فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فعالیت در شبکه های اجتماعی اصولا فرایندی بسیار وقت گیر است، درحالی که در عمل نباید این گونه باشد، چراکه این فرایند تنها یکی از فرایندهای لازم برای توسعه کسب وکار است و به خودی خود برای یک کسب وکار ایجاد درآمد نمی کند. راه های زیادی برای صرفه جویی در زمان موردنیاز برای فعالیت در این شبکه ها نیاز است، که در این مطلب به برخی از آنها اشاره می کنیم. نکته مهم در مورد تمام این روش ها این است، اجرا این روش ها همگی نیاز به قدری خلاقیت، سازمان دهی و ابزارهای مختلف حوزه شبکه های…

همه چيز درباره صفحه فرود سه شنبه, 14 شهریور 1396 ساعت 08:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دانستن اینکه چگونه می شود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل (Conversion Rate) بیشتر بهینه سازی کرد می تواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد. تبدیل یا کانورژن (Conversion) در هر وب سایت به معنای هدف نهایی تلقی می شود و می تواند شامل فروش یک محصول، ارایه خدمات، عضویت در لیست خبرنامه و غیره باشد. راهکارهای استانداردی برای بهینه سازی صفحه فرود و بهتر کردن نرخ تبدیل وجود دارد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم. • اگر نرخ پرش (bounce rate) صفحه فرود شما بالا است! • اگر فکر می…

گام های شخصی سازی دیجیتالی موفقیت آمیز یکشنبه, 12 شهریور 1396 ساعت 11:51

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتریان چه از پیام بازاریابی شما خوش شان بیاید یا نیاید به سرعت، در عرض چند ثانیه، تصمیم می گیرند. اگر پیامی مربوط به محصول خود ارائه کنید مشتری ای راضی به دست می آورید، ولی اگر از دست یافتن به این هدف باز بمانید، مشتریان می روند. اهمیت مسئله ارتباط موضوعی در عصر ما فوق العاده چشمگیر است چون مشتریان با پیام  هایی بمباران می شوند که اکثر آنها به هدف نمی خورند. شخصی سازی یا همان متناسب کردن پیام ها یا پیشنهادات براساس رفتار واقعی افراد نویدبخش رسیدگی به این مسئله است. گرچه شرکت های زیادی قادر…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دنیای دیجیتال چند سالی است از سوی فعالان اقتصادی به چشم فرصتی برای بازاریابی خلاقانه و متفاوت دیده می شود و سال به سال فعالیت های تازه ای در این حوزه گسترش می یابد. حالا در آستانه سال جدید میلادی پیش بینی های مختلفی توسط متخصصان بازاریابی دیجیتال انجام شده است که نشان می دهد این فضا همچنان پر از ظرفیت و زوایای تازه برای رشد کسب و کارها و ترویج آنها و حضورشان در میان کاربران است. اینها پیش بینی های بعضی از متخصصان است درباره آنچه در سال جدید میلادی در این حوزه مهم خواهد بود.  …

تاثیر بهینه سازی سایت در رشد یک کسب و کار سه شنبه, 07 شهریور 1396 ساعت 08:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بهینه سازی سایت در موتورهای جست وجو را دیگر نمی توان به عنوان یک خواسته در برنامه های بازاریابی و تبلیغات لحاظ کرد، بلکه در سال های اخیر این استراتژی به یک نیاز و امری ضروری تبدیل شده و راهکاری براي رشد و ارتقای برند به حساب می آید. بهینه سازی سایت مجموعه عملیاتی است که روی ساختار سایت انجام می شود تا موجب افزایش رتبه سایت در موتور های جست وجو و بالا بردن ترافیک سایت شود. حال چرا باید روی بهینه سازی سایت سرمایه گذاری کنید و این استراتژی چه تاثیری در رشد کسب و کار شما…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در بخش قبلی تا آنجا به بررسی آگهی شرکت فروش عتیقه جات پرداختیم که به اهمیت هماهنگ ساختن اصطلاحات تخصصی با زبان روزمره و عامیانه پی بردیم. در بررسی لغات تخصصی حوزه عتیقه جات به این نکته پی بردم که اغلب این اصطلاحات بدون ارائه یک توضیح مفصل برای اغلب خوانندگان قابل فهم نخواهد بود. به عنوان مثال در برخورد اولیه با یکی از جواهرات گران قیمت شرکت که اهمیت تاریخی نیز داشت، نه تنها دوره ساخت آن، بلکه نام قومی که این جواهر در آنجا ساخته شده بود نیز برای من ناآشنا بود. شاید جالب باشد که بدانید…

محتوا در بازاریابی و فروش ایمیلی یکشنبه, 05 شهریور 1396 ساعت 08:11

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بازاریابی و فروش از طریق ایمیل روش بسیار خوبی است اما باید توجه داشت که نمی توان از یک ایمیل بارها استفاده کرد و انتظار داشت تا بر فروش تأثیر بگذارد. بهتر است تا آنجا که می شود پیام ها را کوتاه و مفید نگه دارید. مخاطب معمولاً به کلیات ایمیل شما توجه می کند و برای جزییات کمتر زمان صرف می کند. پیام های واضح و مختصر بهترین انتخاب برای محتویات ایمیل هستند اما این پیام ها حداقل باید شامل مواردی باشند:ارزش: ارزش بیانگر آن است که چرا کالا و یا خدمت شما ارزش پول خرج کردن را دارد. گزاره…