مطالب و نکته های مدیریتی

25 جمله مورد نظر مشتری یکشنبه, 11 تیر 1396 ساعت 08:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برای بهترین فروشنده جهان شدن باید شنیدن را به عنوان نخستین فرمان فروش بشناسید. «تا زمانیکه شما یک سفارش گیرنده هستید، نحوه برخورد و رفتار با یک مشتری بالقوه تعیین‌کننده شیوه گرفتن آن سفارش است» و فروش همیشه انجام می ‌شود، خواه در حالت «بله» و خواه در حالت «نه» به مشتری بالقوه بفروشید. در زیر فهرستی از خواسته ‌های مشتریان از فروشندگان آمده است. هر وقت محصول یا خدمت خود را عرضه می‌ کنید، چند مورد از موارد زیر را رعایت می‌ کنید؟ درخواست ‌های مشتریان اغلب کمک بیشتری به گرفتن «بله» می‌ کند. اگر به طور ترکیبی…

نگاهي به انواع ترس در فروش یکشنبه, 04 تیر 1396 ساعت 18:10

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسیاری از موقعیت ‌های فروش هم فروشنده و هم مشتری را در شرایط متقابلی قرار می ‌دهد كه باعث ایجاد ترس می ‌شود. در این مقاله چند استراتژی معرفی می ‌کنیم تا هم از ترس مشتری هنگام خرید بکاهید و هم ترس احتمالی خودتان از عدم موفقیت در فروش را از بین ببرید.  

رازهاي قانع کردن خريدار در معاملات چهارشنبه, 31 خرداد 1396 ساعت 08:28

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برایان تریسی کتابي دارد به نام «فروش موفق» كه بیشتر شبیه دستورالعمل است و نکات کاربردی فراوانی برای فروشندگان و بازاریابان دارد. او در اين كتاب مي گويد كه یکی از مهم‌ ترین اکتشافات قرن بیستم در حوزه عملکرد انسان این بود که کارکنان برتر در هر حوزه، از جمله فروش، فقط کمی بهتر از هم ‌رده‌های خود در موارد کلیدی هستند.

چند نوع خريدار داريم؟ سه شنبه, 30 خرداد 1396 ساعت 08:56

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  خریداران در برخی جنبه‌ ها با هم متفاوت هستند. شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای باید بتوانید با تمام گونه ‌های متفاوت مشتریانی که با آنان مواجه می‌ شوید به طریقی صحیح برخورد کنید. آنچه در ادامه مي آيد، نحوه تفکر احتمالی مشتریان را بيان مي كند.

چرا مشتری منصرف می‌شود؟ دوشنبه, 29 خرداد 1396 ساعت 08:23

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پشیمان شدن مشتری از خرید، یکی از درآورترین بلاهایی است که بر سر فروشندگان نازل می شود.

کاری کنید تا مشتری شکایت کند! یکشنبه, 28 خرداد 1396 ساعت 11:29

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
درست متوجه شدید، کاری کنید تا مشتریانتان نزد شما شکایت کنند، چون در غیر این صورت از هرفرصتی استفاده می کنند و شکایتشان را به گوش دیگران می رسانند، به گوش سایر مشتریان بالقوه شما و به گوش رقبای شما.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  از کمرون هرالد موسس شرکت «گات‌ جانک» چه‌چیزی می‌توان آموخت؟ شاید متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت ۶ سال درآمد خود را از ۲ میلیون دلار به ۱۰۵ میلیون دلار افزایش داد. هرالد،‌ که اکنون مربی کسب ‌و کار است، معتقد است که شرکت شما می ‌تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی سه ‌ساله، دو برابر کند. او نظریه تاکتیکی ویژه ‌ای ارائه می ‌دهد، استراتژی فریبنده خود برای رشد سودآور با نرخ سالیانه ۲۵ درصد را تشریح می ‌کند.