فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  شاید تا کنون در رابطه با نرخ بسیار بالای بازگشت سرمایه که می توان از طریق تبلیغات کلیکی داشت چیزی شنیده باشید. نرخ بازگشت سرمایه ای معادل 300 درصد یا حتی بالاتر در این شکل از تبلیغات اصلا چیز عجیبی نیست. این شیوه از تبلیغ زمانی که نتیجه بخش باشد، نتایج خوبی را برای فرد به ارمغان می آورد. اما چیزی که اغلب صحبتی از آن نمی شود، داستان افرادی است در استفاده از این شیوه تبلیغاتی موفق نبوده و بودجه تبلیغاتی خودشان را از دست داده اند. همانند هر موضوع دیگری در حوزه کسب و کار، بهتر است…

فروش بيشتر با تبلیغات کلیکی دوشنبه, 26 تیر 1396 ساعت 09:24

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در مقایسه با تبلیغات سنتی که مانند یک قمار بی تاثیر است، تبلیغات کلیکی راه بهتری برای بدست آوردن ترافیک هدفمند است. اگر به خوبی با چگونگی و روش کار تبلیغات کلیکی آشنا نیستید، می توان گفت در هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. با تبلیغات کلیکی شما می توانید آگهی های خود را در وب سایت های مختلف نمایش دهید و در صورتی که روی آن آگهی کلیک شود، هزینه ای را بابت آن کاربر پرداخت خواهید کرد. این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات بنری ثابت یا آفلاین(بیلبورد و …) هدفمندتر هستند. هدفمندی یکی از ابزارهای…

بايد و نبايدهاي تبليغات آنلاين یکشنبه, 25 تیر 1396 ساعت 08:20

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور کلی ده ها میلیون از واحد پولی خودشان را هرساله برای یافتن مشتریان جدید و افزایش فروش خودشان صرف می کنند. اما دراین بین برخی از صاحبان کسب وکارها نسبت به هزینه کردن برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات آنلاین بسیار مقاومت نشان می دهند. اینکه دلیل آن مسئله بودجه یا . . . سردرگمی در تنوع و انواع مختلف این تبلیغات یا حتی ترس و عدم شناخت کافی از این محیط باشد، عدم استفاده از فرصت های تبلیغاتی آنلاین هم اغلب یک فرصت ازدست رفته بسیار بزرگ به حساب می…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در عصر دیجیتال نمی توان نقش دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین را در توسعه و طول عمر برند نادیده گرفت. مسئله مهم نحوه به کارگیری از آنها و تاثیری است که هر کدام می تواند روی برندینگ شما داشته باشد. استفاده از اینترنت و رسانه های آنلاین بین عموم مردم در حال افزایش است و این موجب شده دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین به عنوان راهکاری مناسب برای پیشبرد اهداف بازاریابی، فروش و برندینگ شرکت ها لحاظ شود. برای بررسی بیشتر، بهتر است نگاهی به نقش اینترنت در هر کدام از این استراتژی ها داشته باشیم.   تفاوت دیجیتال…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  کسب و کار اینترنتی و مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات قواعد و شاخص‌های رفتاری، اقتصادی و مدیریتی متنوع و پیچیده‌ای دارد و بر همین اساس آگاهی از فناوری اطلاعات مربوط به کسب و کار در دنیای امروزی، از دقت و ارزش خاصی برخوردار است. کسب و کار دیجیتالی اقتصاد دیجیتالی، مدیریت دیجیتالی و اندیشه‌های دیجیتالی را به دنبال داشته و این سه متغیر بدون دانش، تعلیم و استفاده از روحیه خلاق و کارآفرینی به ثمر نمی‌رسد. یکی از راه‌های تحقق این هدف، گسترش دولت الکترونیک، بانکداری، تجارت و راه‌اندازی کسب و کار الکترونیکی است که می‌تواند زمینه‌های خلق و توسعه…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اینفلوئنسرها یا افرادی که در شبکه های اجتماعی فالوورهای زیادی دارند، اکنون در مرکز توجه برندها برای فعالیت های تبلیغاتی دیجیتال و آنلاین هستند. اما آنچه در روند تبلیغات مجازی دیده می شود حاکی از تغییراتی در آینده اینفلوئنسر مارکتینگ است. تغییراتی که می تواند بسیاری از این افراد را در صحنه تبلیغات مجازی کمرنگ کند. بسیاری از فعالان حوزه تبلیغات دیجیتال با این مسئله مواجه شده اند که اینفلوئنسرها گاهی در برابر انتشار پست های حاضر و آماده در قبال دریافت هزینه مقاومت و کار سخت تر را انتخاب می کنند؛ یعنی تقاضا می کنند که پست اختصاصی…

شب ها اینستاگرام را دريابيد! سه شنبه, 13 تیر 1396 ساعت 09:07

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فعالیت های برندها و شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از کسب و کارها به منظور ارتباط با مشتریان خود و همچنین معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شان ترجیح می دهند فعالیت های گسترده ای در پلتفرم های اجتماعی داشته باشند. در این میان اینستاگرام که شبکه اجتماعی اشتراک عکس به شمار می رود از ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه فعالیت های تجاری برخوردار است. در ادامه روش های افزایش سریع مخاطبان در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.   ارسال پست جدید در زمانی مناسب   چنانچه شما در…