنین رویه ای پیروی…

اين افسانه هاي فروش را فراموش كنيد چهارشنبه, 01 آذر 1396 ساعت 10:20

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
افسانه های زیادی در رابطه با ملحق شدن به یک تیم فروش شرکتی وجود دارد. حتماً می دانید و شنیده اید که بسیاری از افراد اجرایی در سطح مدیریت خواهان رسیدن به موقعیت ارشد و در رأس واحد خود، بازاریابی، فروش یا منابع انسانی و . . . هستند. اما حقیقت این است که در حوزه فروش نسبت به دیگر حوزه ها . . . فرصت های بسیار بیشتری برای فعالیت وجود دارد و البته متقاضیان بیشتری هم از انبوه فارغ التحصیلان به این سمت کشیده می شوند. با این وجود، بازهم افسانه های زیادی در رابطه با فروش وجود…

پيگيري چه چيزي به شما هديه مي كند؟ دوشنبه, 29 آبان 1396 ساعت 09:37

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  کسب وکار کوچکی هستید؟ کارآفرین هستید؟ شرکت خدماتی هستید یا مثلاً محصولی فیزیکی عرضه می کنید؟ آیا کسب وکار شما وابسته به درآمدزایی شرکت و کسب وکار است؟ آیا به طور فعالانه با مشتریان و مراجعین در ارتباط قرار دارید؟ به هرحال هر کسب وکاری را به هر شکلی که اداره کنید . . . نیاز به پیگیری مشتری و فرصت های پیش آمده دارید. اما چطور این کار را انجام می دهید؟ شاید بهتر باشد که بگویم که چرا اصلاً پیگیری مشتری؟ هدف از پیگیری چیست؟ به یاد داشته باشید که در کنار سرمایه گذاری میلیون ها یا…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در حوزه بازاریابی و فروش، به طورکلی سه سطح و یا لایه مجزا برای پرسش های فروش وجود دارد که می توانید در فرایند فروش خود از آنها بهره بگیرید. هر لایه با تکیه بر لایه قبل از خودش ساخته شده که در کنار یکدیگر می توانند شما را برای تهیه و ساخت سؤالات مناسبی برای یک پیگیری فعالانه راهنمایی کنند. پرسیدن پرسش های فروش لایه بندی شده یک فرآیند ساده است. در این مطلب من هر یک از این لایه ها را توضیح می دهم و مثالی از چگونگی استفاده هر یک از آنها در ترکیب با یکدیگر…

قدرت ضمير ناخودآگاه در خريد دوشنبه, 22 آبان 1396 ساعت 09:45

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  علم روانشناسی قادر به مجاب ساختن مردم به برداشتن یک قدم عملی است. درواقع، نویسندگان محتوا از بیش از 120 سال گذشته همواره از روش ها و تکنیک های مختلفی برای تحت تأثیر قرار دادن و متقاعد کردن مردم استفاده کرده اند؛ شما می توانيد از قدرت ضمیر ناخودآگاه مخاطب برای کسب نتایج دلخواه استفاده كنيد به خصوص در تبليغ براي فروش:   جفت کلمات نامتعارف   جفت کلمات نامتعارف موجب به یادماندن عناوین بکار برده شده توسط شما می شود. این تکنیک موجب تکان دادن و تحریک رادار ذهنی شما و خارج کردن آن از حالت از پیش…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آیا تاکنون با خود اندیشیده اید که چرا برخی از وب سایت ها این گونه به نظر می رسند که به گونه ای جادوگرانه بر مغز مشتری اثر گذاشته و بازدیدکننده را مجاب می کنند که بر روی گزینه «اضافه شدن به سبد خرید» کلیک کنند؟ پاسخ به این سؤال در حوزه روانشناسی نهفته است. خواه آن را به عنوان یک هنر برای به کمال رساندن نتیجه کار در نظر بگیرید یا آن را به عنوان علمی در نظر داشته باشید که مردم را مجاب به تیک زدن یک گزینه می کند، علم روانشناسی قادر به مجاب ساختن مردم…
صفحه1 از103