مطالب و نکته های مدیریتی

بازاریابی عصبی و تاثير آن در قیمت‌گذاری چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 ساعت 17:46

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسياري از فروشگاه ها، خاص تازه تاسيس، خواه قديمي و شناخته شده، ظاهر خوبي دارند، از نرم افزار هاي حسابداري و فروش كاملي هم برخوردارند و مديريت شان هم خوب است اما نتيجه اي را كه بايد، نمي گيرند. يكي از اين عوامل عدم موفقيت، مسائل ظاهرا ساده اما بسيار مهمي هستند كه بسياري از اما آن را ناديده مي انگاريم. يكي از آنها روانشناسي فروش و مشتري و همچنين بازاريابي عصبي و همچنين قیمت‌ گذاری و اعلام قیمت به مشتری است.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یکی از بهترین روش های یادگیری در صنعت بازاریابی محتوا، مطالعه و بررسی فعالیت هایی است که سایر فعالان حاضر در صنعت در این زمینه انجام می دهند. متخصصان بازاریابی محتوایي و فروش که هر یک از آنها در زمینه های زیر به صورت تخصصی فعالیت می کنند، درس ها و خاطرات زيادي براي تعريف كردن دارند كه هر يك، به اندازه يك نرم افزار جامع مديريت ارتباط با مشتري، نرم افزار هاي فروش يا نرم افزار هاي فروشگاهي شما و كسب و كارتان را به جلو مي رانند.  

وقتي بدن در هنگام فروش صحبت مي كند سه شنبه, 29 فروردين 1396 ساعت 08:31

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آیا تا به حال پیش آمده حرف ‌هایی را که می‌ شنوید، باور نکنید؟ یا اینکه در مراودات خود حس کنید چیزی غلط است و به درستی پیش نمی ‌رود؟ یا اینکه در جایی گفته شد «بله» اما با حرکات سر و بدن پاسخ منفی برداشت کنید؟ مساله اين است كه فقط با وجود نرم افزاهاي گوناگون مديريت ارتباط با مشتري يا نرم افزارهاي مديريت كيفيت نميتوانيد فروش بالايي داشته باشيد بلكه بايد نكات ريزتر و جزني به منشا اختلاف بین آنچه می‌ شنوید یا می ‌گویید با آنچه استنباط می‌ شود، ارتباط غیرکلامی یا زبان بدن اطلاق می‌…

وقتي شركتها كلمه مي فروشند! یکشنبه, 27 فروردين 1396 ساعت 08:47

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه از تیم های بازاریابی محتوا انتظار می رود تا به ایجاد محتوای جدید در تمامی انواع و سایزها بپردازند. با توجه به توصیه های کارشناسان ارشد بازاریابی محتوا ما هر چند ساعت یک بار پست های جدیدی را به توییتر ارسال می کنیم، وبلاگ خود را هر روز به روز رسانی می کنیم، هر هفته پادکست های جدیدی را تولید می کنیم، در هر ماه یک ای بوک جدید منتشر می کنیم، و به این صورت به فعالیت های خود ادامه می دهیم. در تلاش به منظور هماهنگی هر چه بیشتر با تقاضاهای بی شماری که همواره به…

۵ روش برای فروش بیشتر کسب و کارهای کوچک دوشنبه, 21 فروردين 1396 ساعت 10:56

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  کسب و کارهای کوچک شامل بسیاری از شرکت ها و مغازه های تازه تاسیس می شوند. مشخصه مشترک این کسب و کارها این است که بر اساس علاقه صاحبانشان شکل گرفته اند برخلاف کسب و کارهای بزرگ که بر اساس سوددهی افراد وارد آنها می شوند و در آنها سرمایه گذاری می کنند.

موفقيت از نظر جابز چند گام است؟ یکشنبه, 20 فروردين 1396 ساعت 08:51

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروز دیگر نام اپل در کنار استیو جابز و محصولات شگفت‌انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS و... شناخته می‌شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه زندگی وی آشنایی داشته و مسائل مربوط به آن را دنبال می ‌کنند اما به نظر می ‌رسد صرف ‌نظر از زندگینامه این مبدع و بنیانگذار اپل، آن‌چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، درس ‌هایی است که استیو جابز می ‌تواند به هر مدير و صاحب سرمايه اي بدهد.

مي فروشيم حتي در رکود! چهارشنبه, 16 فروردين 1396 ساعت 08:49

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط اقتصادی (رونق به رکود و بالعکس) تغییر می‌ دهند. نیروهای فروش اگر به دنبال موفقیت در هر دو محیط هستند باید رویکردهای فروش خود را تغییر دهند. در شرایط رکود اقتصادی، ترس و تعویق در خرید گریبانگیر بسیاری از مشتریان است. نیروهای فروش به دلیل آنکه بازار‌ها دچار افول هستند و شرکت ‌ها به اهداف درآمدی فروش دست پیدا کرده‌ اند، به‌طور ناخواسته مشتریان را تحت فشار قرارداده و موجب تشدید ترس آنها از خرید می ‌شوند. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر بوده و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در…
صفحه1 از94