فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه کسب و کارها استراتژی های بازاریابی مختلفی را برای دستیابی به اهداف خود به کار می گیرند. در حقیقت می توان گفت هر برند یا کسب و کاری بر اساس زمینه فعالیت خود بهترین استراتژی ممکن را برای خود انتخاب می کند و برنامه های خود را طبق آن پیش می برد. اما نکته قابل توجهی که در عصر حاضر وجود دارد انتخاب استراتژی است که قادر باشد به صورت متمرکز تمام جنبه های یک کسب و کار را تحت پوشش خود قرار دهد. زیرا با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی تیم بازاریابی و تبلیغات هر برند…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یکی از مشکلات و معایب ما در تجارت یا در هر زمینه ای از بیزینس، مخصوصا کسانی که حوزه فعالیت شان بیشتر داخلی باشد، عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران است. در حال حاضر افراد زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند؛ در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. صاحب ایده هیچ گونه پشتوانه قانونی براي استفاده از ایده خود را ندارد و طبیعتا این شامل هرگونه ایده جدید در شبکه های اجتماعی مرتبط با فروشگاه های آنلاین نیز هست؛ اما قسمت خوب ماجرا این است که اگر شما ایده نو و جذابی براي…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مارکتینگ رسانه های اجتماعی یکی از روشهای موثر در بالا بردن تعداد مخاطبان برای شرکت شماست که شاید کاری سخت و طاقت فرسا به نظر بیاید و در شروع کار، شما را با چالش هایی مواجه كند. مهمترین موضوع این است که شما با اصول و مبانی مارکتینگ رسانه های اجتماعی آشنا بوده و آنها را به درستی درک کنید. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه شوید تا به بررسی ۱۰ قانون موثر در این حوزه بپردازیم؛ قانون گوش دادن: موفقیت در مارکتینگ رسانه های اجتماعی و محتوا، نیازمند گوش کردن بیشتر و حرف زدن کمتر است. نظرات مخاطبان…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هیچ ماست فروشی نمی گوید دوغ من ترش است! نمی توانم در فضای بازار ایران، کپی برداری های ناشیانه از ابزارهای بازاریابی در خارج از کشور را نادیده بگیرم و درباره آن مطلبی ننویسم. به راستی خرید هر یک از ما تا چه میزان به دریافت ایمیل از یک شرکت بستگی دارد؟ اجازه بدهید یک مثال از یک فرآیند برای تان بزنم تا ببینیم ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی برای یک کسب و کار چه میزان می تواند مفید باشد. با شركت پگاه سيستم در اين مسير همراه باشيد. شرکتی در حوزه توزیع لباس و پوشاک به ثبت می رسد…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هوش مصنوعی با خوانش و یادگیری محتوایی که کاربران به اشتراک می گذارند نیازهای آنها را شناسایی خواهد کرد.

کسب و کارهاي آنلاین و شفاف مديريت چهارشنبه, 13 دی 1396 ساعت 09:15

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بسیاری از صاحبان کسب و کارها، با مفهوم مدیریت کسب و کار آنلاین آشنایی درستی ندارند. آنها فکر می کنند مدیریت کسب و کار آنلاین همان دستیاری مجازی است. هر چند این دو مفهوم تا حدودی یکسان هستند ولی تفاوت هایی نیز بین آن ها وجود دارد. زیرا برای هر دوی این فعالیت های مجازی حرفه ای، وظایف مشخصی تعریف شده است. که این تفاوت ها به کسب و کار مورد نظر بستگی دارد. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا حدودی صاحبان کسب و کار را با این مفاهیم و تفاوت ها آشنا کنیم؛ با شركت پگاه سيستم…

هرم بازاریابی محتوا از صفر تا صد سه شنبه, 12 دی 1396 ساعت 09:24

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه از تیم های بازاریابی محتوا انتظار می رود تا به ایجاد محتوای جدید در تمامی انواع و سایزها بپردازند.