فناوری

انواع تبلیغات اینترنتی بر اساس هزینه سه شنبه, 21 شهریور 1396 ساعت 08:50

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در دنیای تبلیغات آنلاین، خلاف تبلیغات محیطی، چاپی و محیطی نیز مدل ها پرداختی متفاوتی درنظر گرفته شده است که در ادامه به تشریح همه آنها می پردازیم: قیمت ثابت: در این روش پرداخت برای تبلیغات آنلاین، آگهی دهنده هزینه تبلیغات خود را به صورت ماهیانه و برای یک فضای ثابت تبلیغاتی می پردازد که عموما این فضای مورد نظر آگهی دهنده، یک بنر تبلیغاتی ثابت در وب سایتی مشخص است. فاکتورهای مهم برای سنجش میزان اثربخشی کمپین: CTR، CPC، CPA و CR CPM یا همان Cost Per Mile: هنگامی که یک آگهی دهنده هزینه ای مشخص برای هر…

۲۰۱۷؛ سال سندرم استرس شبکه های اجتماعی یکشنبه, 19 شهریور 1396 ساعت 08:43

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  سال ۲۰۱۷ شروع شده است. کسانی که در عرصه بازاریابی فعالیت می کنند به خوبی می دانند که شبکه های اجتماعی به ابزار قدرتمندی برای بازاریابی تبدیل شده اند. شما به عنوان یک بازاریاب، گرایش های شبکه های اجتماعی در سال جدید را چگونه پیش بینی می کنید؟ به طور خلاصه، مهم ترین گرایش های شبکه های اجتماعی عبارتند از: ۱- محتوای ویدئویی (به صورت زنده، ضبط شده و ۳۶۰ درجه) ۲- بازاریابی از طریق افراد بانفوذ ۳- بات ها (Bots) کارهای زیادی وجود دارد که می توانید و باید انجام دهید تا در سال ۲۰۱۷ در حوزه بازاریابی…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بنابر اعلام معاون کسب‌وکار اتاق تهران، 12 استارت‌آپ اعزامی به نمایشگاه جیتکس 2017 انتخاب شدند.در راستای حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین و اعزام یک هیات به نمایشگاه جیتکس 2017 در دوبی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران 12 استارت آپ را برای حضور در این نمایشگاه طی یک پروسه انتخاب کرد.هومن حاجی‌پور، معاون کسب‌وکار اتاق تهران درباره روند انتخاب استارت‌آپ‌های صاحب صلاحیت، جهت بهره‎مندی از حمایت اتاق تهران برای حضور در نمایشگاه جیتکس 2017 دبی گفت: روند انتخاب به این به صورت بود که ابتدا طی مکاتبات گسترده‌ای با مراکز شتاب‌دهی کسب‎وکار و یا تقاضای مستقیم، تعداد 56…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فعالیت در شبکه های اجتماعی اصولا فرایندی بسیار وقت گیر است، درحالی که در عمل نباید این گونه باشد، چراکه این فرایند تنها یکی از فرایندهای لازم برای توسعه کسب وکار است و به خودی خود برای یک کسب وکار ایجاد درآمد نمی کند. راه های زیادی برای صرفه جویی در زمان موردنیاز برای فعالیت در این شبکه ها نیاز است، که در این مطلب به برخی از آنها اشاره می کنیم. نکته مهم در مورد تمام این روش ها این است، اجرا این روش ها همگی نیاز به قدری خلاقیت، سازمان دهی و ابزارهای مختلف حوزه شبکه های…

همه چيز درباره صفحه فرود سه شنبه, 14 شهریور 1396 ساعت 08:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دانستن اینکه چگونه می شود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل (Conversion Rate) بیشتر بهینه سازی کرد می تواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد. تبدیل یا کانورژن (Conversion) در هر وب سایت به معنای هدف نهایی تلقی می شود و می تواند شامل فروش یک محصول، ارایه خدمات، عضویت در لیست خبرنامه و غیره باشد. راهکارهای استانداردی برای بهینه سازی صفحه فرود و بهتر کردن نرخ تبدیل وجود دارد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم. • اگر نرخ پرش (bounce rate) صفحه فرود شما بالا است! • اگر فکر می…

گام های شخصی سازی دیجیتالی موفقیت آمیز یکشنبه, 12 شهریور 1396 ساعت 11:51

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتریان چه از پیام بازاریابی شما خوش شان بیاید یا نیاید به سرعت، در عرض چند ثانیه، تصمیم می گیرند. اگر پیامی مربوط به محصول خود ارائه کنید مشتری ای راضی به دست می آورید، ولی اگر از دست یافتن به این هدف باز بمانید، مشتریان می روند. اهمیت مسئله ارتباط موضوعی در عصر ما فوق العاده چشمگیر است چون مشتریان با پیام  هایی بمباران می شوند که اکثر آنها به هدف نمی خورند. شخصی سازی یا همان متناسب کردن پیام ها یا پیشنهادات براساس رفتار واقعی افراد نویدبخش رسیدگی به این مسئله است. گرچه شرکت های زیادی قادر…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  دنیای دیجیتال چند سالی است از سوی فعالان اقتصادی به چشم فرصتی برای بازاریابی خلاقانه و متفاوت دیده می شود و سال به سال فعالیت های تازه ای در این حوزه گسترش می یابد. حالا در آستانه سال جدید میلادی پیش بینی های مختلفی توسط متخصصان بازاریابی دیجیتال انجام شده است که نشان می دهد این فضا همچنان پر از ظرفیت و زوایای تازه برای رشد کسب و کارها و ترویج آنها و حضورشان در میان کاربران است. اینها پیش بینی های بعضی از متخصصان است درباره آنچه در سال جدید میلادی در این حوزه مهم خواهد بود.  …