مطالب و نکته های مدیریتی

وقتي شركتها كلمه مي فروشند! یکشنبه, 27 فروردين 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه از تیم های بازاریابی محتوا انتظار می رود تا به ایجاد محتوای جدید در تمامی انواع و سایزها بپردازند. با توجه به توصیه های کارشناسان ارشد بازاریابی محتوا ما هر چند ساعت یک بار پست های جدیدی را به توییتر ارسال می کنیم، وبلاگ خود را هر روز به روز رسانی می کنیم، هر هفته پادکست های جدیدی را تولید می کنیم، در هر ماه یک ای بوک جدید منتشر می کنیم، و به این صورت به فعالیت های خود ادامه می دهیم. در تلاش به منظور هماهنگی هر چه بیشتر با تقاضاهای بی شماری که همواره به…

۵ روش برای فروش بیشتر کسب و کارهای کوچک دوشنبه, 21 فروردين 1396 ساعت 10:56

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  کسب و کارهای کوچک شامل بسیاری از شرکت ها و مغازه های تازه تاسیس می شوند. مشخصه مشترک این کسب و کارها این است که بر اساس علاقه صاحبانشان شکل گرفته اند برخلاف کسب و کارهای بزرگ که بر اساس سوددهی افراد وارد آنها می شوند و در آنها سرمایه گذاری می کنند.

موفقيت از نظر جابز چند گام است؟ یکشنبه, 20 فروردين 1396 ساعت 08:51

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروز دیگر نام اپل در کنار استیو جابز و محصولات شگفت‌انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS و... شناخته می‌شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه زندگی وی آشنایی داشته و مسائل مربوط به آن را دنبال می ‌کنند اما به نظر می ‌رسد صرف ‌نظر از زندگینامه این مبدع و بنیانگذار اپل، آن‌چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، درس ‌هایی است که استیو جابز می ‌تواند به هر مدير و صاحب سرمايه اي بدهد.

مي فروشيم حتي در رکود! چهارشنبه, 16 فروردين 1396 ساعت 08:49

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط اقتصادی (رونق به رکود و بالعکس) تغییر می‌ دهند. نیروهای فروش اگر به دنبال موفقیت در هر دو محیط هستند باید رویکردهای فروش خود را تغییر دهند. در شرایط رکود اقتصادی، ترس و تعویق در خرید گریبانگیر بسیاری از مشتریان است. نیروهای فروش به دلیل آنکه بازار‌ها دچار افول هستند و شرکت ‌ها به اهداف درآمدی فروش دست پیدا کرده‌ اند، به‌طور ناخواسته مشتریان را تحت فشار قرارداده و موجب تشدید ترس آنها از خرید می ‌شوند. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر بوده و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اگر بخواهیم به صورت ساده در رابطه با خطرات سرمایه گذاری صحبت کنیم، می‌توان گفت که میزان خطرپذیری کم یا زیاد در یک سرمایه گذاری به میزان سود و درآمدی که سرمایه گذار مد نظر دارد، بستگی دارد. بدون شک هدف اصلی افزایش و رشد سرمایه گذاری، افزایش دارایی و ثروت در یک دوره زمانی مشخص است. این مساله میزان پول بیشتری را برای سرمایه گذار نسبت به آنچه که در ابتدا مورد استفاده قرار داده به همراه دارد. البته همه چیز به سادگی تعریفی که در اینجا ارائه شد، نمی‌باشد و همواره خطراتی وجود دارند که میزان سرمایه و…

21 اصل روانشناسی فروش براي همه یکشنبه, 22 اسفند 1395 ساعت 19:41

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
روانشناسي امروز براي همه چيز نسخه دارد، از تربيت كودك و شيوه رفتار با سالمندان گرفته تا نحوه رفتار در اقتصاد و محيط كار. اين بار اما برایان تریسی در كتاب روانشناسی فروش به تلفيقي از علم روانشناسي و تجربه هاي آزموده شده براي فروش پرداخته و همه را تحت عنوان اصول روانشناسي فروش آورده است. اين اصول در كنار نرم افزار هايي كه در حيطه مديريت با ارتباط با مشتري يا همان نرم افزار هاي تخصصي CRM تهيه و وارد بازار شده و انواع گوناگون آن را در سايت پگاه سيستم هم ميتوانيد پيدا كنيد، ميتواند به شما در…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جلسه اداری محلی برای خودنمایی و نشان دادن توانایی‌ها نیست و انجام یکسری رفتارهای ناشایست می‌تواند از اعتبار شما کاسته و فرصت ترفیع شغلی را از شما بگیرد.