فناوری

بهبود بازاریابی محتوا؛ از سئو تا عكس چهارشنبه, 04 مرداد 1396 ساعت 08:50

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  با بررسی و نظارت بر تحلیل وب سایت و سایر ابزارهایی که به راحتی در دسترس هستند می توانید بفهمید خوانندگان واقعا از شما چه می خواهند. تحقیقاتی که دیگران در زمینه یا صنعت موردنظر شما نوشته اند نیز منبع مفیدی برای این کار هستند. برخلاف گذشته، امروزه این اطلاعات به صورت آماده در دسترس هستند. فقط کافی است چشم و گوش خود را باز کنید تا اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید. در ادامه مطلب، برخی از مفیدترین آمارهای بازاریابی محتوا و نکاتی در مورد نحوه پیاده سازی آنها در استراتژی خود را مطرح می کنیم. 1.…

بهترین اشتراک گذار های ویدئو سه شنبه, 03 مرداد 1396 ساعت 10:55

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  گسترش اینترنت پرسرعت، باعث زایش سایت های اشتراک گذاری ویدئو شده است و این درگاه ها جایگاه بسیار پرطرفداری در بین کاربران دارند. هر کدام از این وب سایت های آپلود و دانلود ویدئو دارای امکانات بسیار متفاوتی هستند که در این ستون به بهترین های آنها می پردازیم.   غول اشتراک گذاری   آپارات از موفق ترین سرویس های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است که در کمپین تبلیغاتی اخیر خود نیز موفقیت رکوردزنی خود را با بقیه درمیان گذاشت. این وب سایت در سال 90 توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه اندازی شده است. مدیر سایت…

رقابت ترافيكي چهارشنبه, 28 تیر 1396 ساعت 19:07

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آیا تا به حال از تعجب کرده اید که چرا رقیبانتان ترافیک زیادی را به سمت خود می رانند اما ترافیک شما آن قدر زیاد نیست؟ در اینجا پنج راه وجود دارد كه به مدد آنها مي توانيد موفقتر از رقبا در صحنه سايت و اينترنت عمل كنيد.   کلمات کلیدی آن ها را هدف قرار دهید   اگر شما به اس ام ای راش (SEMRush) مراجعه کنید و نام رقیبتان را تایپ کنید، لیستی از ۱۰ کلمه کلیدی بالاتر را مشاهده می کنید که رقیب شما براساس آن ها رتبه بندی شده است. اس ام ای راش به…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  شاید تا کنون در رابطه با نرخ بسیار بالای بازگشت سرمایه که می توان از طریق تبلیغات کلیکی داشت چیزی شنیده باشید. نرخ بازگشت سرمایه ای معادل 300 درصد یا حتی بالاتر در این شکل از تبلیغات اصلا چیز عجیبی نیست. این شیوه از تبلیغ زمانی که نتیجه بخش باشد، نتایج خوبی را برای فرد به ارمغان می آورد. اما چیزی که اغلب صحبتی از آن نمی شود، داستان افرادی است در استفاده از این شیوه تبلیغاتی موفق نبوده و بودجه تبلیغاتی خودشان را از دست داده اند. همانند هر موضوع دیگری در حوزه کسب و کار، بهتر است…

فروش بيشتر با تبلیغات کلیکی دوشنبه, 26 تیر 1396 ساعت 09:24

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در مقایسه با تبلیغات سنتی که مانند یک قمار بی تاثیر است، تبلیغات کلیکی راه بهتری برای بدست آوردن ترافیک هدفمند است. اگر به خوبی با چگونگی و روش کار تبلیغات کلیکی آشنا نیستید، می توان گفت در هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. با تبلیغات کلیکی شما می توانید آگهی های خود را در وب سایت های مختلف نمایش دهید و در صورتی که روی آن آگهی کلیک شود، هزینه ای را بابت آن کاربر پرداخت خواهید کرد. این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات بنری ثابت یا آفلاین(بیلبورد و …) هدفمندتر هستند. هدفمندی یکی از ابزارهای…

بايد و نبايدهاي تبليغات آنلاين یکشنبه, 25 تیر 1396 ساعت 08:20

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور کلی ده ها میلیون از واحد پولی خودشان را هرساله برای یافتن مشتریان جدید و افزایش فروش خودشان صرف می کنند. اما دراین بین برخی از صاحبان کسب وکارها نسبت به هزینه کردن برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات آنلاین بسیار مقاومت نشان می دهند. اینکه دلیل آن مسئله بودجه یا . . . سردرگمی در تنوع و انواع مختلف این تبلیغات یا حتی ترس و عدم شناخت کافی از این محیط باشد، عدم استفاده از فرصت های تبلیغاتی آنلاین هم اغلب یک فرصت ازدست رفته بسیار بزرگ به حساب می…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در عصر دیجیتال نمی توان نقش دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین را در توسعه و طول عمر برند نادیده گرفت. مسئله مهم نحوه به کارگیری از آنها و تاثیری است که هر کدام می تواند روی برندینگ شما داشته باشد. استفاده از اینترنت و رسانه های آنلاین بین عموم مردم در حال افزایش است و این موجب شده دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین به عنوان راهکاری مناسب برای پیشبرد اهداف بازاریابی، فروش و برندینگ شرکت ها لحاظ شود. برای بررسی بیشتر، بهتر است نگاهی به نقش اینترنت در هر کدام از این استراتژی ها داشته باشیم.   تفاوت دیجیتال…