مطالب و نکته های مدیریتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  از کمرون هرالد موسس شرکت «گات‌ جانک» چه‌چیزی می‌توان آموخت؟ شاید متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت ۶ سال درآمد خود را از ۲ میلیون دلار به ۱۰۵ میلیون دلار افزایش داد. هرالد،‌ که اکنون مربی کسب ‌و کار است، معتقد است که شرکت شما می ‌تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی سه ‌ساله، دو برابر کند. او نظریه تاکتیکی ویژه ‌ای ارائه می ‌دهد، استراتژی فریبنده خود برای رشد سودآور با نرخ سالیانه ۲۵ درصد را تشریح می ‌کند.

همه انواع مدير فروش یکشنبه, 21 خرداد 1396 ساعت 08:42

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سوال بسیاری از مدیران عامل در خصوص استخدام و یا ادامه همکاری با مدیریت فروش خود، تقریبا یکسان است: مدیر فروش باید چه خصوصیات اخلاقی و عملکردی داشته باشد؟ كارشناساني كه با مدیران فروش بسیاری از شرکت‌ های داخلی و خارجی همکاری داشته اند، مدیران فروش را به انواع متفاوتي دسته ‌بندی ميكنند كه به طور خلاصه مي توان گفت 10 نوع متفاوت از مدیران فروش وجود دارد.

با تلقين بيشتر بفروشيد! سه شنبه, 16 خرداد 1396 ساعت 08:26

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مردم به شدت از عناصر محیط اطرافشان تاثیر میپذیرند. این عناصر هیچ جا به اندازه فرایند فروش مهم نیستند. با تعیین دقیق آن دسته از عناصر تلقین که در کنترل شما است و سپس با به کارگیری متناسب آنها در گفتگوهای فروش، اثری دائمی تر و مثبت تر بر رفتار خرید مشتری احتمالی میگذارید.

چند نكته معجزه آسا درباره خرده فروشی سه شنبه, 09 خرداد 1396 ساعت 15:22

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  چیدمان و آرایش فروشگاهی، هنر بهره بردن از عناصر مختلفی است که به کارگیری ترکیب مناسب آنها، موجبات جذب، تشویق و تحریک مشتریان احتمالی را فراهم کرده و ضمن کشاندن آنها به فروشگاه و قفسه های فروش، محیطی جذاب، چشم نواز، مهیج و اقناع کننده را برای ایشان به ارمغان خواهد آورد.

برای فروش هر جنس، برند جدا بسازید یکشنبه, 07 خرداد 1396 ساعت 16:49

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برندها شخصیت محصولات هستند. برندها بخش به خصوصی را درخواست می کنند و برندی که برای یک بخش مناسب است احتمال دارد برای بخشی دیگر مناسب نباشد.

۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش سه شنبه, 02 خرداد 1396 ساعت 09:25

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بخش فروش درواقع گلوگاه استراتژیکی بنگاه است.که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی، این بخش را تقویت کرد اصولی را در این مقاله که با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی صورت گرفته برایتان بیان می کنیم که با نصب اصولی این راهبردها بتوان این گلوگاه استرتژیکی را تقویت كرد. در این مقاله که چکیده ای از تحقیق و پرس و جو از چندین بنگاه موفق بوده است توانستیم ۱۰ مورد از مهمترین استراتژی هایی که باعث شده این بنگاه ها در قسمت مدیریت بخش فروش موفق عمل کنند را برایتان آورده ایم که با تمرین…

راهکارهایی که خرده فروشان را بزرگ می کند یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 ساعت 17:06

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یکی از آرمان های بزرگ برای هر فروشگاه بزرگ و کوچک، افزایش نرخ خدمات به مشتری است. این مسئله به شکل قابل توجهی بر سود این فروشگاه ها موثر است، اما اگر قرار باشد چکیده ای از تمام مولفه های مهم فروش و بازاریابی موفق را در نظر بگیریم به 4plaim می رسیم، مساله اي كه همانند بخش ارتباط با مشتري يا مديريت كيفيت يا حتي حسابداري، نرم افزار خاصي براي آن وجود ندارد و بيشتر به هوش تجاري صاحبان كسب و كار وابسته است.