اقتصاد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  همانند اکثر خودروسازان ایتالیایی، مازراتی نیز یک کسب و کار خانوادگی بوده که با شور و اشتیاق خالص به خودروها و رانندگی شکل گرفته است. برادران مازراتی به نام های آلفیری، بیندو، کارلو، اتوره، ارنستو و ماریو همگی به نوعی با خودرو و مسابقات اتومبیلرانی در ارتباط بوده و در دسامبر 1914 شرکت مازراتی را در شهر بولونیا، ایتالیا تاسیس کردند. با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. اندکی پس از تاسیس شرکت ساخت انواع مختلف خودروهای مسابقه ای آغاز شد. تا پیش از آن برادران مازراتی در شرکت های ایزوتا فرانچینی و دیاتو مشغول به کار بودند، اما در…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شرکت کی تی ام در سال 1934 توسط «هانس ترونکنپولز» در ماتیگ هوفن اتریش تاسیس شد و در ابتدا با نام Kraftfahrzeuge Trunkenpolz  شناخته می شد. در حقیقت، این شرکت یک فروشگاه فلزکاری بود و فروش بسیار پایینی داشت. از این رو، مالکان آن تصمیم به تولید موتورسیکلت گرفتند. براي خواندن ادامه اين داستان با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. دو سال بعد یعنی در سال 1953، تاجری اتریشی به نام «ارنست کرون ریف» بخش قابل توجهی از سهام این شرکت را خریداری کرده و نام آن به KTM تغییر یافت. طی سال نخست فعالیت های این شرکت با نام…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  استیو بالمر که از سال 2000 ريیس و مدیرعامل شرکت مایکروسافت بوده، در سال 2009 با ثروت 11 میلیارد دلار توسط سایت فوربز به عنوان بیست و نهمین ثروتمند دنیا معرفی شده است.

تری اِم، داستانی حیرت انگیز شنبه, 25 آذر 1396 ساعت 11:20

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  شرکت چند ملیتی تری اِم در زمینه تولید محصولات مختلفی فعالیت دارد.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
عاشق برنامه نویسی بود؛ برنامه نویس خوبی هم بود، حتی بازی هم می نوشت؛ با همه این اوصاف در دانشگاه رشته تجارت را انتخاب کرد؛ با ایده ای که داشت انقلابی در نحوه عرضه محصولات نرم افزاری به وجود آورد.

باربی چگونه اينهمه مي فروشد؟! شنبه, 11 آذر 1396 ساعت 10:21

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تلاش برای جهانی شدن، آشنایی با فرهنگ جوامع مختلف براي تلاش برای یافتن مخاطبان جدید، تنوع محصولات، استفاده از نرم افزار هاي شركت پگاه سيستم، انتخاب درست مخاطبان برنامه های بازاریابی و ... از جمله دلایل اصلی موفقیت برندی مانند «ماتل» به شمار می رود، به حدی که این نام تجاری توانسته در میان برندهای متنوع اسباب بازی در سطح جهان، با محصولات خاص خود و خصوصا عروسک های باربی به عنوان یک برند جهانی، شناخته شده باشد.  در دنیای اسباب بازی ها برندهای مشهوری وجود دارند که اکثرا با یکی از اسبا ب بازی های خود که بیشتر…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  امروزه برند استارباکس را می توان رهبر جهانی کسب و کارهایی که در زمینه کافی شاپ و قهوه فعالیت می کنند، دانست. این موفقیت حاصل داشتن استراتژی بازاریابی و اقتصاد رفتاری مناسب این برند است.