فناوری

راه موفقیت همیشه در دست ساخت است سه شنبه, 17 مرداد 1396 ساعت 08:17

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دنیای کسب و کار امروز در آستانه یک دگرگونی، لرزش یا به عبارتی زلزله غیر قابل تصوری قرار گرفته که این امر موجب شده انبوهی از مشکلات و مسائل جدید و هزینه ساز به سازمان ها تحمیل شود. سال 2011 میلادی مصادف بود با یکصدمین سال تبدیل مدیریت به یک «علم» مستقل و همین امر برای سازمان ها به مرور به عاملی بسیار پیچیده، حساس و پرمسئولیت در عرصه های ملی و بین المللی مبدل شد و با این تغییرات شگرف مدیران واقع بین، خوش بین و حتی بدبین درعرصه علم مدیریت پذیرفتند که مدیریت سنتی و کند فعلی…

هدف سئو سایت چیست و چرا سئو مهم است ؟ دوشنبه, 16 مرداد 1396 ساعت 08:35

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در بازار رقابتی امروز سئو مهم تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. بنابراین به وضوح روشن است اگر صاحب یک وبلاگ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می تواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.   بهینه سازی سایت مهم است چون:   اکثر کاربران یکی از پنج پیشنهاد بالاتر را در صفحه نتایج جستجو انتخاب می کنند و هرچه در این رتبه بندی بالاتر باشید در نتیجه بازدیدکننده و مشتری بیشتری را خواهید داشت. سئو فقط…

همه چيز درباره هشتگ یکشنبه, 15 مرداد 1396 ساعت 08:13

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  همین حالا گوشی خود را بردارید یک کلمه را تایپ کنید و ابتدای کلمه ای که نوشته اید را علامت «#» بگذارید، کلمه شما به صورت آبی درمی آید و به اصطلاح هایپرلینگ می شود و دیگر این کلمه تایپ شده ساده نیست بلکه یک لینک است که با کلیک کردن روی آن شما را به محتوای همسو با معنای کلمه هدایت می کند به طور کلی این عمل را هشتگ گذاری و این کلمه را هشتگ می گویند. شاید امروز شما می خواهید همه چیز را درباره هشتگ بدانید اما از اینکه از یک نوجوان بپرسید خجالت می…

فضای مجازی و بازاریابی مدرن چهارشنبه, 11 مرداد 1396 ساعت 08:32

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه برگزاری کنفرانس های مهم از طریق ویدئوکنفرانس بدل به یکی از کارهای روزمره اغلب برندها شده است. این در حالی است که تا همین چند سال پیش استفاده از اینترنت به منظور برگزاری چنین کنفرانس هایی بیهوده و غیر ممکن به نظر می رسید. با این حال به هیچ وجه نمی توان جلوی پیشرفت تکنولوژی و به تبع آن ظهور ابزارهای جدید را گرفت. در حقیقت اصلا نیازی به این کار هم نیست. اغلب افراد حرفه ای در زمینه بازاریابی دائما به این نکته اشاره می کنند که پیشرفت شرکت ها بستگی به میزان دقت آنها در استفاده…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یک جست وجوی جغرافیایی در توییتر انجام دهید، در میان هشتگ ها مکالمات مرتبط را بیابید و سپس پیشنهاد کمک کرده و متعاقب آن توصیه کنید. برای محصولات خود بازارگرمی نکنید، بلکه آنها را در تقویم خود وارد کنید. همچنین با استفاده از استریم زنده یا ویدئو جواب های خود را برای حل مشکلات مردم ضبط کنید تا با یک تیر دو نشان را زده باشید. پیشنهاد می کنم هشتگ های پیشنهادی ما را مطالعه کنید (#ifthisthenthat و #zappia) استریم کردن به صورت پخش زنده از @periscope پلتفرم استریم زنده برای سال 1396 یا @facebooklive استفاده کنید. فیس بوک…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مدیرعامل ها و کسب وکارها باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشند، چون رسانه های اجتماعی دیگر چیزی نیست که برخی مردم آن را داشته باشند و برخی دیگر آن را نداشته باشند، اکنون رفتار برقراری ارتباط مان تغییر یافته است. رسانه های اجتماعی با داشتن ۳.۲ میلیارد کاربر فعال قدرت بسیار بالایی دارند. این رسانه ها برای کسب وکارها و بازاریاب ها ایجاد نشده اند، ولی ما آن را ربوده و اکنون از آن سرمایه به دست می آوریم. رسانه مورد بحث رسانه «اجتماعی» نام دارد، یعنی انتظار نمی رود از آن در «محل کار» استفاده کنیم.…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دورانی که امروز در آن زندگی می کنیم حامل تغییراتی عظیم و سریع، رقابت های تنگاتنگ و نیازهای جدید و متنوع است. در چنین دورانی، موفقیت های شخصی و کسب و کارمان در گرو شناخت درست شرایط امروز و ویژگی های فرداست تا بر مبنای این شناخت، چشم انداز و راهبرد مناسبی برای هماهنگی با تغییرات آینده و بلکه تفوق بر اثرات ناخواسته آنها اتخاذ کنیم. انسان ها از قدیم همیشه علاقه مند به پیش بینی آینده بوده اند و مهارت خود را در پیشگویی طی سه مرحله تقویت کرده اند: 1) پیش بینی چرخه های تکرار شونده مثل…