فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  کسب و کار اینترنتی و مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات قواعد و شاخص‌های رفتاری، اقتصادی و مدیریتی متنوع و پیچیده‌ای دارد و بر همین اساس آگاهی از فناوری اطلاعات مربوط به کسب و کار در دنیای امروزی، از دقت و ارزش خاصی برخوردار است. کسب و کار دیجیتالی اقتصاد دیجیتالی، مدیریت دیجیتالی و اندیشه‌های دیجیتالی را به دنبال داشته و این سه متغیر بدون دانش، تعلیم و استفاده از روحیه خلاق و کارآفرینی به ثمر نمی‌رسد. یکی از راه‌های تحقق این هدف، گسترش دولت الکترونیک، بانکداری، تجارت و راه‌اندازی کسب و کار الکترونیکی است که می‌تواند زمینه‌های خلق و توسعه…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اینفلوئنسرها یا افرادی که در شبکه های اجتماعی فالوورهای زیادی دارند، اکنون در مرکز توجه برندها برای فعالیت های تبلیغاتی دیجیتال و آنلاین هستند. اما آنچه در روند تبلیغات مجازی دیده می شود حاکی از تغییراتی در آینده اینفلوئنسر مارکتینگ است. تغییراتی که می تواند بسیاری از این افراد را در صحنه تبلیغات مجازی کمرنگ کند. بسیاری از فعالان حوزه تبلیغات دیجیتال با این مسئله مواجه شده اند که اینفلوئنسرها گاهی در برابر انتشار پست های حاضر و آماده در قبال دریافت هزینه مقاومت و کار سخت تر را انتخاب می کنند؛ یعنی تقاضا می کنند که پست اختصاصی…

شب ها اینستاگرام را دريابيد! سه شنبه, 13 تیر 1396 ساعت 09:07

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فعالیت های برندها و شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از کسب و کارها به منظور ارتباط با مشتریان خود و همچنین معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شان ترجیح می دهند فعالیت های گسترده ای در پلتفرم های اجتماعی داشته باشند. در این میان اینستاگرام که شبکه اجتماعی اشتراک عکس به شمار می رود از ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه فعالیت های تجاری برخوردار است. در ادامه روش های افزایش سریع مخاطبان در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.   ارسال پست جدید در زمانی مناسب   چنانچه شما در…

گام هایی برای طراحی آیکون دوشنبه, 12 تیر 1396 ساعت 09:13

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  سهولت استفاده از یک محصول یکی از مهم ترین نکات در انتخاب کاربران است، بنابراین توجه به این نکته برای یک طراح رابط کاربری دارای اهمیت است. طراحی صحیح آیکون ها در محصولات می تواند این سهولت را تا بخشی تضمین کند. آیکون ها باید قادر باشند خود به تنهایی مفهوم کاربردی خود را بدون استفاده از متن به کاربران منتقل کنند. به طور میانگین اغلب کاربران در 5 الی 10 ثانیه ابتدایی ورود به وب سایت شما تصمیم می گیرند که در آن بمانند یا تَرکش کنند. آیکون ها باید متناسب با نوع طراحی و فونت مورد استفاده…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برای کسب وکارهای کوچک و محلی، رقابت با کسب وکارهای بزرگ که در سطح ملی فعالیت می کنند، دشوار خواهد بود؛ هرچند که بازاریابی محتوا می تواند به کسب وکار کوچک شما کمک کند تا توجه مخاطبان را جلب کند و جای خود را در گوشه های (Niches) مرتبط با صنعت بیابد. بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی است که شامل خلق و توزیع محتوای ارزشمند و مرتبط با مخاطبان آتی شماست و با این هدف اجرا می شود که مصرف کننده را به یک اقدام (کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند، ارائه اطلاعات شخصی مانند ایمیل و شماره تماس،…

جذب مشتری در ۴۶ ثانیه شنبه, 10 تیر 1396 ساعت 08:27

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تجارت الکترونیک (e-commerce) سالانه بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار گردش مالی تجارت جهانی را در اختیار دارد. این نوع خاص از تجارت که از اوایل دهه ۹۰ میلادی آغاز شد، به دلیل سهولت در بکارگیری آن و داشتن مولفه هایی مانند سرعت، دقت و امنیت، از مشتری مداری بسیاری برخوردار شد که در اینترنت ،نمونه های زیادی از آن را می توان مشاهده کرد. سایت هایی مانند ebay.com یا amazon.com یا بخش خرید و فروش گوگل froogle.com به عنوان برترین های تجارت الکترونیک در وب شناخته می شوند. در این نوشتار قصد داریم تا راهکارهای مهم در کسب موفقیت…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  درک صحیح از شبکه های اجتماعی و بهره برداری از ظرفیت های آنها از اهمیت بسیار زیادی برای شرکت ها و برندهای تجاری برخوردار بوده و امروزه بسیاری از کسب و کارها افرادی را که دارای تخصص در حوزه فعالیت در شبکه های اجتماعی هستند استخدام می کنند تا حضوری جدی و حرفه ای در این شبکه ها داشته و ضمن برقراری ارتباط با مشتریان، از طریق تولید محتوای ارزشمند و به اشتراک گذاشتن آن بر تعداد مخاطبان خود بیفزایند. 1- تاثیرگذاری بر دیگران   استفاده از افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی که دنبال کنندگان زیادی داشته و…