مطالب و نکته های مدیریتی

استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار سه شنبه, 27 تیر 1396 ساعت 09:12

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار و اینکه چرا شرکت ها در تحقق اهداف و برنامه ریزی خود ناکام می مانند ناشی از این واقعیت است که نمایشگاه محیطی است کاملاً متفاوت، بنابراین نیاز به اتخاذ نوعی رویکرد ریشه ای است.

راههاي راضی نگه داشتن مشتری یکشنبه, 25 تیر 1396 ساعت 08:35

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  به این امر اعتقاد داشته باشید که همیشه حق با مشتری است. اگر مشتری مشکلی دارد، حال اگر مشکل اش واقعی باشد یا حاصل سؤتفاهم فرق نمی کند. با گوش دادن به حرف های او می توانید سؤتفاهم را درک کنید و آنها را از میان بردارید. مشتری ریئس است. او حقوق ما را می پردازد و سود نصیب مان می کند. آن هایی که این واقعیت را درک کرده اند، تلاش می کنند همه ی کارها را به بهترین شکل انجام بدهند، حتی زمانی که شرایط سخت تر و سخت تر می شود. 1 - به شغل و…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتریان همیشه می خواهند تا جایی که ممکن است پول کمتری بدهند، درست است؟ نه همیشه هم این طور نیست. مشتریان اغلب با کمال میل حاضرند برای یک محصول پول بیشتری بپردازند حتی اگر بتوانند محصولی با کارکرد مشابه (یا حتی یکسان) را از جای دیگر ارزان تر تهیه کنند. دلیل چنین کاری می تواند یکی از موارد زیر باشد:   ۱) خریدن محصول شما آسان تر است   مشتریان از سر و کله زدن با رویه های خرید و پرداخت پیچیده نفرت دارند. مشتریان معمولاً حاضرند کمی بیشتر پول بدهند اگر بتوانید فرایند خریدتان را در مقایسه با…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  خلاقیت: اگر شما از منابع مالی سرشاری بهره مند هستید دیگر برای بازاریابی مشکل چندانی نخواهید داشت و تقریبا هر کتاب بازاریابی دانشگاهی می تواند به کارتان بیاید اما اگر منابع چندانی ندارید آنگاه باید به روش های هوشمندانه تری روی بیاورید و شیوه هایی را به کار ببندید که بدون هزینه زیاد بتوانند فروش شما را به میزان قابل قبولی افزایش دهند.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  از دست دادن مشتری در همه کسب و کارها می تواند تبدیل به یک فاجعه شود. همه کسب و کارها زمان و بودجه بسیار زیادی را با هدف جذب مشتریان بیشتر و فروش بیشتر محصولات یا خدمات خود به فعالیت ‌های بازاریابی اختصاص داده و همچنان می‌ دهند. اما چرا نتیجه نمی‌ گیرند؟ چرا این کار بیشتر منجر به سخت‌تر شدن فرآیند خرید برای مراجعان آنها می‌ شود؟ آیا تقصیر و مسئولیت آن بر عهده صاحبان کسب و کار است که مشتریان بالقوه آنها درنهایت از آنها خرید نمی‌ کنند؟   ۱- پیشنهاد شما مشخص و شفاف نیست  …
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به آموزه هایی داریم که به ما کمک کند مسیر کار را بهتر بشناسیم و از پس مشکلات برآییم.

چرا مشتری از شما خرید می‌کند؟ چهارشنبه, 14 تیر 1396 ساعت 13:04

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هنگامیکه مشتری تصمیم به خرید چیزی دارد، به عنوان یک فروشنده حتما دوست دارید اولین فردی باشید که به شما مراجعه می‌کند. ولیکن رقبای شما نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستند. چه عاملی موجب می ‌شود که مشتری مکان خاصی یا بهتر است بگوییم از بین رقبای مختلف یکی را برای خرید انتخاب می‌کند. این همان چیزی است که ذهن شرکت‌های مختلف را به خود مشغول ساخته است. بهتر است بدانید که حتی مشتریان نیز اغلب مواقع پاسخی برای این سوال پیدا نمی‌کنند. در نظر آنان، خرید نوعی حمایت در جهت افزایش بازدهی و بهبود سرویس‌دهی تجاری است،…
صفحه1 از98