فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه گوشی های هوشمند به یک ضرورت در زندگی افراد تبدیل شده اند. افراد ممکن است مسواک نزده به خواب روند اما قبل از خواب، تمام پیام ها و پست های موجود در گوشی خود را می بینند و بعد می خوابند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به این سمت روی آورده اند. این تغییر در رفتار مشتریان، شرکت ها را به استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های موبایلی CRM وادار کرده است. براساس گزارش موسسه گارتنر، تعداد اپلیکیشن های موبایلی CRM در سراسر دنیا با یک…

تاثیر واقعیت مجازی بر بازاریابی دوشنبه, 24 مهر 1396 ساعت 11:24

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تاثیر واقعیت مجازی بر بازاریابی: گسترش استفاده از هدست های واقعیت مجازی به این معناست که کارشناسان بازاریابی باید در خصوص کمپین های بازاریابی تجدیدنظر کنند تا بتوانند در جلب توجه مشتریان موفق تر باشند. این ابزار کمک می کند که کمپین های تبلیغاتی تعامل دوطرفه بهتری با مخاطب برقرار کنند. با هورموند همراه شوید؛ تمرکز بر داستان داستان گویی در خصوص یک برند یا محصول خاص در رقابت های بازاریابی بسیار متداول شده است. باعث می شود در این روش مشتریان با برند تعامل بهتری برقرار می کنند که در بازاریابی سنتی جایی نداشته است. مشتریان بر اساس…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  پادکست ها که زمانی ابزارهای کم اهمیتی برای اعلام اخبار یا عقاید شخصی افراد در اینترنت به شمار می رفتند، این روزها و پس از استقبال کاربران از پادکست های داستانی، مورد توجه فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته اند. الهام گرفتن سازندگان سریال مردگان متحرک از یک پادکست داستانی به نام Lore سبب شده است بازار تولید پادکست های داستانی ارزان قیمت به شدت داغ شود. در همین راستا این روزها با تعداد قابل توجهی از پادکست ها روبه رو هستیم که با قیمتی ارزان در دسترس کاربران قرار گرفته و تولید کنندگان آنها امیدوارند روزی همانند…

مقابله با طاعون! شنبه, 22 مهر 1396 ساعت 11:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر برای مدت طولانی است که از اینترنت استفاده می کنید، بدون شک تاکنون تعداد زیادی ایمیل های ناخواسته دریافت کرده اید. بعضی ادعا می کنند که شما را به سرعت ثروتمند می کنند. بقیه قول محصولات یا خدمات جدید را می دهند. بعضی فضایی از صندوق پستی شما را اشغال می کنند و از شما می خواهند که ایمیل را به بقیه ارسال کنید یا وب سایت مشخصی را ببینید. در جامعه اینترنتی ایمیل های بعضا تجاری ناخواسته، «اسپم» نامیده می شوند. اسپم اثری بیش از مزاحمت برای استفاده کنندگان اینترنت دارد و به طور جدی بازدهی شبکه…

اصول برندسازی در شبکه های اجتماعی چهارشنبه, 19 مهر 1396 ساعت 10:14

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هر برندی قبل از ورود به مرحله ی فروش محصول باید مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو متقاعد کردن و نفوذ در ذهن و قلب مشتری قبل از مرحله فروش انجام می گیرد. توانایی در شناخته شدن یک برند در بین مخاطبان خود یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار است. برندسازی در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه های نفوذ در مشتری و افزایش فروش است. در ادامه هر آنچه که در مورد برندسازی در شبکه های اجتماعی برای برندها لازم است، آورده ایم. ۱) رسانه اجتماعی متناسب با برند خود…

امضاي ايميل، ابزار حرفه اي گرايي سه شنبه, 18 مهر 1396 ساعت 11:38

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آيتم هاي زيادي وجود دارند که مي توانند در توسعه برندينگ شخصي شما کمک کنند. مواردي مثل لباس، شماره تلفن همراه، مدرک تحصيلي، وب سايت شخصي، توانايي هاي کلامي و ارتباطي و بسيار چيزهايي از اين دست که معمولا بسيار هزينه بردار است. حال اين هزينه مي تواند مالي باشد، زماني و يا حتي اعتباري باشد ولي در کنار اين موارد مي توان به خرده اِلمان هاي مختلفي اشاره کرد که نسبت به ساير گزينه هاي اين ليست اگرچه هزينه بسيار کمي دارد اما به اين دليل که مورد توجه همه نيست معمولا مي تواند در صورت استفاده درست…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هنگامی که در دنیا استارت آپ ها در حال شکل گیری بودند، کلایتون کریستین نظریه نوآوری (یا فناوری) مختل کننده (Disruptive innovation or technology) را در سال ۱۹۹۵ مطرح کرد. این پروفسور آمریکایی در آن مقطع پیش بینی کرد استارت آپ ها با توجه به قدرتی که در آینده به دست خواهند آورد می توانند بازارهای آفلاین یا سنتی را مختل کنند و بازارهای جدید با بازیگران تازه ایجاد کنند. دیگر بازیگران سنتی بازار نمی توانند اثرگذاری چندانی بر قیمت ها و روند بازار داشته باشند. به عبارت دیگر در دنیا بسیاری از بازارهای آفلاین از بین رفته اند…
صفحه1 از97