مطالب و نکته های مدیریتی

مراحل راه اندازی یک استارتاپ پنج شنبه, 23 دی 1395 ساعت 23:03

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شاید برای کسانی که با نام استارتاپ آشنایی اندک یا مختصری دارند، جالب باشد که بدانند تنها داشتن چندين نرم افزار حسابداري ويژه شركت هاي كوچك و نوپاي شركت پگاه سيستم يا ديگر نرم افزار هاي مديريت كيفيت كافي نيست و برای شروع یک استارتاپ از چند مرحله باید گذشت.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
قصد داریم به عادات و رفتارهای اشتباهی که ممکن است پیشرفت کارآفرینان و موقعیت کسب‌وکارشان را به چالش بکشند، نگاهی بیندازیم.

بلوغ فرآیندهای کسب‌وکار و سطوح آن پنج شنبه, 23 دی 1395 ساعت 07:27

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هر سازمان فعالیت‌های خود را در قالب فرآیندهایی به صورت مرحله به مرحله و با بروندادهای مشخص انجام می‌دهد که قابل دسته‌بندی هستند. یکی از معیارهای دسته‌بندی فرآیندهای کسب‌وکار بلوغ فرآیند (Process Maturity) است. بلوغ یک فرآیند کسب‌وکار شاخصی است برای تشخیص میزان تکامل یک فرآیند و توانایی آن برای بهبود مستمر از طریق سنجه‌های کیفی و بازخورد. بنابراین، برای اینکه یک فرآیند بالغ باشد، باید از جهات زیر کامل باشد:
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بعید است نشنیده باشید که اگر تایتانیک در سال 1912 در آن کوه یخ گرفتار نمی شد چنان اتفاقی برایش نمی افتاد اما وقتی وارد حوزه استارتاپ ها می شویم، از کوه یخ هایی که در مسیر استارتاپ ها وجود دارد اطلاعی ندارید و دانسته های شما تنها محدود به معدود شرکت های موفقی می شود که توانسته اند این موانع را دور بزنند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برای موفقیت در کارهای مربوط به پیمانکاری نیاز به دانستن راهکارهای خاصی وجود دارد.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
حتما تا به الان تصویر کاملی از بازاریابی شبکه ای (چند سطحی یا فروش مستقیم) در ذهن شما شکل گرفته است. زنان خانه داری که دور هم جمع شده اند و محصولات این شرکت ها را خرید و فروش می کنند یا یک فروشنده ی سمج که سعی می کند شما را قانع کند اگر وارد بازاریابی شبکه ای شوید به راحتی می توانید میلیونر شوید.هر کدام از این تصورات واقعیت بازاریابی شبکه ای نیستند. نه یک سرگرمی است و نه طرحی برای پولدار شدن، اما فرصتی است که می توانید در کنار کار تمام وقت خود، درآمدی دیگر نیز…

11 عادت مشترک شیفتگان کارآفرینی سه شنبه, 21 دی 1395 ساعت 19:27

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تعجبی ندارد که ایالات متحده بالاترین میزان کارآفرینی را در میان کشورهای توسعه یافته به خود اختصاص داده است. کارآفرین ها 14 درصد از جمعیت شاغل ایالات متحده را به خود اختصاص داده اند. با وجود اینکه بسیاری از این شاغلان مستقل نسل جوانی هستند که به تازگی به دنیای کسب و کار وارد شده اند اما بسیاری از این افراد نیز آدم های باتجربه ای هستند.