مطالب و نکته های مدیریتی

هشت دروغی که فروشنده به مدیر خود می‌گوید سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر کارشناس فروش یا فروشنده شما، تمایل به داستان بافی دارد، باید به این نکته توجه داشته باشید : این‌گونه فروشندگان نمی ‌توانند و یا نمی‌ خواهند کار خود را به ‌درستی انجام دهند اما اين وظيفه مدير فروش است كه از وقوع چنين اتفاقاتي جلوگيري و مسير فروش را به بهترين شكل هدايت كند. به هرحال آنچه در ادامه مي آيد، اگرچه شاید موجب ناراحتی و عصبیت تعداد زیادی از فروشندگان شود اما رازهای اخلاقی و رفتاری حرفه فروشندگی را برملا ميكند و دروغ فروشنده به مدیر یکی از این موارد است. دروغی که یک فروشنده به مدیر…

ویژگیهای یک فروشنده موفق یکشنبه, 24 ارديبهشت 1396 ساعت 08:41

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  از آنجاکه نحوه رفتار، تجربه، پوشش و مشتری مداری فروشندگان در موفقیت سازمان ها نقش حیاتی دارد این پرسش همواره مطرح بوده است که فروشنده موفق و کارآمد را از دیگر فروشندگان چگونه می توان تشخیص داد؟ کارشناسان علم مدیریت بر این باورند که ویژگیهای فروشندگان موفق عبارتند از: استقامت:فروش خوب به پیگیری و سرسختی فروشنده نیاز دارد. زیرا در پروسه فروش مشکلات گوناگون پدید می آیند که نحوه برخورد با این موانع سطح موفقیت فروشنده خوب را تعیین می کند. افزون بر این فروشنده موفق روش روبه رو شدن با موانع را از قبل تجربه كرده و همواره…

حرفه اي بفروشيد، هميشه! شنبه, 09 ارديبهشت 1396 ساعت 10:14

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تا به‌ حال از خود پرسیده‌ اید چه چیزی باعث متمایز شدن فروشندگان حرفه ‌ای از دیگران می‌ شود؟ چرا عده اي، مشتريان پر و پاقرص دارند و شما نه؟ از خود پرسيده ايد چرا با وجود كمك گرفتن از همه نرم افزارهاي موجود در بازار يا مشاوره گرفتن از شركت هايي مثل پگاه سيستم، باز هم يك پاي فروش فروشگاه تان مي لنگد؟

بازاریابی عصبی و تاثير آن در قیمت‌گذاری چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 ساعت 17:46

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسياري از فروشگاه ها، خاص تازه تاسيس، خواه قديمي و شناخته شده، ظاهر خوبي دارند، از نرم افزار هاي حسابداري و فروش كاملي هم برخوردارند و مديريت شان هم خوب است اما نتيجه اي را كه بايد، نمي گيرند. يكي از اين عوامل عدم موفقيت، مسائل ظاهرا ساده اما بسيار مهمي هستند كه بسياري از اما آن را ناديده مي انگاريم. يكي از آنها روانشناسي فروش و مشتري و همچنين بازاريابي عصبي و همچنين قیمت‌ گذاری و اعلام قیمت به مشتری است.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یکی از بهترین روش های یادگیری در صنعت بازاریابی محتوا، مطالعه و بررسی فعالیت هایی است که سایر فعالان حاضر در صنعت در این زمینه انجام می دهند. متخصصان بازاریابی محتوایي و فروش که هر یک از آنها در زمینه های زیر به صورت تخصصی فعالیت می کنند، درس ها و خاطرات زيادي براي تعريف كردن دارند كه هر يك، به اندازه يك نرم افزار جامع مديريت ارتباط با مشتري، نرم افزار هاي فروش يا نرم افزار هاي فروشگاهي شما و كسب و كارتان را به جلو مي رانند.  

وقتي بدن در هنگام فروش صحبت مي كند سه شنبه, 29 فروردين 1396 ساعت 08:31

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آیا تا به حال پیش آمده حرف ‌هایی را که می‌ شنوید، باور نکنید؟ یا اینکه در مراودات خود حس کنید چیزی غلط است و به درستی پیش نمی ‌رود؟ یا اینکه در جایی گفته شد «بله» اما با حرکات سر و بدن پاسخ منفی برداشت کنید؟ مساله اين است كه فقط با وجود نرم افزاهاي گوناگون مديريت ارتباط با مشتري يا نرم افزارهاي مديريت كيفيت نميتوانيد فروش بالايي داشته باشيد بلكه بايد نكات ريزتر و جزني به منشا اختلاف بین آنچه می‌ شنوید یا می ‌گویید با آنچه استنباط می‌ شود، ارتباط غیرکلامی یا زبان بدن اطلاق می‌…

وقتي شركتها كلمه مي فروشند! یکشنبه, 27 فروردين 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه از تیم های بازاریابی محتوا انتظار می رود تا به ایجاد محتوای جدید در تمامی انواع و سایزها بپردازند. با توجه به توصیه های کارشناسان ارشد بازاریابی محتوا ما هر چند ساعت یک بار پست های جدیدی را به توییتر ارسال می کنیم، وبلاگ خود را هر روز به روز رسانی می کنیم، هر هفته پادکست های جدیدی را تولید می کنیم، در هر ماه یک ای بوک جدید منتشر می کنیم، و به این صورت به فعالیت های خود ادامه می دهیم. در تلاش به منظور هماهنگی هر چه بیشتر با تقاضاهای بی شماری که همواره به…