فناوری

ایمیل های کاری باشخصیت چهارشنبه, 10 خرداد 1396 ساعت 08:38

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر در حوزه فناوری فعالیت می کنید، احتمالا بخش زیادی از ارتباطات کاری تان از طریق ایمیل انجام می شود. شما بیش از آنکه با همکاران و مشتریان خود از طریق تلفن یا دیدار حضوری ارتباط برقرار کنید، با آن ها به صورت ایمیلی تماس می گیرید. برخلاف ارتباط چهره به چهره، در ایمیل انتقال موثر جنبه های شخصیتی، نگرش و سبک تفکرتان دشوار است. اما آیا راهی وجود دارد تا بتوان ارتباطی بین شخصیت ایمیلی و شخصیت واقعی افراد پیدا کرد؟ نکات زیر می تواند در این رابطه به شما کمک کند. کلمات تان شما را معرفی می…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  گلد اسمیت، استادیار بازاریابی دانشکده کلاگ می گوید: «همه ما جذب مدل های جدید و جالب تولیدات جدید می شویم، ولی بد نیست بدانیم که نوآوری در کنار فوایدش می تواند اثرات منفی هم داشته باشد.» اخیرا گلد اسمیت و همکارانش در سن آنتونیو شاهد مواردی بودند که تبلیغ نوآوری عملا به ضرر تولیدکنندگان تمام می شد. متداول ترین حالت زمانی است که تبلیغات زیاد برای کالایی از یک برند خاص انجام می گیرد، ولی اشکال در یکی از محصولات باعث رنجش خاطر مشتری شده و نتیجه معکوس به بار می آید. خانم گلد اسمیت بر این نکته تاکید…

حرفه اي ايميل بزنيد دوشنبه, 08 خرداد 1396 ساعت 16:23

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشکل نسبتاً تازه ای که در دنیای فناوری زده ما به وجود می آید، اتفاقات و برداشت های ناخواسته ایست که از طریق ایمیل به وجود می آیند. پژوهش ها نشان می دهند یک کارمند به طور متوسط حدود ۲۵ درصد از روز کاری خود را به خواندن، مرتب کردن، جواب دادن و نوشتن ایمیل های تازه سپری می کند. اما با وجود این همه زمانی که به این کار اختصاص داده می شود، تعداد کمی هستند که از نحوه درست ایمیل نگاری آگاهی دارند. برای اینکه ایمیل های درستی بنویسیم، نه تنها باید به دستور زبان و نحوه…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در پنج سال گذشته پیشرفت سریع تکنولوژی باعث شده تا نحوه خرید کالاها و خدمات در انگلستان تغییر کند. در حال حاضر شکل کار آژانس های تبلیغاتی، شرکت های بیمه و خرده فروشان تغییر کرده و 94% از خانوار های انگلیسی به اینترنت وصل هستند. در عین حال 49% از آن ها نیز با موبایل به دنیای اینترنت وارد می شوند. اما این تغییر در برخی بخش ها آهسته تر از بقیه اتفاق می افتد. یک برند منحصرا دیجیتال، در اصل با تکنولوژی و کالاهای مصرفی در ارتباط است اما در خصوص بخش های سنتی تر مانند بانکداری، حضور…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
    دیوید کلارک که یکی از صاحب نظران در حوزه بازاریابی و توسعه تجارت است در این مطلب ۱۰ نکته مهم برای موفقیت در مصاحبه های کاری و پیدا کردن شغل مناسب را برای ما فاش می کند. برای آن که شغل رویایی خود را بیابید باید چه کار کنید؟    ۱. تحقیق کنید، تحقیق کنید، تحقیق کنید   اولین سوالی که به احتمال قوی یک مصاحبه کننده خواهد پرسید این است: «کمپانی ما چه کار می کند؟» به نظر می رسد پاسخ این سوال کاملا بدیهی باشد، اما اگر به تعداد افرادی که هیچ دیدی از موضوع ندارند…

در راه پیشرفت ایمیل مارکتینگ... سه شنبه, 02 خرداد 1396 ساعت 08:32

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هنوز هم که هنوز است طرفداران زیادی دارد که اعتقاد دارند این نوع بازاریابی نه تنها منسوخ نشده، بلکه در میان انواع بازاریابی، هنوز یکی از بالاترین نرخ های مشارکت مخاطب و بازگشت سرمایه گذاری را داراست. مسأله مهم در این بین برای هر شرکتی این است که خودش را از بقیه متمایز کند. یکی از راه هایی که به واسطه آنها می توانید اثربخش بودن یا نبودن بازاریابی ایمیلی خود را بسنجید، بررسی نرخ خوانده شدن ایمیل هایتان است. اشتباهات متعددی وجود دارد که شرکت ها هنگام ارسال پیام های دیجیتالی خود ممکن…

قدرت كلمات در شبكه هاي اجتماعي دوشنبه, 01 خرداد 1396 ساعت 10:55

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مطالعه و شناخت علمی چگونگی و چرایی ابعاد مختلف رفتار موجودات زنده و به ویژه انسان موضوع علم روانشناسی است و روان شناسی اجتماعی به عنوان یکی از شاخه های این علم به محدوده وسیعی از موضوعات اجتماعی، شامل رفتار گروهی، درک اجتماعی، رهبری، رفتار غیرکلامی، همرنگی با جماعت (همنوایی)، پرخاشگری و پیشداوری (تعصب) نظر می افکند. باید توجه داشت که روان شناسی اجتماعی تنها درباره در نظر گرفتن تاثیرات اجتماعی نیست بلکه درک اجتماعی و تعاملات اجتماعی نیز برای درک رفتار اجتماعی ضرورت دارند.   کسب و کار اجتماعی   بر این اساس آشنایی با روان شناسی اجتماعی…