فناوری

تاثیر بهینه سازی سایت در رشد یک کسب و کار سه شنبه, 07 شهریور 1396 ساعت 08:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بهینه سازی سایت در موتورهای جست وجو را دیگر نمی توان به عنوان یک خواسته در برنامه های بازاریابی و تبلیغات لحاظ کرد، بلکه در سال های اخیر این استراتژی به یک نیاز و امری ضروری تبدیل شده و راهکاری براي رشد و ارتقای برند به حساب می آید. بهینه سازی سایت مجموعه عملیاتی است که روی ساختار سایت انجام می شود تا موجب افزایش رتبه سایت در موتور های جست وجو و بالا بردن ترافیک سایت شود. حال چرا باید روی بهینه سازی سایت سرمایه گذاری کنید و این استراتژی چه تاثیری در رشد کسب و کار شما…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در بخش قبلی تا آنجا به بررسی آگهی شرکت فروش عتیقه جات پرداختیم که به اهمیت هماهنگ ساختن اصطلاحات تخصصی با زبان روزمره و عامیانه پی بردیم. در بررسی لغات تخصصی حوزه عتیقه جات به این نکته پی بردم که اغلب این اصطلاحات بدون ارائه یک توضیح مفصل برای اغلب خوانندگان قابل فهم نخواهد بود. به عنوان مثال در برخورد اولیه با یکی از جواهرات گران قیمت شرکت که اهمیت تاریخی نیز داشت، نه تنها دوره ساخت آن، بلکه نام قومی که این جواهر در آنجا ساخته شده بود نیز برای من ناآشنا بود. شاید جالب باشد که بدانید…

محتوا در بازاریابی و فروش ایمیلی یکشنبه, 05 شهریور 1396 ساعت 08:11

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بازاریابی و فروش از طریق ایمیل روش بسیار خوبی است اما باید توجه داشت که نمی توان از یک ایمیل بارها استفاده کرد و انتظار داشت تا بر فروش تأثیر بگذارد. بهتر است تا آنجا که می شود پیام ها را کوتاه و مفید نگه دارید. مخاطب معمولاً به کلیات ایمیل شما توجه می کند و برای جزییات کمتر زمان صرف می کند. پیام های واضح و مختصر بهترین انتخاب برای محتویات ایمیل هستند اما این پیام ها حداقل باید شامل مواردی باشند:ارزش: ارزش بیانگر آن است که چرا کالا و یا خدمت شما ارزش پول خرج کردن را دارد. گزاره…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بازاریابی محتوا می تواند یکی از مناسب ترین شیوه های بازاریابی برای برندینگ شخصی باشد؛ در ادامه به تکنیک های بازاریابی محتوا برای برندینگ شخصی می پردازیم؛   ارائه محتوای باکیفیت   پس از شناسایی مخاطب هدف و علائق مشترک نیاز است برای به اشتراک گذاری تخصصتان از پست های مکتوب و ویدئوهای آموزشی استفاده نمایید. تلاش نکنید در محتوای خود تبلیغ کنید، سعی کنید آنچه مخاطب نیاز دارد را در اختیارش قرار دهید. در هنگام ارائه می توانید با استفاده از روش هایی همچون متن، پادکست، اسلاید، اینفوگرافیک، ویدئو استفاده کنید. اما این موارد جزو الزامات هستند، برای…

ترغیب مشتریان به خرید آنلاین سه شنبه, 31 مرداد 1396 ساعت 08:20

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما بدل شده است. این شبکه گسترده جهانی که روزگاری کسب اطلاعات، هدف اصلی کاربران آن بود، این روزها به محل کسب وکار بدل شده و بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و آنلاین به فروش محصولات و خدمات خود می پردازند. در چنین شرایطی و در جهانی که میلیاردها نفر در سراسر جهان به شبکه جهانی اینترنت متصل می شوند فرصت بسیار مناسبی است تا کسب و کارها و خرده فروشی های اینترنتی از طریق استفاده از استراتژی های بازاریابی اینترنتی به این حوزه وارد شوند و بر تعداد مخاطبان و مشتریان…

چگونه همه چیز در حال دیجیتالی شدن است؟ یکشنبه, 29 مرداد 1396 ساعت 08:09

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
    جهان کار با تغییرات بنیادی روبه رو است. کسب و کار به یک تجربه بی درنگ تبدیل شده است؛ ما با جریان بی رحمی از پیام ها و ارتباطات مواجه هستیم و در خلال شبکه ای از تیم ها فعالیت می کنیم. سلسله مراتب سنتی از بالا به پایین به سرعت در حال از بین رفتن است؛ چرا که افراد حرفه ای جوان به دنبال فرصت، رهبری و مسوولیت بیشتر هستند. در این میان تکنولوژی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزانه ما تبدیل شده است و اغلب احساس می کنیم به شدت در آن غوطه ور شده…

تاجر الکترونیک کیست؟ چهارشنبه, 25 مرداد 1396 ساعت 08:41

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گوگل ابزاری است که در اختیار همه هست. در حوزه تجارت الکترونیک هم پرشمار مقاله و سایت و مشاور وجود دارد، اما مسئله کجاست که تجارت الکترونیک ایران حال خوبی ندارد؟ به چه دلیل صادرات و شرکت های دانش بنیان نمی توانند قدی بلند کنند؟ چرا برخی از استرس و دغدغه شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی تنها گرفتن پول و نه توسعه واقعی تجارت ایران را جست وجو می کنند؟ پروژه های تجارت الکترونیکی در ایران با مسائل گوناگونی دست و پنجه نرم می کنند. بسیاری مدیران کسب و کارهای ایرانی، استرس هایی دارند که از نزدیک هم…