فناوری

كي بايد مدير ديجيتال استخدام كنيد؟ یکشنبه, 17 ارديبهشت 1396 ساعت 18:08

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در تمامي صنايع، شرکت ها خواه ناخواه وارد عصر ديجيتال مي شوند. اين روزها مشتريان آنلاين انتظار دارند که بتوانند محصولات يا خدمات مورد نظر خود را بدون هيچ دردسري خريداري کنند. اگر شرکتي نتواند انتظارات «ديجيتال» اين مشتريان را برآورده کند، از دور رقابت خارج خواهد شد. شرکت هايي مثل اوبر (Uber) و ليفت (Lyft)، عرصه را بر شرکت هاي تاکسيراني سنتي تنگ کرده اند. شرکت هاي تلويزيوني کابلي به مرور بينندگان خود را از دست مي دهند، چراکه مخاطبان برنامه هاي اينترنتي را به تلويزيون هاي کابلي ترجيح مي دهند. صنعت تبليغات با موج عظيمي از «ادبلاکرها» مواجه…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
با خودتان فکر کنید که چه وقت تصور می ‌شود هوش مصنوعی خوب و کاربردی است؟ اینکه هر کدام از ما در دوران سالمندی یک روبات پرستار شخصی‌ سازی شده در اختیار خواهیم داشت؛ یا حتی اینکه با از بین رفتن بعضی مشاغل با ورود روبات‌ ها، می ‌توانیم اوقات فراغت و لذت بیشتری داشته باشیم؟ ممکن است این آینده خوب و جالب هنوز در افق‌ های دوردست باشد، اما هوش مصنوعی که این روزها به شکل رایج در زمینه‌ های مختلف به‌کار برده می ‌شود هنوز چندان مفید نیست.  

تکنولوژی ميتواند کسب وکار شما را نجات دهد چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1396 ساعت 09:02

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
عصر جدیدی که در آن زندگی می کنیم به طور غیر قابل باوری با سیستم های الکترونیک، روبات ها، اینترنت و انواع بی پایان و رو به رشد فرآورده های دنیای آی تی گره خورده است. در واقع انقلابی که دانشمندان در عرصه آی تی به راه انداخته اند، نه تنها زندگی روزمره افراد را به کلی دچار دگرگونی کرده، بلکه کسب وکارها را نیز در بر گرفته است.  
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها حضور کسب و کارها در فضای آنلاین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اهمیت این مسئله به حدی است که برخی آن را حتی مهم تر از فروشگاه های برندها در خیابان ارزیابی می کنند. بنابراین این سوال مطرح می شود که چرا باید نکات ضروری برای حضور برندهای تجاری در فضای آنلاین نادیده گرفته شود؟  

عصر ديجيتال و تاثيرات آن بر مديريت دوشنبه, 11 ارديبهشت 1396 ساعت 08:48

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مديريت حوزه اي است که هيچ گاه به طور بنيادي تغيير نمي کند. مديريت حرفه نيست، مهارت است، علم نيست بلکه هنر است. ممکن است تکنيک هاي مديريتي و موضوعات پيرامون اين حوزه در طول زمان تغيير کند؛ اما مديريت به عنوان يک اصل همواره ثابت بوده است.  

هوش تجاري، سود مي آورد یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 ساعت 09:34

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هوش تجاری یا هوش کسب و کار که قالب عمده تری را مانند استفاده های تجاری و غیر تجاری (نظامی و غیر انتفاعی) دربر دارد، تعاريف متعددي دارد و از مناظر مختلفي قابل تحليل و بررسي است، اين هوش را از منظر معماري، شهرسازي، فناوري و.... ميتوان بازتعريف كرد اما به طور خلاصه و ساده، هوش تجاری چیزی نیست مگر فرآیند بالابردن سوددهی سازمان در بازار رقابتی با استفاده هوشمندانه از داده های موجود در فرآیند تصمیم گیری.  

موبایل‌ها عرصه تبلیغات آینده شنبه, 09 ارديبهشت 1396 ساعت 10:40

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
متخصصان صنعت پیش‌بینی می‌کنند همه شرکت‌ها در سال ۲۰۱۵ به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری در بخش بازاریابی دیجیتال هستند. در حقیقت گزارش‌ها حاکی از آن است که بازاریابی دیجیتال در رده اول اولویت‌های کاری مدیران عامل قرار دارد. آمارهاي ديگري هم هست كه مي‌گويد مرز باریک میان بازاریابی دیجیتال و سنتی به‌طور مبهمی ادامه خواهد یافت. علاوه بر آن، گفته می‌شود آینده بازاریابی روی موبایل است. اما سوال اينجاست كه استفاده از موبایل و نرم افزارهاي گوناگوني كه هر روز به بازار مي‌آيد، تا كجا پيش خواهد رفت؟ و تا كجا فراگير خواهد شد؟