مطالب و نکته های مدیریتی

نكاتي روانشناختی برای فروش یکشنبه, 15 مرداد 1396 ساعت 08:38

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسیاری از نخبه های دنیای بازاریابی ایده های ساده گرایانه ای را در مورد روانشناسی آموزش می دهند. آنها بر این نکته اصرار دارند که با استفاده از فهرستی از عوامل انگیزه بخش و هرم نیازها می توان موضوعی را به خوبی به مردم فهماند و از آنها استفاده کرد. چه مزخرفاتی! من حتی نمی توانم درک کنم چرا پسری که امروز در فروشگاه دیدم دوازده تا تن ماهی را در یک نایلکس قرار داد ولی کنسرو لوبیایش را در یک نایلکس جدا! آن وقت چطور می خواهم روانشناسی انسانی را در چند نکته مفید و مختصر خلاصه کنم؟…

روش های طراحی پیشبرد فروش سه شنبه, 10 مرداد 1396 ساعت 09:03

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فعالیت های پیشبرد فروش می توانند به شیوه های بسیار متنوعي طراحی و ارائه شوند. اين موضوع همچنين مي تواند بخشي از خدمات نرم افزار هاي مديريتي شركت پگاه سيستم هم باشد اما آنچه در ادامه مي آيد، روشهايي كاربردي است كه به فروش فروشگاه و كسب و كار شما را بهبود مي بخشد: ایجاد رقابت میان فروشندگان: ارائه پاداش به فروشندگان در صورت افزایش فروش هریک از آنان موجب می شود که کارکنان فروش باانگیزه ای بیشتر از گذشته فعالیت کنند، درحالی که مشتریان از وجود چنین رقابتی بی اطلاع هستند. ایده های خلاقانه فروش: برای مثال، فروش…

طراحی برنامه پیشبرد فروش موفق یکشنبه, 08 مرداد 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در این مطلب شما با نکته های مفید و کاربردی در طراحی برنامه پیشبرد فروش قدرتمند آشنا می شوید، مشوق های فروش را در کنار برنامه ارتباط بازاریابی (مارکام) و برنامه تبلیغات شرکتتان به کار ببرید و تاثیر آن را نظاره کنید. استفاده از مشوق های فروش در کنار تبلیغات   برای مثال، مشوق قیمت را با یک آگهی در مورد ویژگی های محصول و یا یک بنر در محل خرید ترکیب کنید، اگر شرکتتان به دیگر کسب و کارها خدمت می فروشد، در نمایشگاه ها تبلیغات پوستری را با فروش امتیاز قرعه کشی توسط نمایندگان فروش ترکیب کنید.…

مشتری هایتان را خوب ببینید سه شنبه, 03 مرداد 1396 ساعت 10:41

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه مدیران برای اداره سازمانی خود با لشکری از محققان و دانشمندان پشتیبانی می شوند. این محققان اگرچه مستقیما در میدانهای رقابتی حضور ندارند ولی نقش آنها طراحی و در اختیار گذاشتن ابزاری است که مدیران را برای پیروزی در این رقابتها مجهز می کند. در عصری که رویکرد «مشتری مداری» جای تولید انبوه را در ایجاد مزیتهای رقابتی گرفته است، شناخت «نیاز بازار» یک مدخل اصولی برای ورود به استراتژی رقابتی به شمار می آید. این مقاله ضمن طرح نگرشهای جدید به این موضوع، یک روش کاربردی برای تحلیل نیاز بازار ارائه می کند. نتایج این روش که…

استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار سه شنبه, 27 تیر 1396 ساعت 09:12

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار و اینکه چرا شرکت ها در تحقق اهداف و برنامه ریزی خود ناکام می مانند ناشی از این واقعیت است که نمایشگاه محیطی است کاملاً متفاوت، بنابراین نیاز به اتخاذ نوعی رویکرد ریشه ای است.

راههاي راضی نگه داشتن مشتری یکشنبه, 25 تیر 1396 ساعت 08:35

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  به این امر اعتقاد داشته باشید که همیشه حق با مشتری است. اگر مشتری مشکلی دارد، حال اگر مشکل اش واقعی باشد یا حاصل سؤتفاهم فرق نمی کند. با گوش دادن به حرف های او می توانید سؤتفاهم را درک کنید و آنها را از میان بردارید. مشتری ریئس است. او حقوق ما را می پردازد و سود نصیب مان می کند. آن هایی که این واقعیت را درک کرده اند، تلاش می کنند همه ی کارها را به بهترین شکل انجام بدهند، حتی زمانی که شرایط سخت تر و سخت تر می شود. 1 - به شغل و…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتریان همیشه می خواهند تا جایی که ممکن است پول کمتری بدهند، درست است؟ نه همیشه هم این طور نیست. مشتریان اغلب با کمال میل حاضرند برای یک محصول پول بیشتری بپردازند حتی اگر بتوانند محصولی با کارکرد مشابه (یا حتی یکسان) را از جای دیگر ارزان تر تهیه کنند. دلیل چنین کاری می تواند یکی از موارد زیر باشد:   ۱) خریدن محصول شما آسان تر است   مشتریان از سر و کله زدن با رویه های خرید و پرداخت پیچیده نفرت دارند. مشتریان معمولاً حاضرند کمی بیشتر پول بدهند اگر بتوانید فرایند خریدتان را در مقایسه با…