فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه در دنياي تجارت جهاني، تيم هاي مجازي به ساختار سازماني رايجي تبديل شده اند. دوران روزهايي که تمامي اعضاي تيم در دفتر کار مشخصي حضور داشتند و ساعات کاري خود را در کنار يکديگر سپري مي کردند‎، به پايان رسيده است. با اين حال، بر خلاف باور عمومي بهره برداري از تيم هاي مجازي در عمل چندان ساده هم نيست. با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. چند فاکتور تاثيرگذار تيم هاي مجازي بسيار پيچيده هستند و علاوه بر تنوع جغرافيايي، تنوع زباني، سبک کار و فرهنگ هاي گوناگون از جمله مولفه هاي تاثيرگذار بر آن به شمار مي روند.…

چگونه کمپین راه بيندازيم؟! سه شنبه, 17 بهمن 1396 ساعت 10:19

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها بسیاری از افراد زمان زیادی را در فضاهای مجازی و رسانه های اجتماعی صرف می کنند و رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر زندگی مردم دارد. از این رو شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از ارکان مهم در زندگی مدرن شده است؛ از همه مهمتر، راه اندازي كمپين هاي تبليغاتي در فضاهاي مجازي است كه به يكي از دغدغه هاي اصلي صاحبان كسب و كار تبديل شده است. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد تا درباره جزئيات راه اندازي كمپين بيشتر بدانيد. برای اینکه بتوانید یک کمپین موفق در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید،…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اتصال بزرگ تر ممکن است همیشه به معنای اتصال بیشتر نباشد. رسانه های اجتماعی از آغاز قرن بیست و یکم، چهره جهان را تغییر داده اند. هنگامی که فیس بوک و سپس توییتر معرفی شدند، اعضای این شبکه ها آماده مشارکت با یکدیگر بودند. و امروزه شما می توانید نام کسی را در توییت یا فیس بوک ذکر کنید و از خبر ها مطلع شوید. تنها کافی است سراغ یکی از این شبکه های اجتماعی بروید. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. 1- اعتماد بسازید اردن هاربینگ، یکی از بنیانگذاران پادکست Art of Charm می گوید: تعداد کمی…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  همگامی با تغییرات و پویایی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که شما هم باید در فضای کسب وکارتان به آن توجه کنید. شركت پگاه سيستم در ادامه مهم ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷ را بررسی کرده است.   بازاریابی مجدد مسیر تولید را مشخص می کند   روندها نشان می دهد در سال ۲۰۱۹ بازاریابی محتوایی مجدد، ۲۸ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۶ درآمد کسب وکارها را افزایش خواهد داد. بازاریابی مجدد در واقع نوعی از بازاریابی محتواست که مشتری را تا زمان خرید، با شما همراه می کند و حافظه بلندمدت مشتری را در مورد…

رقابت تنگاتنگ اینستاگرام با تلگرام چهارشنبه, 11 بهمن 1396 ساعت 09:45

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نتایج یک نظرسنجی از رفتارشناسی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی نشان دهنده محبوبیت بالای تلگرام و اینستاگرام است؛ دو ابزاري كه به شدت مي تواند بر فروش و عملكرد مالي شركت ها و سازمان ها تاثير بگذارد. براي دانستن جزئيات بيشتر در اين باره با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. بر اساس این نظرسنجی دلیل اصلی استفاده از شبکه های اجتماعی جست وجوی مطالب است و در این میان زنان نسبت به مردان مطالب را با جدیت بیشتری دنبال می کنند. ارتباط از طریق پیام رسان ها با دیگر افراد و اطلاع از اخبار روز و همچنین سرگرمی از…

همه چيز درباره وبینار موثر سه شنبه, 10 بهمن 1396 ساعت 08:57

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
وبینار شکل جدیدی از برگزاری کنفرانس است که در وقت و هزینه صرفه جویی می کند و مخاطبان به صورت غیر حضوری در آن شرکت می کنند. در زمان های گذشته که تکنولوژی تا این اندازه پیشرفت نکرده بود، کنفرانس همیشه به صورت حضوری و توسط فرد ارائه دهنده انجام می شد. این افراد برای برگزاری کنفرانس در شهرهای مختلف باید به آن نقطه سفر می کردند و صحبت های خود را در سالن های مخصوص برای حاضران ارائه می دادند. امروزه هم روال کار تقریبا به همین صورت است؛ نویسندگان، سخنرانان حرفه ای و مشاوران به شهرهای مختلف سفر…

اصول فروش در تلگرام دوشنبه, 09 بهمن 1396 ساعت 09:37

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تلگرام توانست با ظاهر ساده، به کارگیری آسان و ویژگی های به دردبخور و هم چنین فیلتر بودن سایر پیام رسان ها سریعا به ابزار اصلی ارتباطات در کشور ما تبدیل شود. به طوریکه این روزها نمی توان کسی را پیدا کرد که از آن استفاده نکند. با توسعه این اپلیکیشن و اضافه شدن ویژگی های ساخت کانال و گروه؛ راه برای استفاده کسب وکارها از آن نیز هموار شد. اما هنوز هم کسب وکارها با مشکلات بسیاری در زمینه فروش محصولات در تلگرام مواجه هستند. از جمله این مشکلات جذب کاربر، حفظ و نگهداری وی، کم بودن نرخ تبدیل…