مطالب و نکته های مدیریتی

بگذارید دیگران محصولات شما را بفروشند! دوشنبه, 20 شهریور 1396 ساعت 11:03

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر کسب و کاری شروع کرده یا محصولی جدید ارائه کرده اید، حتماً می دانید که بالاترین اولویت برای موفقیت، و در عین حال مشکل ترین کار، یافتن مشتری و آن هم به تعداد کافی است. از طرف دیگر، بسیاری از کارآفرینان بودجه کافی برای بازاریابی و تبلیغات ندارند. آیا می توان با هزینه و زمان محدود، به هزاران خریدار علاقه مند دسترسی پیدا کرد؟ یکی از راه های حل این مشکل، برقراری «مشارکت انتفاعی» است. «مشارکت انتفاعی» به معنای خرید بخشی از کسب وکار شما یا طرف مقابل یا دخالت در کارهای یکدیگر نیست. شریک انتفاعی به سادگی…

اصول فنون مذاکره دوشنبه, 13 شهریور 1396 ساعت 09:55

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست. انسان موجودی است اجتماعی. لازمه زندگی اجتماعی داشتن ارتباط و زیستن با دیگران است. علت نیاز به ارتباط و زیستن با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، خارج از وجود وی، برای بقای نسل، ادامه حیات، امنیت، تامین معاش، آسایش زندگی، رفاه اقتصادی، افزایش آگاهی، رفاه اجتماعی، بالا بردن سطح زندگی و برخورداری از دستاوردهای ناشی از کار، تخصص و پیشرفت های علمی و تکنولوژی دیگران به وسیله اشخاص دیگر تامین و برطرف می شود. به علاوه از اين فنون براي…

سه راهکار برای فروش مؤثر چهارشنبه, 01 شهریور 1396 ساعت 10:12

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  خبر خوشی که برای شما داریم این است که برای تهیه یک پیام تأثیرگذار در هنگام فروش احتیاجی نیست که شما یک نویسنده یا سخنران حرفه ای باشید. به آسانی می توانید با استفاده از ۳ راهکار زیر نتایج غیر قابل باوری را بدست آورید. راهکار شماره ۱: الگوهای ذهنی مخاطب را به هم بریزید سوالات، بحث های متفرقه و واقعیت های اجتماعی را پیش بکشید. به این ترتیب ذهن مخاطب تحریک می شود و سلول های خاکستری مغز به فعالیت وادار می شوند. الگوهایی که در ذهن قرار دارد، از بین می رود و حواس مخاطب متمرکز می…

درد مي كشم و مي خرم دوشنبه, 30 مرداد 1396 ساعت 10:31

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتری، کالا یا خدمات شما را دیده و دوست دارد آن را بخرد؛ اما نمی خرد. خیلی ها به کالا یا خدمات شما نیاز دارند؛ اما به شما مراجعه نمی کنند. چگونه می توان کاری کرد که مشتریانِ بالقوه به شما مراجعه کنند، و مراجعه کنندگان هم به خریدار تبدیل شوند و تازه، شما را به مشتریان بالقوۀ دیگر هم معرفی کنند؟ در ادامۀ مطلب، یک روش هیجان انگیز و بسیار موثر را می توانید بیاموزید. چرا مشتری ها به شما مراجعه نمی کنند با این که به کالا یا خدمات شما نیاز دارند؟ شاید وقت ندارند، شاید خریدن…

ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه خریدار! دوشنبه, 23 مرداد 1396 ساعت 08:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دنیای کسب وکار به طرز عجیبی متاثر از رشته های بین رشته ای است. تقریبا بر تمامی اهل علم ثابت شده است که هیچ یک از رشته های علمی به تنهایی نمی توانند مسائل بشر را حل کنند. به همین دليل از تعامل بین رشته های مختلف رشته های جدیدی تحت عنوان رشته های بین رشته ای شکل گرفت. چند سال قبل، از تعامل بین مهندسی مکانیک و پزشکی رشته مهندسی پزشکی به وجود آمد و بسیار در مدیریت سلامت انسان نقش آفرینی کرد. حالا می بینیم رشته هایی چون شیمی، فیزیک، الکترومکانیک و... به وجود آمده اند. در…

به مدیران نیز توجه کنید! یکشنبه, 22 مرداد 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  ارائه تخفیف های وسوسه انگیز یکی از ایده های کلاسیک و در عین حال موثر در زمینه کسب درآمد است. به طور معمول این تخفیف ها براساس مناسبت های پیش رو طراحی می شوند. ارائه تخفیف بیشتر در زمینه جلب مشتریان معمولی رواج دارد. برای مثال لباسی که به طور معمول با قیمت 15 پوند عرضه می شود، به مناسبت کریسمس ممکن است 10 پوند به حراج گذاشته شود. به طور معمول این حراجی ها با استقبال مناسبی از سوی مشتریان مواجه می شوند، با این حال در مورد ارائه پیشنهادهای وسوسه انگیز برای مدیران و سایر افراد درگیر…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شناسایی نامزدهایی که در سِمَت مورد نظر شما به درستی عمل کرده و موفق شوند کار سختی است و این واقعیت دردناک که تعداد افراد شایسته برای سمت های کاری موجود از گذشته کمتر شده است نیز به چالش برانگیز بودن این مساله دامن می زند. ما می دانیم که باید تجربه، رفتار و مهارت را بررسی کرده و انتخاب کنیم. اما با وجود این نمی توانیم اهمیت تناسب فرد در فرهنگ، محیط و سبک شرکت را نادیده گرفت. آیا این شخص آنچه را برای موفقیت اش لازم است در این گروه کاری و در شرکت شما دریافت خواهد کرد؟…