فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فروش اجتماعی (Scial selling) یکی از اصطلاحاتی است که این روزها بسیار زیاد راجع به آن می شنوید. فروش اجتماعی به استفاده از شبکه های اجتماعی و منابع آنلاین برای اضافه کردن دیدگاه ها، اطلاعات و فرصت ها به قیف فروش گفته می شود. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. بسیاری از افراد فروش از طریق شبکه های اجتماعی را بازاریابی رسانه های اجتماعی اشتباه می گیرند. آن ها فکر می کنند که با افزایش تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام، لینکدین و توییتر و هم چنین سیل محتوای تولید شده می توانند مردم را به سمت خرید…

بهره بهتر از لینکدین شنبه, 08 ارديبهشت 1397 ساعت 10:15

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  لینکدین یکی از ابزارهای ارزشمند و حرفه‎ ای عصر کنونی است. این ابزار کاربردهای حرفه ای بسیار زیادی دارد از جمله: پیدا کردن شغل، استخدام کارکنان جدید، پیدا کردن هم تیمی برای شروع کار بر روی یک ایده، شبکه سازی و بحث در مورد موضوعات مختلف با دیگر متخصصان، ایجاد روابط آنلاین و توسعه کسب وکار. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. اگر از دید بازاریابی نگاه کنیم: لینکدین یک ابزار بسیار مفید برای جذب ترافیک و رساندن مشتری به کسب وکار شما است. اثربخشی لینکدین برای کسب وکار شما تا حد زیادی به صنعتی که در…

ماتریسی حیاتی برای بازاریابی محتوا چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1397 ساعت 10:14

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  محتوایی که به آسانی توسط رقبای تقلید شود، انتشار محتوای تکراری یا تقلیدی، بمباران اطلاعاتی مخاطبان، ترجمه محتواهای تولید شده به زبان های دیگر... به عنوان تنها روش تولید محتوا و دزدی ادبی همه و همه می توانند تهدیدهای بزرگی برای بازاریابی محتوای شما باشند. تجزیه و تحلیل SWOT یا همان ماتریس نقاط قوت و ضعف-فرصت و تهدید، دهه ها به عنوان ابزاری برای ارزیابی قابلیت درونی و چالش های محیطی استفاده شده است. وقتی پیش از هر اقدامی به بررسی شرایط، تدوین برنامه و ترسیم نقشه راه می پردازیم و همه جوانب خود و محیط مان را در…

بازاریابی درونگرا سه شنبه, 04 ارديبهشت 1397 ساعت 10:31

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در دنیای کنونی به وضوح عادات مردم تغییر کرده است؛ انتظار مشتریان کنونی برقراری ارتباطی دوطرفه است که با تبلیغات سنتی امکان پذیر نیست. رشد بازار گوشی های هوشمند و همینطور اینترنت پرسرعت باعث رشد فضای آنلاین شده است. جوانان شبکه های اجتماعی را برای پیگیری اخبار به تلویزیون ترجیح می دهند. در ایران نیز ضریب نفوذ اینترنت به 45.3 درصد رسیده است که تقریبا نیمی از جمعیت کشور را پوشش می دهد و برای ذکر یک آمار می توان به درآمد کانال های تلگرام در ایران که نزدیک به 23.3 میلیون دلار است، اشاره کرد اما مساله اصلی…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تقویم را نگاه کنید، تصور کنید در اولین شنبه ماه قرار است در حضور تماشاچیان بسیاری سخنرانی کنید. در مورد مطالبی که می خواهید راجع به آن صحبت کنید. بسیار هیجان زده اید و در ذهنتان تمام برنامه ریزی های لارم را برای انجام هر چه بهتر این سخنرانی انجام داده اید. همه چیز عالی بنظر می رسد و اما ای دل غافل، فقط یک مشکل وجود دارد: برای اینکه پیامی را به گوش مخاطبانتان برسانید فقط ایده هایی در ذهنتان پرورش داده اید که برای اجرا کردن آنها هیچ برنامه ریزی نکرده اید و حال آمادگی ندارید! کمی…

مسير آتي شبكه هاي اجتماعي یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 ساعت 08:10

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  شبکه هاي اجتماعي به عنوان يکي از محصولات صنعت فناوري اطلاعات، طي سال هاي اخير اهميت بالايي پيدا کرده اند. اين شبکه ها هم بر افراد و هم بر سازمان ها و اقتصاد کشورها تاثيرات بزرگ دارند و اين تاثير در حال شدت يافتن است. رسانه هاي اجتماعي جزو محبوب ترين بخش هاي فضاي مجازي براي استفاده عموم هستند. تمامي گروه هاي سني سعي مي کنند در رسانه هاي اجتماعي حضور پيدا کرده و ضمن توليد محتوا براي خود مخاطبان ثابتي دست و پا کنند. استفاده و وابستگي به رسانه هاي اجتماعي رشدي روز افزون داشته و در زندگي…

جادوي واقعي بازارياب ها چهارشنبه, 29 فروردين 1397 ساعت 10:49

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  براي خلاقيت هيچ الگوريتمي وجود ندارد. خلاقيت را نمي توان از يک فرمول طراحي شده در اکسل به دست آورد. شايد به همين دلايل خلاقيت در معرض ريسک تحت الشعاع گرفتن راحتي و قطعيت کار با داده هاي بزرگ قرار دارد. اما از آنجا که تعداد زيادي از بازارياب ها اين روزها تعادل بين هنر و علم را مورد توجه مجدد قرار داده اند، اين روند در حال تغيير است. آنها مي دانند که وقتي خلاقيت را با پردازش داده مي آميزند، جادوي واقعي اتفاق مي افتد. البته برخي بازارياب ها، مانند فيل رامبل، مدير بازاريابي سابق شرکت شکلات…