فناوری

غول های فناوری تله پاتی می کنند یکشنبه, 07 آبان 1396 ساعت 10:02

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شرکت های بزرگ و شناخته شده در حوزه فناوری تلاش های پرشماری برای ارتقای سطح تکنولوژی و به کارگیری هوش مصنوعی در سیستم های نوین خود انجام می دهند. از سوی دیگر تعداد زیادی از این شرکت ها برای پروژه های مختلف فعلی خود به شکل آزمایشی از فناوری های نوین کمک می گیرند. در این میان به نظر می رسد برخی شرکت های شناخته شده نیز در تلاشند تا بین ذهن و مغز انسان و هوش مصنوعی پلی ارتباطی خلق کنند. شرکت های فیس بوک و گوگل از فعالان نام آشنای این عرصه هستند. فیس بوک خبرهایی که اخیرا…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ایمیل مارکتینگ می تواند مسئله ای پیچیده، خسته کننده و بازگشت سرمایه پایین برای بسیاری از بازاریاب ها به حساب آید، زیرا از نظر آنها میزان دریافت ایمیل و تبدیل آنها به مشتری پایین است. دغدغه آنها درباره نحوه نمایش و درستی محتوا در پلتفرم های مختلف و میزان اسپم شدن ایمیل ها است که باعث می شود مخاطبان ایمیل های ارسالی را دریافت نکنند. همچنین سوالات دیگری نیز وجود دارد! چه عناوینی می تواند توجه مخاطبان را جلب کند؟ آیا ایمیل های ارسالی خوانده می شوند؟ آیا این استراتژی می تواند نمایانگر مزایا و ویژگی های برند باشد؟ ایمیل…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  همه چیز با رونمایی ویدئوهای زنده فیس بوک بالا گرفت. حالا لحظه به لحظه روی نقشه جهان صدها نقطه را می شود پیدا و زنده و مستقیم روی اسکرین ها تماشای شان کرد. رو به یک گروه موسیقی مشغول اجرای کنسرت، داخل ورزشگاه موقع حساس ترین لحظه بازی از هر زاویه ای که انتخاب می کنیم یا حتی داخل کارخانه ای که خط تولید یک محصول جدید را افتتاح می کند.ویدئوهای زنده در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین شکل های محتوا در دنیا هستند و این یعنی تغییر بزرگی برای بازاریابی دیجیتال و فعالیت تبلیغاتی آنلاین…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه گوشی های هوشمند به یک ضرورت در زندگی افراد تبدیل شده اند. افراد ممکن است مسواک نزده به خواب روند اما قبل از خواب، تمام پیام ها و پست های موجود در گوشی خود را می بینند و بعد می خوابند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به این سمت روی آورده اند. این تغییر در رفتار مشتریان، شرکت ها را به استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های موبایلی CRM وادار کرده است. براساس گزارش موسسه گارتنر، تعداد اپلیکیشن های موبایلی CRM در سراسر دنیا با یک…

تاثیر واقعیت مجازی بر بازاریابی دوشنبه, 24 مهر 1396 ساعت 11:24

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تاثیر واقعیت مجازی بر بازاریابی: گسترش استفاده از هدست های واقعیت مجازی به این معناست که کارشناسان بازاریابی باید در خصوص کمپین های بازاریابی تجدیدنظر کنند تا بتوانند در جلب توجه مشتریان موفق تر باشند. این ابزار کمک می کند که کمپین های تبلیغاتی تعامل دوطرفه بهتری با مخاطب برقرار کنند. با هورموند همراه شوید؛ تمرکز بر داستان داستان گویی در خصوص یک برند یا محصول خاص در رقابت های بازاریابی بسیار متداول شده است. باعث می شود در این روش مشتریان با برند تعامل بهتری برقرار می کنند که در بازاریابی سنتی جایی نداشته است. مشتریان بر اساس…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  پادکست ها که زمانی ابزارهای کم اهمیتی برای اعلام اخبار یا عقاید شخصی افراد در اینترنت به شمار می رفتند، این روزها و پس از استقبال کاربران از پادکست های داستانی، مورد توجه فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته اند. الهام گرفتن سازندگان سریال مردگان متحرک از یک پادکست داستانی به نام Lore سبب شده است بازار تولید پادکست های داستانی ارزان قیمت به شدت داغ شود. در همین راستا این روزها با تعداد قابل توجهی از پادکست ها روبه رو هستیم که با قیمتی ارزان در دسترس کاربران قرار گرفته و تولید کنندگان آنها امیدوارند روزی همانند…

مقابله با طاعون! شنبه, 22 مهر 1396 ساعت 11:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر برای مدت طولانی است که از اینترنت استفاده می کنید، بدون شک تاکنون تعداد زیادی ایمیل های ناخواسته دریافت کرده اید. بعضی ادعا می کنند که شما را به سرعت ثروتمند می کنند. بقیه قول محصولات یا خدمات جدید را می دهند. بعضی فضایی از صندوق پستی شما را اشغال می کنند و از شما می خواهند که ایمیل را به بقیه ارسال کنید یا وب سایت مشخصی را ببینید. در جامعه اینترنتی ایمیل های بعضا تجاری ناخواسته، «اسپم» نامیده می شوند. اسپم اثری بیش از مزاحمت برای استفاده کنندگان اینترنت دارد و به طور جدی بازدهی شبکه…