فناوری

مقابله با طاعون! شنبه, 22 مهر 1396 ساعت 11:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر برای مدت طولانی است که از اینترنت استفاده می کنید، بدون شک تاکنون تعداد زیادی ایمیل های ناخواسته دریافت کرده اید. بعضی ادعا می کنند که شما را به سرعت ثروتمند می کنند. بقیه قول محصولات یا خدمات جدید را می دهند. بعضی فضایی از صندوق پستی شما را اشغال می کنند و از شما می خواهند که ایمیل را به بقیه ارسال کنید یا وب سایت مشخصی را ببینید. در جامعه اینترنتی ایمیل های بعضا تجاری ناخواسته، «اسپم» نامیده می شوند. اسپم اثری بیش از مزاحمت برای استفاده کنندگان اینترنت دارد و به طور جدی بازدهی شبکه…

اصول برندسازی در شبکه های اجتماعی چهارشنبه, 19 مهر 1396 ساعت 10:14

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هر برندی قبل از ورود به مرحله ی فروش محصول باید مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو متقاعد کردن و نفوذ در ذهن و قلب مشتری قبل از مرحله فروش انجام می گیرد. توانایی در شناخته شدن یک برند در بین مخاطبان خود یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار است. برندسازی در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه های نفوذ در مشتری و افزایش فروش است. در ادامه هر آنچه که در مورد برندسازی در شبکه های اجتماعی برای برندها لازم است، آورده ایم. ۱) رسانه اجتماعی متناسب با برند خود…

امضاي ايميل، ابزار حرفه اي گرايي سه شنبه, 18 مهر 1396 ساعت 11:38

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آيتم هاي زيادي وجود دارند که مي توانند در توسعه برندينگ شخصي شما کمک کنند. مواردي مثل لباس، شماره تلفن همراه، مدرک تحصيلي، وب سايت شخصي، توانايي هاي کلامي و ارتباطي و بسيار چيزهايي از اين دست که معمولا بسيار هزينه بردار است. حال اين هزينه مي تواند مالي باشد، زماني و يا حتي اعتباري باشد ولي در کنار اين موارد مي توان به خرده اِلمان هاي مختلفي اشاره کرد که نسبت به ساير گزينه هاي اين ليست اگرچه هزينه بسيار کمي دارد اما به اين دليل که مورد توجه همه نيست معمولا مي تواند در صورت استفاده درست…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هنگامی که در دنیا استارت آپ ها در حال شکل گیری بودند، کلایتون کریستین نظریه نوآوری (یا فناوری) مختل کننده (Disruptive innovation or technology) را در سال ۱۹۹۵ مطرح کرد. این پروفسور آمریکایی در آن مقطع پیش بینی کرد استارت آپ ها با توجه به قدرتی که در آینده به دست خواهند آورد می توانند بازارهای آفلاین یا سنتی را مختل کنند و بازارهای جدید با بازیگران تازه ایجاد کنند. دیگر بازیگران سنتی بازار نمی توانند اثرگذاری چندانی بر قیمت ها و روند بازار داشته باشند. به عبارت دیگر در دنیا بسیاری از بازارهای آفلاین از بین رفته اند…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اینترنت مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) پروسه ترویج یک نام تجاری، محصول و یا خدمات در فضای اینترنت است. این روش دارای دامنه گسترده ای شامل ایمیل مارکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و هر گونه فعالیت های تبلیغاتی از طریق رسانه های وایرلس می باشد. همچنین می تواند ترکیبی از جنبه های خلاق و تکنیکی شبکه جهانی وب مانند تبلیغات، طراحی، توسعه و فروش آنها باشد. به عنوان مثال طراحی وبسایت می تواند بر روی مقدار زمان و توجه کاربر در صفحه سایت شما اثر بگذارد. وبسایت شما مرکز تمام دیجیتال مارکتینگ (انجام فرایندهای بازاریابی با استفاده از رسانه های…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در امر کسب‏وکار، پیروزی اغلب به مساله سرعت در انجام کارها، بازارها و پیشنهادهای جدید برمی‏گردد و نه تعلل و کندی در کار. این موضوع در واقع مشکلی است که بسیاری از شرکت ها در تعامل با شرکا برای به اشتراک گذاشتن منابع، دانش و خلق محصول و خدمات جدید با آن مواجه هستند اما برای بسیاری از رهبران سازمانی (85 درصد مطابق با نظرسنجی شرکت Accenture) نیز نوآوری باز (Open innovation) در برنامه های استراتژیک چالش برانگیز است. چالش های قابل ملاحظه ای در راه شراکت شرکت های بسیار بزرگ و کوچک وجود دارد. به طور مثال، فرهنگ…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شرکت مواد غذایی چندملیتی آلموری(Almuri) با بیش از 100هزار نیروی کار و درآمد میلیاردی، اخیرا طرحی استراتژیک را با هدف تبدیل شدن به رهبر بازار اسنک در دنیا ظرف پنج سال آینده تصویب کرده است. اما جفری سندلر، مدیرعامل این شرکت، برای تحقق این طرح رشد جاه  طلبانه، به این نتیجه رسید که شرکت آلموری به یک سیستم عملیاتی درست و مهم تر از آن، مدیریت اطلاعات بهینه نیاز دارد. طرح پیشنهادی روی میز می گفت آیا باید سیستم اچ.پی هلیون (HP Helion) را که یک سیستم رایانش ابری ترکیبی متعلق به شرکت هیولت پاکارد است و برای شرکت هایی…