فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یک جست وجوی جغرافیایی در توییتر انجام دهید، در میان هشتگ ها مکالمات مرتبط را بیابید و سپس پیشنهاد کمک کرده و متعاقب آن توصیه کنید. برای محصولات خود بازارگرمی نکنید، بلکه آنها را در تقویم خود وارد کنید. همچنین با استفاده از استریم زنده یا ویدئو جواب های خود را برای حل مشکلات مردم ضبط کنید تا با یک تیر دو نشان را زده باشید. پیشنهاد می کنم هشتگ های پیشنهادی ما را مطالعه کنید (#ifthisthenthat و #zappia) استریم کردن به صورت پخش زنده از @periscope پلتفرم استریم زنده برای سال 1396 یا @facebooklive استفاده کنید. فیس بوک…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مدیرعامل ها و کسب وکارها باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشند، چون رسانه های اجتماعی دیگر چیزی نیست که برخی مردم آن را داشته باشند و برخی دیگر آن را نداشته باشند، اکنون رفتار برقراری ارتباط مان تغییر یافته است. رسانه های اجتماعی با داشتن ۳.۲ میلیارد کاربر فعال قدرت بسیار بالایی دارند. این رسانه ها برای کسب وکارها و بازاریاب ها ایجاد نشده اند، ولی ما آن را ربوده و اکنون از آن سرمایه به دست می آوریم. رسانه مورد بحث رسانه «اجتماعی» نام دارد، یعنی انتظار نمی رود از آن در «محل کار» استفاده کنیم.…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دورانی که امروز در آن زندگی می کنیم حامل تغییراتی عظیم و سریع، رقابت های تنگاتنگ و نیازهای جدید و متنوع است. در چنین دورانی، موفقیت های شخصی و کسب و کارمان در گرو شناخت درست شرایط امروز و ویژگی های فرداست تا بر مبنای این شناخت، چشم انداز و راهبرد مناسبی برای هماهنگی با تغییرات آینده و بلکه تفوق بر اثرات ناخواسته آنها اتخاذ کنیم. انسان ها از قدیم همیشه علاقه مند به پیش بینی آینده بوده اند و مهارت خود را در پیشگویی طی سه مرحله تقویت کرده اند: 1) پیش بینی چرخه های تکرار شونده مثل…

بهبود بازاریابی محتوا؛ از سئو تا عكس چهارشنبه, 04 مرداد 1396 ساعت 08:50

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  با بررسی و نظارت بر تحلیل وب سایت و سایر ابزارهایی که به راحتی در دسترس هستند می توانید بفهمید خوانندگان واقعا از شما چه می خواهند. تحقیقاتی که دیگران در زمینه یا صنعت موردنظر شما نوشته اند نیز منبع مفیدی برای این کار هستند. برخلاف گذشته، امروزه این اطلاعات به صورت آماده در دسترس هستند. فقط کافی است چشم و گوش خود را باز کنید تا اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید. در ادامه مطلب، برخی از مفیدترین آمارهای بازاریابی محتوا و نکاتی در مورد نحوه پیاده سازی آنها در استراتژی خود را مطرح می کنیم. 1.…

بهترین اشتراک گذار های ویدئو سه شنبه, 03 مرداد 1396 ساعت 10:55

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  گسترش اینترنت پرسرعت، باعث زایش سایت های اشتراک گذاری ویدئو شده است و این درگاه ها جایگاه بسیار پرطرفداری در بین کاربران دارند. هر کدام از این وب سایت های آپلود و دانلود ویدئو دارای امکانات بسیار متفاوتی هستند که در این ستون به بهترین های آنها می پردازیم.   غول اشتراک گذاری   آپارات از موفق ترین سرویس های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است که در کمپین تبلیغاتی اخیر خود نیز موفقیت رکوردزنی خود را با بقیه درمیان گذاشت. این وب سایت در سال 90 توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه اندازی شده است. مدیر سایت…

رقابت ترافيكي چهارشنبه, 28 تیر 1396 ساعت 19:07

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آیا تا به حال از تعجب کرده اید که چرا رقیبانتان ترافیک زیادی را به سمت خود می رانند اما ترافیک شما آن قدر زیاد نیست؟ در اینجا پنج راه وجود دارد كه به مدد آنها مي توانيد موفقتر از رقبا در صحنه سايت و اينترنت عمل كنيد.   کلمات کلیدی آن ها را هدف قرار دهید   اگر شما به اس ام ای راش (SEMRush) مراجعه کنید و نام رقیبتان را تایپ کنید، لیستی از ۱۰ کلمه کلیدی بالاتر را مشاهده می کنید که رقیب شما براساس آن ها رتبه بندی شده است. اس ام ای راش به…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  شاید تا کنون در رابطه با نرخ بسیار بالای بازگشت سرمایه که می توان از طریق تبلیغات کلیکی داشت چیزی شنیده باشید. نرخ بازگشت سرمایه ای معادل 300 درصد یا حتی بالاتر در این شکل از تبلیغات اصلا چیز عجیبی نیست. این شیوه از تبلیغ زمانی که نتیجه بخش باشد، نتایج خوبی را برای فرد به ارمغان می آورد. اما چیزی که اغلب صحبتی از آن نمی شود، داستان افرادی است در استفاده از این شیوه تبلیغاتی موفق نبوده و بودجه تبلیغاتی خودشان را از دست داده اند. همانند هر موضوع دیگری در حوزه کسب و کار، بهتر است…