مطالب و نکته های مدیریتی

اين افسانه هاي فروش را فراموش كنيد چهارشنبه, 01 آذر 1396 ساعت 10:20

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
افسانه های زیادی در رابطه با ملحق شدن به یک تیم فروش شرکتی وجود دارد. حتماً می دانید و شنیده اید که بسیاری از افراد اجرایی در سطح مدیریت خواهان رسیدن به موقعیت ارشد و در رأس واحد خود، بازاریابی، فروش یا منابع انسانی و . . . هستند. اما حقیقت این است که در حوزه فروش نسبت به دیگر حوزه ها . . . فرصت های بسیار بیشتری برای فعالیت وجود دارد و البته متقاضیان بیشتری هم از انبوه فارغ التحصیلان به این سمت کشیده می شوند. با این وجود، بازهم افسانه های زیادی در رابطه با فروش وجود…

پيگيري چه چيزي به شما هديه مي كند؟ دوشنبه, 29 آبان 1396 ساعت 09:37

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  کسب وکار کوچکی هستید؟ کارآفرین هستید؟ شرکت خدماتی هستید یا مثلاً محصولی فیزیکی عرضه می کنید؟ آیا کسب وکار شما وابسته به درآمدزایی شرکت و کسب وکار است؟ آیا به طور فعالانه با مشتریان و مراجعین در ارتباط قرار دارید؟ به هرحال هر کسب وکاری را به هر شکلی که اداره کنید . . . نیاز به پیگیری مشتری و فرصت های پیش آمده دارید. اما چطور این کار را انجام می دهید؟ شاید بهتر باشد که بگویم که چرا اصلاً پیگیری مشتری؟ هدف از پیگیری چیست؟ به یاد داشته باشید که در کنار سرمایه گذاری میلیون ها یا…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در حوزه بازاریابی و فروش، به طورکلی سه سطح و یا لایه مجزا برای پرسش های فروش وجود دارد که می توانید در فرایند فروش خود از آنها بهره بگیرید. هر لایه با تکیه بر لایه قبل از خودش ساخته شده که در کنار یکدیگر می توانند شما را برای تهیه و ساخت سؤالات مناسبی برای یک پیگیری فعالانه راهنمایی کنند. پرسیدن پرسش های فروش لایه بندی شده یک فرآیند ساده است. در این مطلب من هر یک از این لایه ها را توضیح می دهم و مثالی از چگونگی استفاده هر یک از آنها در ترکیب با یکدیگر…

قدرت ضمير ناخودآگاه در خريد دوشنبه, 22 آبان 1396 ساعت 09:45

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  علم روانشناسی قادر به مجاب ساختن مردم به برداشتن یک قدم عملی است. درواقع، نویسندگان محتوا از بیش از 120 سال گذشته همواره از روش ها و تکنیک های مختلفی برای تحت تأثیر قرار دادن و متقاعد کردن مردم استفاده کرده اند؛ شما می توانيد از قدرت ضمیر ناخودآگاه مخاطب برای کسب نتایج دلخواه استفاده كنيد به خصوص در تبليغ براي فروش:   جفت کلمات نامتعارف   جفت کلمات نامتعارف موجب به یادماندن عناوین بکار برده شده توسط شما می شود. این تکنیک موجب تکان دادن و تحریک رادار ذهنی شما و خارج کردن آن از حالت از پیش…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آیا تاکنون با خود اندیشیده اید که چرا برخی از وب سایت ها این گونه به نظر می رسند که به گونه ای جادوگرانه بر مغز مشتری اثر گذاشته و بازدیدکننده را مجاب می کنند که بر روی گزینه «اضافه شدن به سبد خرید» کلیک کنند؟ پاسخ به این سؤال در حوزه روانشناسی نهفته است. خواه آن را به عنوان یک هنر برای به کمال رساندن نتیجه کار در نظر بگیرید یا آن را به عنوان علمی در نظر داشته باشید که مردم را مجاب به تیک زدن یک گزینه می کند، علم روانشناسی قادر به مجاب ساختن مردم…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دیگر همه کسب و کارهای کوچک، فروشگاه های به ارث رسیده به ما نیستند. اکنون بسیاری از آنها اینترنت-محور شده اند؛ پدیده ای جهانی با مشتریانی در سراسر جهان.در حقیقت، 58 درصد کسب و کارهای کوچک، مشتریان بین المللی دارند و 72 درصد آنها بر گسترش پایگاه مشتریان بین المللی خود پیش از پایان سال 2016 تمرکز می کنند. اما این امر چیزی بیش از یک تعهد ساده برای رشد پتانسیل شرکت شما، برای سودآوری از توسعه جهانی است. به عنوان مثال، گرچه اکثر شرکت ها اهمیت تفاوت های زبانی را می دانند؛ اما در اکثر مواقع، دیگر موارد…

انرژی مثبت را در کار، دست کم نگیریم چهارشنبه, 10 آبان 1396 ساعت 09:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  همواره انرژی مثبت و دید خوب در زندگی و کار، به سرانجام خوشایندی می انجامد. رفتار مثبت، سیگنال های مثبت را نیز در پی دارد. در این مقاله ۵ «انرژی» برتر کسب وکار یا نگرش عالی که مردم در هر کسب وکاری به دنبال خود می کشند، ذکر شده و به این پرسش که چگونه این انرژی ها می توانند موفقیت یک کسب وکار را تحت تاثیر قرار دهند، جواب داده شده است. رقابت بیش از حد: با اینکه احساس ناشی از رقابت می تواند سالم باشد، اما رقابت بیش از حد، تلاشی برای پیروزی در همه زمینه ها…
صفحه1 از102