بزرگان کارآفرینی و مدیریت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برنامه‌نویس، محقق هوافضا و مهندس واقعیت مجازی، کسی که«الگوریتم برگشتی کارمک»به اسم او نام‌گذاری شده. جان کارمک یکی از بزرگان صنعت بازی‌های رایانه‌ای و به ضرس قاطع از نوآورترین‌های این صنعت است. ‌‌‌
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جف بزوس، مدیرعامل و موسس فروشگاه اینترنتی آمازون، بدون شک یکی از موفق‌ترین و تأثیرگذارترین کارآفرینان دنیا و همواره الهام بخش بسیاری از افراد جویای نام است. با زومیت همراه باشید تا با بزوس و دلایل موفقیت او و آمازون بیشتر آشنا شویم.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
از شیفتگان پَروُپاقرصِ فرنچایز «جنگ ستارگان» هستید یا همه‌ی سروصداهای حول آن را فقط هایپی ناشی از تبلیغات می‌دانید؟ جزو هر کدام که باشید حتما سر این‌که «جورج لوکاس» (George Lucas)، کارگردان خالق این مجموعه، یکی از بزرگان سینمای جهان است اشتراک نظر دارید. در ادامه‌ی در«رشته نوشته‌»های «زندگی‌نامه‌ی بزرگان»می‌خواهیم به زندگی این فیلم‌ساز شهیر بپردازیم؛  
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
استایل های شخصی کارآفرینان برتر استایل شخصی هر فرد، در نوع شناخت او بسیار اهمیت دارد. به افراد مشهور فکر کنید و ببینید که کدامیک از آنها از نظر شما، دارای سبک و استایل خاصی هستند! این استایل همان چیزی ست که در “چه کسی بودنِ آنها” نقش زیادی بازی می کند. کارآفرینان برتر و موفق هم شامل همین بررسی هستند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دو موسس اینستاگرام حدودا ۳۰ ساله بودند که پیشنهاد خریدی از فیسبوک دریافت کردند. با انجام شدن این خرید و پولی که نصیب‌شان شد در همان سن کم به ثروت زیادی رسیدند. کوین سیستروم که ۲۹ سال داشت حدود ۴۰۰ میلیون دلار و مایک کریگر که در دانشگاه استنفورد با او آشنا و همراه شده بود ۱۰۰ میلیون دلار به‌دست آورد. محبوبیت امروزی شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست. از افراد سرشناس تا کسب‌و‌کار‌های متنوع، همه برای نمایش داشته‌هایشان از اینستاگرام استفاده می‌کنند. اما چه شد که این دو جوان دانشجو به ایجاد یک شبکه‌ی اجتماعی با محوریت عکس…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فاتح یزدی، کارآفرینی که فدائیان خلق ترور کردند!
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
او به رشته‌های مختلف علاقه داشت، از فلسفه تا رایانه؛ دلش می‌خواست در جهان تاثیرگذار باشد؛ ابتدا سراغ نویسندگی رفت ولی خیلی زود به این نتیجه رسید که وسعت تاثیرگذاری یک نویسنده آن‌قدری که او را راضی کند نیست؛ این شد که به تجارت روی آورد و شبکه‌ی اجتماعی «لینکدین» (LinkedIn) را بنا گذاشت. با ما و بیوگرافی «رید هافمن» (Reid Hoffman) همراه باشید.