فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گوشي هاي موبايل به اين منظور ساخته شده اند تا ارتباطات را تسهيل کنند. با توجه به هدف مشترک رسانه هاي اجتماعي و گرايش شديد ما به سمت آنها، جاي تعجبي ندارد که بيشترين حضور در رسانه هاي اجتماعي از طريق موبايل رقم مي خورد. براساس برخي مطالعات بين المللي، 65 درصد از زمان صرف شده افراد در رسانه هاي اجتماعي به وسيله موبايل است. به اين صورت، جاي ترديدي نيست که فعاليت بازاريابي در اين رسانه ها با اولويت بخشي به کاربران موبايل، يکي از هوشمندانه ترين اقدامات مديريتي خواهد بود. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد.…

از متن خوب براي عكسها غافل نشويد چهارشنبه, 02 اسفند 1396 ساعت 10:09

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اینستاگرام به دلیل امکان انتشار عکس های روزمره به سرعت باب شد، به دل ما نشست و رنگ و لعاب بیشتری به زندگی مجازی ما داد. فرصت انتشار لحظه هایی از زندگی که کمتر کسی آنها را می بیند، شبیه به گوی جادویی پنهان مانده ای بود که یک نفر از زیر خاکستر آن را بیرون کشید و آلبوم های روزمره مان را به دنیای مجازی کشاند. یک اتفاق روزمره و جذاب که از دل آن ستاره های تازه ای سر برآوردند؛ آنهایی که می توانستند عکس های خوب بگیرند و البته یادداشت های جذاب و هیجان انگیز برای آن…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بازاریابی ایمیلی با این که قدیمی ترین استراتژی بازاریابی اینترنتی محسوب می شود، اما هنوز که هنوز است بازگشت سرمایه بسیار بالایی را به بازاریابان ارائه می کند. با این حال، هنوز بازاریابان قادر به استفاده صحیح از آن نیستند. چراکه آن ها توانایی و قابلیت های بهره مندی از بازاریابی ایمیلی هدفمند را ندارند. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. یکی از دلایل این مسئله اینست که بازاریابان از ورود به دنیای فنی و استراتژیک می ترسند. اما ارسال ایمیل های هدفمند آن چنان که به نظر می رسد، سخت نیست. در ادامه برخی از مبانی ورود…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دیجیتال ماركتینگ چیست و چگونه به ما در افزایش فروش کمک می کند؟ آیا این افزایش فروش سریع رخ می دهد؟ ابتدا به ذکر دو مثال عینی در کسب وکارها پرداخته و سپس به این پرسش پاسخ می دهم. با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. نمونه اول شرکت فعال در حوزه محصولات دانش بنیان مدیرعامل شرکتی با سه سال سابقه کار، برای افزایش مشتری تقاضای جلسه مشاوره و بررسی فرآیندهایش را داشت. بخشی از اطلاعاتی که این مدیر در تلفن همراه برای ما فرستاد به این شرح بود: «... در سازمان ما واحدی به نام بازاریابی موجود است که مهم…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها همه بازاریابان به اهمیت استفاده از استراتژی های بازاریابی اینترنتی پی برده اند و می دانند که برای رشد سریع باید از آن استفاده کنند. اما در کنار رشد شخصی باید به مسائل اجتماعی نیز توجه شود. در این مقاله به بررسی اشتباهات و یا مزایای بازاریابی اینترنتی که نقش مستقیمی بر جامعه دارند، از دیدگاه نویسنده کتاب Disrupted می پردازیم. با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. نگاه به استراتژی های بازاریابی اینترنتی از دیدگاه مشتری اگر تا به حال نام کتاب Disrupted را شنیده باشید، شاید بدانید این کتاب تجارب نویسنده آن در مورد روند کاری استارت…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها شاهد حضور جمع وسیعی از کاربران گوشی های هوشمند در شبکه های اجتماعی هستیم. این امر تا جایی پیش رفته است که بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها با استفاده از حضور گسترده کاربران، سعی در معرفی محصولات و خدمات خود دارند. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. اخیرا در یکی از مجلات مشهور با نام نکست وب در رابطه با تأثیر شبکه های اجتماعی بر گسترش و توسعه کسب و کارهای دیجیتالی گزارشی انجام شد که در آن از شبکه های اجتماعی به عنوان یک منبع قدرت بی همتا برای معرفی و تبلیغات…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برای ایجاد تغییر در دنیای کسب و کار آنلاین امروز، عوامل مختلفی باید دست به دست هم دهند. از این رو چندین روند بازاریابی دیجیتال در کنار هم کسب و کار را تقویت کرده و به رشد آن سرعت می بخشند. به عنوان مثال توسعه گوشی های هوشمند تلفن همراه باعث پرطرفدار شدن شبکه های اجتماعی و مجازی شده است. در کنار آن، افزایش کیفیت دوربین های تلفن همراه نیز موجب افزایش محتوای تولید شده توسط کاربر در شبکه های اجتماعی مختلف شده است. وای فای های سریع و ارزان قیمت، امروزه به اندازه جریان الکتریسیته اهمیت یافته اند و…