فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بازاریابی محتوا می تواند یکی از مناسب ترین شیوه های بازاریابی برای برندینگ شخصی باشد؛ در ادامه به تکنیک های بازاریابی محتوا برای برندینگ شخصی می پردازیم؛   ارائه محتوای باکیفیت   پس از شناسایی مخاطب هدف و علائق مشترک نیاز است برای به اشتراک گذاری تخصصتان از پست های مکتوب و ویدئوهای آموزشی استفاده نمایید. تلاش نکنید در محتوای خود تبلیغ کنید، سعی کنید آنچه مخاطب نیاز دارد را در اختیارش قرار دهید. در هنگام ارائه می توانید با استفاده از روش هایی همچون متن، پادکست، اسلاید، اینفوگرافیک، ویدئو استفاده کنید. اما این موارد جزو الزامات هستند، برای…

ترغیب مشتریان به خرید آنلاین سه شنبه, 31 مرداد 1396 ساعت 08:20

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما بدل شده است. این شبکه گسترده جهانی که روزگاری کسب اطلاعات، هدف اصلی کاربران آن بود، این روزها به محل کسب وکار بدل شده و بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و آنلاین به فروش محصولات و خدمات خود می پردازند. در چنین شرایطی و در جهانی که میلیاردها نفر در سراسر جهان به شبکه جهانی اینترنت متصل می شوند فرصت بسیار مناسبی است تا کسب و کارها و خرده فروشی های اینترنتی از طریق استفاده از استراتژی های بازاریابی اینترنتی به این حوزه وارد شوند و بر تعداد مخاطبان و مشتریان…

چگونه همه چیز در حال دیجیتالی شدن است؟ یکشنبه, 29 مرداد 1396 ساعت 08:09

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
    جهان کار با تغییرات بنیادی روبه رو است. کسب و کار به یک تجربه بی درنگ تبدیل شده است؛ ما با جریان بی رحمی از پیام ها و ارتباطات مواجه هستیم و در خلال شبکه ای از تیم ها فعالیت می کنیم. سلسله مراتب سنتی از بالا به پایین به سرعت در حال از بین رفتن است؛ چرا که افراد حرفه ای جوان به دنبال فرصت، رهبری و مسوولیت بیشتر هستند. در این میان تکنولوژی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزانه ما تبدیل شده است و اغلب احساس می کنیم به شدت در آن غوطه ور شده…

تاجر الکترونیک کیست؟ چهارشنبه, 25 مرداد 1396 ساعت 08:41

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گوگل ابزاری است که در اختیار همه هست. در حوزه تجارت الکترونیک هم پرشمار مقاله و سایت و مشاور وجود دارد، اما مسئله کجاست که تجارت الکترونیک ایران حال خوبی ندارد؟ به چه دلیل صادرات و شرکت های دانش بنیان نمی توانند قدی بلند کنند؟ چرا برخی از استرس و دغدغه شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی تنها گرفتن پول و نه توسعه واقعی تجارت ایران را جست وجو می کنند؟ پروژه های تجارت الکترونیکی در ایران با مسائل گوناگونی دست و پنجه نرم می کنند. بسیاری مدیران کسب و کارهای ایرانی، استرس هایی دارند که از نزدیک هم…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  از شروع رقابت در دنیای دیجیتال زمان زیادی نمی گذرد و هنوز هم با سرعت بالای ادامه دارد. هر روزه شاهد ایده ها و مفاهیم جدیدی در دنیای بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک و کسب و کارهای آنلاین هستیم. شرکت های کوچک و بزرگ، گاه برای ورود به فضای دیجیتال پیش قدم می شوند، گاه به دنبال رقبای خود وارد فضای دیجیتال می شوند تا حداقل از دیگران عقب نمانند. ورود بی برنامه کسب و کارها به دنیای بازاریابی دیجیتال، ممکن است پیامدهای ناخوشایندی داشته باشد. پیامدهایی که اشتباهات بازاریابی دیجیتال را برای صاحبان کسب و کار رقم می زند.…

مدیریت استراتژیک وب سایت شنبه, 21 مرداد 1396 ساعت 09:05

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در اوایل قرن بیست ویکم با رشد رسانه ها و سیستم های آنلاین، بسیاری از برنامه های بازاریابی و تبلیغات شرکت ها و برند های معروف به سمت بهره وری راهکارها و استراتژی های آنلاین سوق داده شد و به تناسب آن، گرایشی عظیم شکل گرفت تا شرکت های کوچک و متوسط نیز به سمت آن حرکت کنند و وب سایت ها توانستند به عنوان رکن اصلی در اجرا و پیاده سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین نقش مهمی در بهبود و عملکرد این برنامه ها ایفا کنند.

افق رهبری دیجیتالی چهارشنبه, 18 مرداد 1396 ساعت 12:50

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  داستان فناوري و كسب و كار و ميزاني كه مديران بايد از اين فناوري اطلاع داشته باشند، مساله اي است كه ذهن بسياري را به خود جلب كرده و صاحبان كسب و كار همواره ازخود مي پرسند كه آیا مدیری که پیوسته در اینترنت به جست وجو می پردازد یا بر وب سایت های حوزه تخصصی خود مسلط است و در شبکه های اجتماعی مشارکت فعالی دارد، مدیر یا رهبر دیجیتالی محسوب می شود?? در پاسخ باید بیان کرد به هیچ وجه استفاده صرف از ابزارهای نوین و پیشرفته نمایانگر مدیریت دیجیتالی نبوده و نخواهد بود بلکه اجرای حداقل…