مطالب و نکته های مدیریتی

نام تجاری مدیران و موفقیت شرکت‌ ها پنج شنبه, 30 دی 1395 ساعت 19:54

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برندینگ شخصی مدیران، یکی از راه‌های مهم افزایش ارتباطات مؤثر کسب‌وکارها و شرکت‌ها با بازار هدف است.

11 تفاوت‌ مدیران پر مشغله و پربازده پنج شنبه, 30 دی 1395 ساعت 09:46

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کیلینت جورنت یکی از کوهنوردان مشهوری است که تمام قلل مرتفع جهان را فتح کرده است. او نظر جالبی در مورد شهروندانی که در خیابان‌های پر ازدحام شهرهای بزرگ در حال رفت و آمد هستند، ابراز داشته است. او که بیشتر عمرش را در کوهستان‌ها و به قصد صعود به قلل مرتفع گذرانده است، می‌گوید: «خیلی از کسانی که در خیابان‌های شهرها در حال رفت و آمد هستند، بیشتر ادای مصمم بودن و داشتن هدف یا اهداف مشخص را در می‌آورند و در واقع هیچ مقصد مشخصی را دنبال نمی‌کنند و از این حیث کاملا با کوهنوردانی که هفته‌ها و…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برخی از ما در اینکه بودجه یا وقت کافی برای شروع کسب وکارمان نداریم، هم صدا هستیم. با این حال، اگر یک روحیه کارآفرینی، استعدادی متوسط و اشتیاق زیادی دارید، می توانید بدون کمک مالی یک کسب وکار را شروع کنید. اگر قصد دارید برای تحقق رویایتان روی حساب بانكي یا قرض بانکی خود حساب کنید، باید دقیقا بدانید که وارد چه کاری می شوید. یک طرح کسب وکار قوی، عامل مهمی است و بسیاری از قالب های رایگان در دسترس هستند. یکی را که دوست دارید انتخاب کرده و استفاده کنید. در ادامه چند سوال که طرح کسب وکار…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دلایل متعددی برای تغییر شغل وجود دارد و امروزه در کشورهای پیشرفته آنچه غیر عادی است این است که یک فرد شغلی را انتخاب کرده و تا آخر عمر به آن بچسبد و شغل دیگری را اختیار نکند. به همین دلیل در دنیای کسب‌وکار، جابه‌جا‌یی افراد و نیروها در درون و بیرون سازمان امری طبیعی و پذیرفته شده است. با این همه گاهی اوقات ترک شرکت از سوی آن دسته از کارکنان برتر و کارآمدی که عامل پیشرفت شرکت بوده‌اند، همه از جمله مدیران را غافلگیر و شگفت‌زده می‌کند و این سوال برای مدیران پیش می‌آید که چرا و به…

5 توصیه در فروش B2B سه شنبه, 28 دی 1395 ساعت 23:08

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فروش سازمانی (B2B) مستلزم ذهنیتی متفاوت از فروش صنعتی است. با این وجود، بسیاری از صاحبان کار و کسب همچنان نمیدانند چگونه رویکرد فروش خود را با مشتریان تجاری تطبیق دهند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کسب و کار شما چه کاری می تواند انجام دهد، وقتی توسط رقبایی با فناوری هاي نوآورانه مورد چالش قرار می گیرد؟ پروفسور کاستاس مارکیدس (Costas Markides)، استاد استراتژی و کارآفرینی در دانشکده بازرگانی لندن، سه درس را برای غلبه بر رقبایی که به سرعت در حال رشد هستند، ارائه می دهد که در این مطلب با هم مرور می کنیم.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خیلی از افرادی که از هوشی مشابه انیشتین و یا اعتماد به نفسی قابل توجه برخوردار نیستند، احتمالا این سوال را از خود پرسیده اند که : آیا من آنقدر باهوش هستم که بتوانم به آرزوهایم دست یابم؟ بعضی نیز موقعیت ها و پیشنهاداتی را از ترس اینکه از قدرت ذهنی لازم برای انجام آن برخوردار نباشند رد کرده اند.