فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برای کسب وکارهای کوچک و محلی، رقابت با کسب وکارهای بزرگ که در سطح ملی فعالیت می کنند، دشوار خواهد بود؛ هرچند که بازاریابی محتوا می تواند به کسب وکار کوچک شما کمک کند تا توجه مخاطبان را جلب کند و جای خود را در گوشه های (Niches) مرتبط با صنعت بیابد. بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی است که شامل خلق و توزیع محتوای ارزشمند و مرتبط با مخاطبان آتی شماست و با این هدف اجرا می شود که مصرف کننده را به یک اقدام (کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند، ارائه اطلاعات شخصی مانند ایمیل و شماره تماس،…

جذب مشتری در ۴۶ ثانیه شنبه, 10 تیر 1396 ساعت 08:27

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تجارت الکترونیک (e-commerce) سالانه بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار گردش مالی تجارت جهانی را در اختیار دارد. این نوع خاص از تجارت که از اوایل دهه ۹۰ میلادی آغاز شد، به دلیل سهولت در بکارگیری آن و داشتن مولفه هایی مانند سرعت، دقت و امنیت، از مشتری مداری بسیاری برخوردار شد که در اینترنت ،نمونه های زیادی از آن را می توان مشاهده کرد. سایت هایی مانند ebay.com یا amazon.com یا بخش خرید و فروش گوگل froogle.com به عنوان برترین های تجارت الکترونیک در وب شناخته می شوند. در این نوشتار قصد داریم تا راهکارهای مهم در کسب موفقیت…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  درک صحیح از شبکه های اجتماعی و بهره برداری از ظرفیت های آنها از اهمیت بسیار زیادی برای شرکت ها و برندهای تجاری برخوردار بوده و امروزه بسیاری از کسب و کارها افرادی را که دارای تخصص در حوزه فعالیت در شبکه های اجتماعی هستند استخدام می کنند تا حضوری جدی و حرفه ای در این شبکه ها داشته و ضمن برقراری ارتباط با مشتریان، از طریق تولید محتوای ارزشمند و به اشتراک گذاشتن آن بر تعداد مخاطبان خود بیفزایند. 1- تاثیرگذاری بر دیگران   استفاده از افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی که دنبال کنندگان زیادی داشته و…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  استفاده از ظرفیت ها و قدرت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند به شکل خارق العاده ای بر تعداد مخاطبان و مشتریان شما در شبکه های اجتماعی بیفزاید. با این حال و به رغم جذاب بودن این روش، استفاده از شیوه های موجود در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند چالش هایی را پیش روی شما قرار دهد. فراموش نکنید درک مبانی اساسی و مهم بازاریابی شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به منظور افزایش حداکثری کیفیت حضور خود در فضای آنلاین، پیروی از 10 قانونی که در ادامه به آنها می پردازیم،…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  طولانی شدن لینک ها یکی از مشکلات افرادی ست که در اینترنت از لینک های مختلف استفاده می کنند و تمایل دارند لینک سایت خود را در وب سایت های دیگر نمایش دهند. به خصوص برای وب سایت هایی که لینک های فارسی دارند، با توجه به اینکه کاراکترهای فارسی در آدرس اینترنتی (URL) به صورت کدهای یونی-کد ظاهر می شوند این موضوع اهمیت ویژه ای پیدا می کند و در برخی از موارد حتی به دلیل طولانی شدن لینک، لینک ها به صورت ناقص ایجاد می شوند که عملا نه تنها مزیتی برای مدیر سایت ندارند بلکه باعث…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در سال ‏های آینده رهبران کسب و کار و کارکنان آنان در جریان رویارویی با فناوری ‏های دیجیتال نوظهور با چالش های متعددی مواجه خواهند شد. به طور خاص می ‏توان به نیاز به یادگیری سه مهارت مهم و جدید اشاره کرد که در ادامه به هر یک از آنها پرداخته ایم. سازمان ها به نوبه خود نسبت به طراحی برنامه‏ها و فرآیندهایی برای تحقق مهارت ‏های مذکور نیاز پیدا خواهند کرد. تعامل با «همکاران» دیجیتال: کارکنان صنایع مختلف با گروه هایی موسوم به «همکاران دیجیتال» در ارتباط خواهند بود؛ الگوریتم هایی که مجموعه ای از وظایف از قبیل…

حضور برندها در فضای آنلاین یکشنبه, 28 خرداد 1396 ساعت 10:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  حضور برندها در فضای آنلاین چه با مشارکت و چه بدون آن، بسیار سودمند خواهد بود. چراکه این راهی است برای اینکه پی ببریم مردم چه می گویند و چه خواسته هایی از برندها دارند و چه کارهایی می توان در این راستا برای توسعه کالا و خدمات انجام داد. برخی برندها همچون پژو محصولات و خدماتی را از راه آنلاین و با همراهی کاربران خلق کرده اند. فعالان سیاسی و اجتماعی و ان جی او ها هم می توانند فضای دیجیتال را مورداستفاده قرار دهند. برندها نیاز به هماهنگی در فضای دیجیتال دارند، چراکه باید بشنوند و پاسخگو…