مطالب و نکته های مدیریتی

عصب‌شناسی رهبری سازمانی استراتژیک چهارشنبه, 08 دی 1395 ساعت 09:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آیا تاکنون پیش آمده است که با تصمیم اجرایی دشواری روبه‌رو شوید؟ نوعی از تصمیم که در آن بهترین گزینه‌ها واضح نیستند، اصول اخلاقی شفاف نیست و پیامدهای آن می‌تواند بر صدها نفر یا شاید بیشتر تاثیر بگذارد. در چنین شرایطی چگونه عملکرد درست را تشخیص می‌دهید؟ از همه مهم‌تر، چگونه بارها و بارها، روش تصمیم‌گیری بهتر را حتی در شرایط دشوار و نامطمئن گسترش می‌دهید؟ عصب‌شناسان و روانشناسان در تلاشند تا در مورد اینکه در زمان انتخاب، دقیقا چه اتفاقی در عقل (مکان فعالیت ذهنی) و مغز انسان (ارگان فیزیکی مرتبط با آن فعالیت) رخ می‌دهد، اطلاعات بیشتری کسب…

آنچه بزرگان مي كنند! سه شنبه, 07 دی 1395 ساعت 22:23

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در این نوشتار درباره اقداماتي مي خوانيد که کسب و کارهای قدرتمند انجام می دهند و به موفقیت آن ها می انجامد بحث می شود.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شهرها باید خود را برای تغییرات جدید در حوزه‌ی فناوری آماده کنند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فرهنگ سازی و برنامه ریزی برای آینده بی تردید یکی از برنامه های کلیدی در توسعه سازمانی و توسعه مدیریت محسوب می شوند. در این میان، مدیران ارشد سازمان با رویکردی توسعه مدارانه، آینده نگر، درون زا و نخبه پرور، نقشی اساسی در کشف استعدادها و پرورش مدیران فردا ایفا می کنند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
منابع مالی محدود و نداشتن سرمایه اولیه زیاد، موانعی مشترک در بین بسیاری از علاقمندان به کسب و کار است؛ اما این محدودیت بدین معنی نیست که برای شروع کارآفرینی گزینه های دیگری وجود ندارد! يا اينكه تنها با استفاده از نرم افزار هاي حسابداري شركت پگاه سيستم خواهيد توانست به موفقيت هاي مالي در شركتتان برسيد. اگر شما ترکیبی مناسب از مهارت، اخلاق و دانش بازاریابی داشته باشید، شروع کسب و کار با پول بسیار کم نیز امکان پذیر است.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آشنایی با روش‌های خاص برای شناخت هر چه بهتر یک برند به توسعه و رشد آن کمک زیادی می‌کند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ﺗﻐﯿﯿﺮات سهمگین و سریع در وﺿﻌﯿﺖ و آرایش رﻗﺒﺎ ، فناوری، و تحول در انتظارات، سلایق و ﺗﻤﺎﯾﻼت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ، موجب شده که ﺷﺮﮐﺖها نتوانند ﻫﻤﻮاره ﺑﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﻮﺟﻮد ﺧﻮد ﺗﮑﯿﻪ کنند. از دیگر سو ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن در ﺟﺴﺘﺠﻮي ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪﯾﺪﺗﺮ و ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﺗﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ ﻧﺎﭼﺎرﻧﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪﯾﺪي ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﻋﺮﺿﻪ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺟﻮاﺑﮕﻮي ﻧﯿﺎزﻫﺎ، ﺳﻠﯿﻘﻪ ﻫﺎ و اﻧﺘﻈﺎرات جدید آنها ﺑﺎﺷﺪ؛ وانگهی اغلب سازمان‌ها به‌خوبی می‌دانند که تمامی محصولات دارای یک دوره عمر محصول محدود هستند و ازاین‌رو همواره محصولات جدیدی باید برای جایگزین شدن با آن‌ها توسعه پیدا کنند و این‌گونه فرایند سودآوری یک شرکت را…