فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دیجیتال ماركتینگ چیست و چگونه به ما در افزایش فروش کمک می کند؟ آیا این افزایش فروش سریع رخ می دهد؟ ابتدا به ذکر دو مثال عینی در کسب وکارها پرداخته و سپس به این پرسش پاسخ می دهم. با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. نمونه اول شرکت فعال در حوزه محصولات دانش بنیان مدیرعامل شرکتی با سه سال سابقه کار، برای افزایش مشتری تقاضای جلسه مشاوره و بررسی فرآیندهایش را داشت. بخشی از اطلاعاتی که این مدیر در تلفن همراه برای ما فرستاد به این شرح بود: «... در سازمان ما واحدی به نام بازاریابی موجود است که مهم…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها همه بازاریابان به اهمیت استفاده از استراتژی های بازاریابی اینترنتی پی برده اند و می دانند که برای رشد سریع باید از آن استفاده کنند. اما در کنار رشد شخصی باید به مسائل اجتماعی نیز توجه شود. در این مقاله به بررسی اشتباهات و یا مزایای بازاریابی اینترنتی که نقش مستقیمی بر جامعه دارند، از دیدگاه نویسنده کتاب Disrupted می پردازیم. با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. نگاه به استراتژی های بازاریابی اینترنتی از دیدگاه مشتری اگر تا به حال نام کتاب Disrupted را شنیده باشید، شاید بدانید این کتاب تجارب نویسنده آن در مورد روند کاری استارت…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها شاهد حضور جمع وسیعی از کاربران گوشی های هوشمند در شبکه های اجتماعی هستیم. این امر تا جایی پیش رفته است که بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها با استفاده از حضور گسترده کاربران، سعی در معرفی محصولات و خدمات خود دارند. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. اخیرا در یکی از مجلات مشهور با نام نکست وب در رابطه با تأثیر شبکه های اجتماعی بر گسترش و توسعه کسب و کارهای دیجیتالی گزارشی انجام شد که در آن از شبکه های اجتماعی به عنوان یک منبع قدرت بی همتا برای معرفی و تبلیغات…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برای ایجاد تغییر در دنیای کسب و کار آنلاین امروز، عوامل مختلفی باید دست به دست هم دهند. از این رو چندین روند بازاریابی دیجیتال در کنار هم کسب و کار را تقویت کرده و به رشد آن سرعت می بخشند. به عنوان مثال توسعه گوشی های هوشمند تلفن همراه باعث پرطرفدار شدن شبکه های اجتماعی و مجازی شده است. در کنار آن، افزایش کیفیت دوربین های تلفن همراه نیز موجب افزایش محتوای تولید شده توسط کاربر در شبکه های اجتماعی مختلف شده است. وای فای های سریع و ارزان قیمت، امروزه به اندازه جریان الکتریسیته اهمیت یافته اند و…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه در دنياي تجارت جهاني، تيم هاي مجازي به ساختار سازماني رايجي تبديل شده اند. دوران روزهايي که تمامي اعضاي تيم در دفتر کار مشخصي حضور داشتند و ساعات کاري خود را در کنار يکديگر سپري مي کردند‎، به پايان رسيده است. با اين حال، بر خلاف باور عمومي بهره برداري از تيم هاي مجازي در عمل چندان ساده هم نيست. با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. چند فاکتور تاثيرگذار تيم هاي مجازي بسيار پيچيده هستند و علاوه بر تنوع جغرافيايي، تنوع زباني، سبک کار و فرهنگ هاي گوناگون از جمله مولفه هاي تاثيرگذار بر آن به شمار مي روند.…

چگونه کمپین راه بيندازيم؟! سه شنبه, 17 بهمن 1396 ساعت 10:19

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این روزها بسیاری از افراد زمان زیادی را در فضاهای مجازی و رسانه های اجتماعی صرف می کنند و رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر زندگی مردم دارد. از این رو شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از ارکان مهم در زندگی مدرن شده است؛ از همه مهمتر، راه اندازي كمپين هاي تبليغاتي در فضاهاي مجازي است كه به يكي از دغدغه هاي اصلي صاحبان كسب و كار تبديل شده است. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد تا درباره جزئيات راه اندازي كمپين بيشتر بدانيد. برای اینکه بتوانید یک کمپین موفق در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید،…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اتصال بزرگ تر ممکن است همیشه به معنای اتصال بیشتر نباشد. رسانه های اجتماعی از آغاز قرن بیست و یکم، چهره جهان را تغییر داده اند. هنگامی که فیس بوک و سپس توییتر معرفی شدند، اعضای این شبکه ها آماده مشارکت با یکدیگر بودند. و امروزه شما می توانید نام کسی را در توییت یا فیس بوک ذکر کنید و از خبر ها مطلع شوید. تنها کافی است سراغ یکی از این شبکه های اجتماعی بروید. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. 1- اعتماد بسازید اردن هاربینگ، یکی از بنیانگذاران پادکست Art of Charm می گوید: تعداد کمی…
صفحه1 از105